neviem, ci tam bola podmienka, ale kým citelis dodal 10 vozov za iné roky, SU až 41 ? . Viem, aj NB18 su neoverene, ale zas určite viac, ako Tedomy C 18G. Nemožeme vedieť, či tedomy 18 G nebudu mať podobne problemy ako sorNB18 ?
bola v KE podmienka na pocet dodanych vozov za uplynule roky ?
Osobne by som tiež ešte neriešil klbovy Tedom , je to neoverene rovnako ako NB18ky dieslove
do košickej súťaže sa, myslím, že prihlásil aj solaris, ale nevyhral. Tedom C 18G podľa mňa nepríde, existuje ešte len prototyp a nie je overený, či nie? podľa mňa to bude tak, že 1. bude citelis, 2. sor/solaris s ich CNGčkami a 3/4. tedom, keď sa vobec prihlasi s klbovym modelom.
P.S.: v KE zatiaľ, chvalabohu, 12M citelisy nemáme ?
Praveze asi Solaris to vyhra .
Ked si spomenieme na ceny diesloveho tendra na 100 vozidiel vyhral to SOR, pred ktorym bol este cenovo Solaris a az 3. bol Citelis .
Teda za predpokladu ronvakych podmienok tendra ( ako v dieslovej verzii cize najnizsia cena ) a cien CNG verzii vozidiel by to mal vyhrat Solaris. Len ak nebude zase nejaka trapna doplnkova vybava v doplnkoch . Ak aj bude podmienka na vyrobcu na 100 ks dodanych vozidiel za minule roky tak si SOR neškrtne.
Otazne je ale potom,preco vyhrali CNG tender v BB aj KE Citelisy 12/18 - asi bude ten Citelis predsa len lacnejsi ako Solaris -co je zle !!!
Historicka 38 solo presla prave botanickou smer centrum
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
Osobne by som tiež ešte neriešil klbovy Tedom , je to neoverene rovnako ako NB18ky dieslove