Sati: ak sa tu sťažujem len ja, tak to znamená, že všetci ostatní sú spokojní? Tak potom, asi veľmi málo ľudí chodí MHD, lebo tu dosť málo ľudí prispieva.
Mike. A sú na linkách 21, 31, 39, 61, 63, 70, 83, 93, 98 samí invalidi, že sú na ne vypravované takmer výlučne nízkopodlažné vozidlá? A načo je tá garantovaná nízkopodlažosť u týchto liniek, keď nájsť tu inú je priam Nostradamusova úloha? Pokiaľ hovoríš, že mám napísať na DP, ja som to urobil už dávno- začiatkom roka. Rozhodne som bol miernejší ako teraz tu, a len som sa pýtal na tender na nízkopodlažné kĺbové autobusy. Písal som riaditeľovi divízie autobusy a aj riaditeľovi DP. Doterz neodpovedali. Aj to o niečom svedčí- cestujúci sú pre nich až na poslednom mieste.
Yzermann: Zober si nízkopodlažné autobusy z Trnávky: Len Soriek a Irisbusov je 97, čo je via, ako všetky ktoré si menoval v JD. Navyše SOR NB 9,5m a 10,5m a Crossway sú len čiastočne nízkopodlažné autobusy. Takže celkom nízkopodlažných autobusov v JD je oveľa menej.
Najlepšie by bolo obidve vozovne spojiť a začať vypravovať všetky linky z jednej vozovne. TAk by boli 2 utobusové vozovne (Trnávka a Petržalka), čo by bolo rovnao, ako je vozovní trolejbusových a električkových. Potom by vžprava bola:
21: 12 nízkopodlažných + 6 vysokopodlažných, 23: 1 nízkopodlažný kĺbový autobus, 31 a 39: 10 z 12 nízkopodlažnách, 34:5 z 8 nízkopodlažných, 59: všetkých 5 poradí vysokopodlažných, 61: 5 zo 7 nízkopodlažných, 63: 7 z 10 nízkopodlažných, 74: 2 zo 6 nízkopodlaýžné, 75: 1 z 9 nízkopodlžné, 78: 7 z 10 nízkopodlažné, 83: 7 z 9 nízkopodlažné, 93: 1 z 3 nízkopodlažné, 98: 1 z 2 nízkopodlažné, ZV: obidva vozynízkopodlažné. Všetky celodenné poradia by boli obsadené nízkopodlažnými autobusmi. Pri dobrom stave všetkých vozidiel by bolo k dispozácii denne 18 nízkopodlažných a 27 vyokoúpdlažných autobusov (t.j. 45 autobusov)
Tým je pre mňa táto téma uzavretá.
Vcera som na 128 videl Iveco (aj so zle naprogramovanym transparentom, ktory ukazoval najblizsiu zastavku ? ), takze uz je to opat minibusova linka aj v kladivka? Lebo kedysi sa tu tusim spominalo ze tam bude stabilne SORka cez pracovne dni skolskeho roka
Ja to ešte doplním. Ako si mohol zabudnúť na najdôležitejšiu linku našej MHD, a to : 1 3 3
Ďalej doplním nočné linky: N29, N33, N53, N56, N61, SL2, SL3, SL6.
V prípade potreby hradenia niektorej z trolejbusový nočných liniek, toto robí tiež JD.
Prosím, buď taký láskavý a nezveličuj. Jurajov dvor má nízkopodlažné autobusy v takomto zložení: 18 ks SOR BN 9,5, 10 ks SOR BN 10,5, 30 ks TEDOM C12G + 1 ks CITARO, 21 ks SOLARIS 15 CNG, 11 ks SOR NB 18 + 1 ks prenajatý, v podstate aj Crossway je NP, takze 2ks + na tráve parkuje pár kusov Manov a Citár 15m, tie ale nepočítam. Takže koľko je to? 94 kusov ak dobre počítam. Takže toľko k tomu. A ešte mi povedz, že keby si dal všetky kĺbové SORy na Jurajov dvor, tak kde by si ich cez vikend vypravoval?? Hádam nechceš, aby sa klbové NP vozy sušili cez víkend doma...takže chcem počuť odpoveď.
Neber to osobne ale Ty si invalid, alebo na vozíčku, alebo máš obmedzenú schopnosť pohybu? Alebo máš rodičov/súrodencov ktorí chodia o barlách? Ak áno, napíš na DPB, magistrát, modré z neba, zdravotnú poisťovňu, lampáreň, .. že cestujete PRAVIDELNE linkou 34, 59, 74, 75, 78 a požadujete na tejto garantovať niektoré poradie nízkopodlažné.
