Ano, okolo 1990 bola doprava dobra vsade. Terajsej zlej stuaci na linke 21 je na vine aj ten Volkswagen. Keby si zaplatil par odchodov navyse, tak by bolo po probleme s tlacenicou.
neva, aspon je co fotit
juj, ale tak rychlo som sa uz dobre dlho do karlovky neviezol ako dnes...to nie jak tie slimacie elektricky autobusaci vedia co cestujuci chcu
jo socializmus... to boli dobre casy... skoda ze leninovi navysla myslienka o rovnosti ludi a zacal si namyslat ze je boh a scvokol sa v DNV bola dobra doprava aj pred ´99.
btw. Andy frenky, ked ste pri tom priplacani, nemohlo by si nejaku linku do mesta priplatit aj ROLANDO??? ach zabudol som, ty jazdia na bavorakoch
Preco si VW plati iba 92, ked 21 ma obdivuhodne kratky(oproti inym linkam) interval prave vtedy, ked ide cele mesto do VW?
Velmi by pomohlo, keby si VW priplatil napriklad odchod z VW 21:32. Rano problemy az take niesu vdaka kratkemu intervalu. Len mi nieje jasne, preco taky kratky interval nie je aj vecer. A o nejakej mestskej spicke sa o piatej rano hovorit neda.
Z hlavy. Ked je to pravda, preco zrovna k Volkswagenu chodi autobus zadarmo? Preco si potom napriklad rozne nakupne centra alebo Chorvatsky Grob musia platit dopravu?
Keby bol VW viacej stedry, tak by PRAVE nenechal SVOJICH zamestnancov cestovat v takych podmienkach, ake su na linke 21 s odchodmi napriklad 21:22 a 21:42 z VW. Vcera som isiel tou 21:42 a kua nestihol som poslednu 201 domov, lebo ta posrata Karosa meskala 2 minuty. Som musel ist na 204 a potom prejst zo Sabinovskej na Hranicnu Inac v tej 21 som sa nedotkol 2. schodu Ale aspon som si overil, ze dvere v Karose pevne drzia a nehrozi vypadnutie cestujucich:)
Jano