J> to je skvele! Ale dpb by si zase nieco nasiel! Napr. Ze nemaju transparentove tabulky s pismenom "K"! Minule som v buse[1320] sledoval jedneho typka co kecal zo soferom, a jak sme vychadzali na d2ku tak ten typek povedal "to boli dobre casy ked 21 chodila cez lamac!" ci uz doprava upada a ci nie kazdopadne bolo presmerovanie 21 na d2ku VYNIKAJUCI NAPAD, keby bolo takych ludi v dpb viac ako ten co to vymyslel! To posledne pozitivum v doprave v dnv! Odvtedy bohuzial len upada!
; 29/2: 4848. Ked sa poobede (vecer?) zobudim, mozno este budem robit vypravu
Jo, trabusti stale nikde, prejazd pod Lafranconi uzavrety, prejazd z Mlynskej doliny duplissimo. 1824 na 39; 3601 na 30/3 a 3517 na 30/2.
, 518:3516. 701: /?:1818, /?:2828, /1:1412, /2:1801, /3:1515, /6:2816, /7:2812. Pre zaujímavosť: 2830, hoci je na 704, stál Pri Kríži!!!
)
J
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?