Ďakujem Vám všetkým za reakcie.
Sati: ak sa tu sťažujem len ja, tak to znamená, že všetci ostatní sú spokojní? Tak potom, asi veľmi málo ľudí chodí MHD, lebo tu dosť málo ľudí prispieva.
Mike. A sú na linkách 21, 31, 39, 61, 63, 70, 83, 93, 98 samí invalidi, že sú na ne vypravované takmer výlučne nízkopodlažné vozidlá? A načo je tá garantovaná nízkopodlažosť u týchto liniek, keď nájsť tu inú je priam Nostradamusova úloha? Pokiaľ hovoríš, že mám napísať na DP, ja som to urobil už dávno- začiatkom roka. Rozhodne som bol miernejší ako teraz tu, a len som sa pýtal na tender na nízkopodlažné kĺbové autobusy. Písal som riaditeľovi divízie autobusy a aj riaditeľovi DP. Doterz neodpovedali. Aj to o niečom svedčí- cestujúci sú pre nich až na poslednom mieste.
Yzermann: Zober si nízkopodlažné autobusy z Trnávky: Len Soriek a Irisbusov je 97, čo je via, ako všetky ktoré si menoval v JD. Navyše SOR NB 9,5m a 10,5m a Crossway sú len čiastočne nízkopodlažné autobusy. Takže celkom nízkopodlažných autobusov v JD je oveľa menej.
Najlepšie by bolo obidve vozovne spojiť a začať vypravovať všetky linky z jednej vozovne. TAk by boli 2 utobusové vozovne (Trnávka a Petržalka), čo by bolo rovnao, ako je vozovní trolejbusových a električkových. Potom by vžprava bola:
21: 12 nízkopodlažných + 6 vysokopodlažných, 23: 1 nízkopodlažný kĺbový autobus, 31 a 39: 10 z 12 nízkopodlažnách, 34:5 z 8 nízkopodlažných, 59: všetkých 5 poradí vysokopodlažných, 61: 5 zo 7 nízkopodlažných, 63: 7 z 10 nízkopodlažných, 74: 2 zo 6 nízkopodlaýžné, 75: 1 z 9 nízkopodlžné, 78: 7 z 10 nízkopodlažné, 83: 7 z 9 nízkopodlažné, 93: 1 z 3 nízkopodlažné, 98: 1 z 2 nízkopodlažné, ZV: obidva vozynízkopodlažné. Všetky celodenné poradia by boli obsadené nízkopodlažnými autobusmi. Pri dobrom stave všetkých vozidiel by bolo k dispozácii denne 18 nízkopodlažných a 27 vyokoúpdlažných autobusov (t.j. 45 autobusov)
Tým je pre mňa táto téma uzavretá.
Sati: ak sa tu sťažujem len ja, tak to znamená, že všetci ostatní sú spokojní? Tak potom, asi veľmi málo ľudí chodí MHD, lebo tu dosť málo ľudí prispieva.
Mike. A sú na linkách 21, 31, 39, 61, 63, 70, 83, 93, 98 samí invalidi, že sú na ne vypravované takmer výlučne nízkopodlažné vozidlá? A načo je tá garantovaná nízkopodlažosť u týchto liniek, keď nájsť tu inú je priam Nostradamusova úloha? Pokiaľ hovoríš, že mám napísať na DP, ja som to urobil už dávno- začiatkom roka. Rozhodne som bol miernejší ako teraz tu, a len som sa pýtal na tender na nízkopodlažné kĺbové autobusy. Písal som riaditeľovi divízie autobusy a aj riaditeľovi DP. Doterz neodpovedali. Aj to o niečom svedčí- cestujúci sú pre nich až na poslednom mieste.
Yzermann: Zober si nízkopodlažné autobusy z Trnávky: Len Soriek a Irisbusov je 97, čo je via, ako všetky ktoré si menoval v JD. Navyše SOR NB 9,5m a 10,5m a Crossway sú len čiastočne nízkopodlažné autobusy. Takže celkom nízkopodlažných autobusov v JD je oveľa menej.
Najlepšie by bolo obidve vozovne spojiť a začať vypravovať všetky linky z jednej vozovne. TAk by boli 2 utobusové vozovne (Trnávka a Petržalka), čo by bolo rovnao, ako je vozovní trolejbusových a električkových. Potom by vžprava bola:
21: 12 nízkopodlažných + 6 vysokopodlažných, 23: 1 nízkopodlažný kĺbový autobus, 31 a 39: 10 z 12 nízkopodlažnách, 34:5 z 8 nízkopodlažných, 59: všetkých 5 poradí vysokopodlažných, 61: 5 zo 7 nízkopodlažných, 63: 7 z 10 nízkopodlažných, 74: 2 zo 6 nízkopodlaýžné, 75: 1 z 9 nízkopodlžné, 78: 7 z 10 nízkopodlažné, 83: 7 z 9 nízkopodlažné, 93: 1 z 3 nízkopodlažné, 98: 1 z 2 nízkopodlažné, ZV: obidva vozynízkopodlažné. Všetky celodenné poradia by boli obsadené nízkopodlažnými autobusmi. Pri dobrom stave všetkých vozidiel by bolo k dispozácii denne 18 nízkopodlažných a 27 vyokoúpdlažných autobusov (t.j. 45 autobusov)
Tým je pre mňa táto téma uzavretá.
Juraj76
Marek, áno máš pravdu, ale aj to svedčí o tom, že to rozdelenie bolo totálne zlé. Boli takéto problémy predtým? Ja poviem pravdu, že neviem. Ale pravda je taká, že to bol DP, kto navýšil počet kĺbových liniek v Trnávke (61, 83), ale zároveň tam zostali všetky linky, ktoré boli aj dovtedy kĺbové a boli vypravované z tejto vozovne. Takže len a len DP je zodpovedný za to, že neni dosť autobusov v Trnávke, lebo pri rozdeľovaní autobusov minulý rok vôbec nerozmýšľal. A keď tak veľmi obhajujete DP, ako by sa Vám páčilo, keby sa linky vymenili. Všetky limky z JD by boli vypravované z Trnávky a z Trnávky by boli vypravované z JD? Boli by ste za? A samozrejme, autobusy by zostali vo vozovniach tak ako sú teraz. Páčilo by sa Vám jazdiť hlavne na vysokopodlažných autobusoch a nemať ani jedno garantované nízkopodlažné vozidlo? Presne to majú teraz cestujúci liniek JD a pritom sa žiadny nový tender na autobusy nechystá.