Reakcia na: Martin #11080:
ja som tam videl aj supravu 7777+8...4210 vypadla z X4, ZV 4847, neskor asi 4825...
color> radsej rano spi a neflakaj sa, lebo aj tak dobre nevidis
1906 je na X4 a 2830 na X1
1906 je na X4 a 2830 na X1

Inac v tej 21 som sa nedotkol 2. schodu
Ale aspon som si overil, ze dvere v Karose pevne drzia a nehrozi vypadnutie cestujucich:)

a predsa sa točí
asi to dostal zo zalohy.
; 29/2: 4848. Ked sa poobede (vecer?) zobudim, mozno este budem robit vypravu
Jo, trabusti stale nikde, prejazd pod Lafranconi uzavrety, prejazd z Mlynskej doliny duplissimo. 1824 na 39; 3601 na 30/3 a 3517 na 30/2.
, 518:3516. 701: /?:1818, /?:2828, /1:1412, /2:1801, /3:1515, /6:2816, /7:2812. Pre zaujímavosť: 2830, hoci je na 704, stál Pri Kríži!!!
)
J
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?