Ano, je to on,len doplnim,že hradí 32/2 - 1102,ktorá stoji s dielnou na Kuklovskej. Š
ofér 2847 bol asi 1x na Dlháčoch,keďže vysadil ludi az v obratisku pri kaderníctve ? ? ?
To zalezi od vodica. Ked vytoci motor do otacok, tak nema sancu nik, mozno sorka. Lenze malokto to vyuziva. Ja uz som parkrat isiel MBCC na linke 92 s dobrym vodicom, ktory nemal problem predbehnut cokolvek.
Tak v tom prípade beriem späať, myslel som že s tymi záložákmi je to inak. Asi všetky behali na L33 ? . Ešte raz sorry. Inak ako prebieha správa vodičovi ZV ak sa napáj už niekde na trati, resp. kde obdrží CP. Ďakujem.
A je to na MBCC mozne? A to zdvihli vsetky? Lebo predpokladam ze sa neda spoliehat iba na vozy ktore su v pravidelnom zadeleni.. A o kolkych cm sa baviime? To len tak pre info.. Diik ?
Netrep blbosti.Zbytocne tu niekoho obvinujes.Ak nevykonal odchod zrejme mal na to dovod a urcite to zahlasil na DD.To ze nesiel za neho zalozak nieje vodicova chyba.Sa spamataj
ja neviem ako sa to tam točí, viem, že dačo má L23 a 24 nejaké prejazdy lebo občas sú pri Jána Jonáša také podivné rošády s kĺbom na L23/24 krátko na to ako príde L23 malá. Takže už som v obraze.
Pointa ale unikla... pýtal som sa či nemôže DPB tie smenové spoje nejak koordinovať za pomoci VW s tým ako sa v skutočnosti pracuje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Pointa ale unikla... pýtal som sa či nemôže DPB tie smenové spoje nejak koordinovať za pomoci VW s tým ako sa v skutočnosti pracuje?