Ak napíšeš oficiálny list potom sa tým bude niekto zaoberať a možno Ti vyhovejú. Keď to napíšeš sem (do diskusného fóra, nie sem!), berie sa to iba ako príspevok do diskusie, nič viac
A to, do akej vozovne zaradí dopravný podnik aký typ vozidla a odkiaľ bude akú linku vypravovať, Ti môže byť srdečne ukradnuté.
Mimochodom, vozovňa Jurajov Dvor nemá žiadnu kĺbovú linku s garantovane nízkopodlažným poradím, takže je úplne jedno, či tam pôjde karosa, sor, ikarus, ikarbus, laz, maz, ...
Výprava liniek s výhradne vysokopodlažnými vozmi bola vybraná zámerne, nakoľko sa jedná o linky doplnkové, prevažne premávajúce iba v špičkách, resp. účelové atď.
Ak máš pocit, že cestujúci potrebujú nejaké garantovane nízkopodlažné poradie na linke 78 (tu by to mohlo mať logiku), tak ako som povedal vyššie napíš oficiálny list na DPB, alebo mesto.
Ale tým že tu budeš fantazírovať že ktorá prevádzka má aké typy vozidiel a prečo toľko málo kusov a koľko sa kedy kam požičia, akurát robíš toto fórum nečitateľným
? ?
Yzerman, ja za stupídny nápad považujem presunúť všetky SORKY do Trnávky a nebrať do úvahy, že Jurajov dvor ta ostane bez nízkopodlažných autobusov. Nápad, nech sú všetky autobusy tie isté autobusy v jednej vozovni je síce dobrý, ale len vtedy, keď v druhej vozovni sú podobné autobusy. To sa tak nestalo. Navyše prečo sa rovnaký meter nepoužil aj pri SORKÁCH z Petržalky? Tie sú tam doteraz a hádam sa ani neuvažuje o tom, že by sa dali do Trnávky alebo Jurajovho dvora.
Marek, áno máš pravdu, ale aj to svedčí o tom, že to rozdelenie bolo totálne zlé. Boli takéto problémy predtým? Ja poviem pravdu, že neviem. Ale pravda je taká, že to bol DP, kto navýšil počet kĺbových liniek v Trnávke (61, 83), ale zároveň tam zostali všetky linky, ktoré boli aj dovtedy kĺbové a boli vypravované z tejto vozovne. Takže len a len DP je zodpovedný za to, že neni dosť autobusov v Trnávke, lebo pri rozdeľovaní autobusov minulý rok vôbec nerozmýšľal. A keď tak veľmi obhajujete DP, ako by sa Vám páčilo, keby sa linky vymenili. Všetky limky z JD by boli vypravované z Trnávky a z Trnávky by boli vypravované z JD? Boli by ste za? A samozrejme, autobusy by zostali vo vozovniach tak ako sú teraz. Páčilo by sa Vám jazdiť hlavne na vysokopodlažných autobusoch a nemať ani jedno garantované nízkopodlažné vozidlo? Presne to majú teraz cestujúci liniek JD a pritom sa žiadny nový tender na autobusy nechystá.
Preboha, uz som Ti to x-krat vysvetloval. Vsak vidis, ze sa na Trnavku musia poziciavat vozy, lebo ich maju malo a ty by si chcel este aby sa poziciavali na Jurak, tak co by potom jazdilo na trnavkovych poradiach? JD ma prebytok vozov, tak urcite sa im nebudu ziadne poziciavat.
Autobus 2209 má reklamu na seriál Kde bolo, tam bolo, ktorý bude na TV JOJ
Marek1978: Na linke 83 bol autobus 1618? Išlo o ZV, alebo Trnávka má z Jurajovho dvora požičanú ďalšiu Karosu? Prečo sa žiadna SORKA nepožičia do JD, kde ich je veľmi málo?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj76
Marek, áno máš pravdu, ale aj to svedčí o tom, že to rozdelenie bolo totálne zlé. Boli takéto problémy predtým? Ja poviem pravdu, že neviem. Ale pravda je taká, že to bol DP, kto navýšil počet kĺbových liniek v Trnávke (61, 83), ale zároveň tam zostali všetky linky, ktoré boli aj dovtedy kĺbové a boli vypravované z tejto vozovne. Takže len a len DP je zodpovedný za to, že neni dosť autobusov v Trnávke, lebo pri rozdeľovaní autobusov minulý rok vôbec nerozmýšľal. A keď tak veľmi obhajujete DP, ako by sa Vám páčilo, keby sa linky vymenili. Všetky limky z JD by boli vypravované z Trnávky a z Trnávky by boli vypravované z JD? Boli by ste za? A samozrejme, autobusy by zostali vo vozovniach tak ako sú teraz. Páčilo by sa Vám jazdiť hlavne na vysokopodlažných autobusoch a nemať ani jedno garantované nízkopodlažné vozidlo? Presne to majú teraz cestujúci liniek JD a pritom sa žiadny nový tender na autobusy nechystá.