Dnes bolo v Novom čase o dôchodcoch v Bratislavskej MHD a mysleli tým trolejbusy po životnosti. Viem, že kradnú z iMHD, ale pri tom nevedia ukradnúť aspoň poriadne. napísali, že máme v evidenčnom stave 197 trolov z toho po životnosti 176. Veď 176 trolov typu 14Tr a 15Tr/M nebolo ani dodaných. Tuším to bolo 156 alebo tak nejak. Zase sa vyznamenali. Nechce im niekto poslať štiplavý mail. Taktiež som sa zabával na uvádzanej životnosti. U autobusov uvádzali 6-8 rokov. No to možno pri tej socialistickej výrobe avšak Praha si chce CB nechať 15 rokov a určite vedia prečo a pritom je to mierne povedané moc nevydarený voz. Ik280 vyraďovali po 9r. Karosy 7XX po 10, K 9XX po 12.
Weigl v článku hovoril, že DPB potrebuje 170 busov a takmer 100 trolov.
galiyosha. No čo sa týka K2S je dôležité, že vyzerajú príťažlivejšie z vonku aj vnútra. Sú pohodlné pre cestujúcich aj vodiča, sú tichšie a menej žerú je v nich zime teplo a v lete príjemnejšie ako iných vozoch. Ja by som bral, keby sa všetky eliny zrekovali na typ K2S či T3S. Už len pre imidž podniku, mesta. Dokonca by som bol za, keby sa aj na T6 dali rovnaké čelá ako na T3S. Keby sa ročne spravilo tak 20 vozov T3 (10tsúprav) tak by to bolo úplne super.
Weigl v článku hovoril, že DPB potrebuje 170 busov a takmer 100 trolov.
galiyosha. No čo sa týka K2S je dôležité, že vyzerajú príťažlivejšie z vonku aj vnútra. Sú pohodlné pre cestujúcich aj vodiča, sú tichšie a menej žerú je v nich zime teplo a v lete príjemnejšie ako iných vozoch. Ja by som bral, keby sa všetky eliny zrekovali na typ K2S či T3S. Už len pre imidž podniku, mesta. Dokonca by som bol za, keby sa aj na T6 dali rovnaké čelá ako na T3S. Keby sa ročne spravilo tak 20 vozov T3 (10tsúprav) tak by to bolo úplne super.
d3k0