keď je o tom reč, tak nevadí ti napr. to, že keď sa už tak ušetrilo na obstarávacej cene vozidla, že tie SORky a MBCC vôbec nemajú "spojazdnený" akustický systém hlásenia zastávok? ? bezbariérovosť vozidiel spočíva aj v tom, že nielen telesne postihnutým poskytne komfort ale aj zrakovo napr. tak, že im zahlási zastávku.
moj vodiaci pes sa na SOR nestazuje, nakolko sa za vodica natlaci, aj ked mu vyhradene miesto pre nevidomych blokuje nejaky nevedomy! To sa vsak o Citelise ci Tedome povedat neda. ? Takze nam sa SOR (BN9,5; BN 10,5; BN12; NB18) paci. Dokonca ked cestujeme dvaja nevidiaci s dvoma vodiacimi psami, do SORu sa vojdeme, v Tedome ci Citelise by musel stat jeden z nas aj so psom.
kľudne nech 10.5 odoberieme ale zas do 12m kategórie vozidiel ešte k Tedomu, Citelisu a Ikarusu cpať ešte aj S(p)OR, tak ďakujem - neprosím! Nemohli by radšej vypísať tendar na 12m vozidlá a hodiť to Citelisu? Však tie Citelisy 12m jazdia dobre, priestorovo to je absolútna pohoda. A žiadne 4 dvere na 12m SORke, tam už argument, že je to pre rýchlu výmenu cestujúcich je blbosť, lebo 12m vozidlá nejazdia tak narvané aby museli mať 4 dvere! ?
malo byt ich tusim 19 blizsie nespecifikovaneho typu....okrem toho este stale mozeme cerpat hrbace SOR BN 10,5 + C 10,5 - podla zmluvy bola 60 vozidiel - mame len 43 zatial
na 32ke dnes same skvosty ? ? ?
PP: 1104,1102,neex.,1105
Predbiehate udalosti, na nakup CNG klbakov si este pekne pockame... co sa typu tyka vsetko zavisi od toho ako bude nastavene nove vedenie DPB, teda, ze ci opat pro-SOR, alebo co. Osobne by som tu najradsej videl Urbino, alebo Tedom... Citaro by bolo fajn tiez, ale budme realisti, na to nie su peniaze...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirko
65 - 2120, 2107, 2115, 2359, 2344, -
70 - 1103, 1106, 1107, 1108
74 - 2364, 2346, 3523
77 - 3523
79 - 3531
87 - 1101, 1111, 1114, 4135, 4103