Neoplan: No buď mám také šťastie, ale vždy keď vidím 37 tak má digitálne transparenty. Teda, buď je to Ik435 alebo Ik412. Okrem iného, šlo by len o jeden spoj denne, tekže by bolo treba jednu prednú, bočnú a zadnú tabuľku. Myslím si, že by už nemali problém vyrobiť jeden plastový transparent. No veď na septembrovej schôdzi sa ho to spýtam, či by to tak nešlo.
Frenky,Andy: VW si plati vozidla ktore maju odchod z Dolnozemskej cez tyzden o 4:45, 4:55, 12:40, 12:45, 12:50, 20:45, 20:50, 20:55.
A cez vikend vsetkych 7odchodov.
Color: Hehe... 4821 je z druhej dodavky ktora dosla do 4.DPA. Je to dobry voz.
Vcera na linke c.90 vypadol 4949 a na vymene vodic dostal 4801.
Poobede na vozidle 4309 linka c.93 jazdil vodic s 4202 podobajuci sa svetovemu diktatorovy asi to dostal zo zalohy.
Andy> Ja ti stale opakujem, ze VW si podla mna neplati 21. A este stale sa ta pytam odkial mas takuto informaciu?
A 112 si taktiez platili BAZ?
Andy ved rozmyslaj, keby si VW platil 21 nechal by SVOJICH zamestnancov cestovat v takych podmienkach ako cestuju? A nielen oni...
J> to je skvele! Ale dpb by si zase nieco nasiel! Napr. Ze nemaju transparentove tabulky s pismenom "K"! Minule som v buse[1320] sledoval jedneho typka co kecal zo soferom, a jak sme vychadzali na d2ku tak ten typek povedal "to boli dobre casy ked 21 chodila cez lamac!" ci uz doprava upada a ci nie kazdopadne bolo presmerovanie 21 na d2ku VYNIKAJUCI NAPAD, keby bolo takych ludi v dpb viac ako ten co to vymyslel! To posledne pozitivum v doprave v dnv! Odvtedy bohuzial len upada!
704: 4210/5, 1920, 4837; 701: 1906 ; 29/2: 4848. Ked sa poobede (vecer?) zobudim, mozno este budem robit vypravu Jo, trabusti stale nikde, prejazd pod Lafranconi uzavrety, prejazd z Mlynskej doliny duplissimo. 1824 na 39; 3601 na 30/3 a 3517 na 30/2.
Uááá zív... Bré ránko! K rannej kávičke čerstvá výprava: 20/1:1021, 20/4:1023, 27:1004, 35:3519, 717:3502. Uz nebohe nocaky: 502:2141, 504:1807, 515:4802 , 518:3516. 701: /?:1818, /?:2828, /1:1412, /2:1801, /3:1515, /6:2816, /7:2812. Pre zaujímavosť: 2830, hoci je na 704, stál Pri Kríži!!!
Piatok:
- 2309 o 8:52 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/1, neskor ho nahradil ZV 2830
- 7749-50 okolo 12:30 h. docasne vypadol na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7826 ( info Color )
- 7741-42 okolo 15. h. docasne vypadol na linke 12/5, neskor ho nahradil ZV 7829
- 2945 od 15:18 h. vypadol na jedno kolo z linky 83/2 pre poruchu ( bol odstaveny Pri krizi ), bez ZV
- 2825 okolo 17:30 h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2830
- 2309 po druhe - okolo 19:30 h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2830 a napokon 2304 ( predtym na linke 34/5 )
- 2308 okolo 20:30 h. vypadol na linke 83/9, az po 22. h. ho nahradil 2315
-*2812 rano bol na rannej linke 83/11, ale popoludni uz na 34/7
COLOR: Ad 2322 na 83: Tento bus na linke 34 a 83 premaval normalne v strukture, ale to bolo za cias, ked v premavke neboli Ik. 415 a 435. Ale mas pravdu, v dnesnej dobe to je na 83 rarita
Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?
heh, jedna mala rozkopavka a uz treba pre trolejbusy vyluku...radsej vsade zaviest autobusy aj do karlovky by mohli...tie kolajnice zaliat betonom a spravit tam cestu pre autobusy
Ja som v pondelok poslal oficialnu staznost na toho infantilneho dedula co nechal oznamy o zruseni Karlovej Vsi a vyluke na Mudronovej, co bolo uz mesiac stare. Dufam ze ho vyhodia a mna prijmu
V tychto chvilach by myslim v Live!clube mala prebiehat T3 PARTY, nejde vsak o oslavu tetrojok, ale o podporu filmu Terminator 3 ;-P
3601 na 80/2
1024 - 37
2141 - 70
7056 + Dragan - 3
wrrr... ako to ze 4818 uz mesiac jazdi a ja som ho dneska videl prvykrat???
4929 na 84
2322 asi prvykrat na 83 (v zivote som ho nevidel inde nez na 61 alebo 59) - 83/10
7905+06 na 11, ale minule bol na 5 a absolutne mu nedotahovali kotuce, tak smerom dole z Dubravky (Alexyho, Segnerova etc.) radsej klatil. Na 11 to iste - pri semaforoch na Safku sme sa vliekli este aspon dva metre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy