Reakcia na: Peon #109140:
Mna vytaca na tej 23-ke uz to, ze vodici z Krasnan nie su schopni prist nacas ani len z Mlaky do Volkswagenu! Za dalsie, po prichode L23 na JJ-VW mas 2 minuty a hned ides tocit L24. Akurat vtedy zvyknu ludia z novej vratnice chodit na staru a pekne tam chytaju 21-ku. Ked meskas viac ako 2 minuty (co pri kolone pri "tuneliku" nie je absolutne ziaden problem), tak bohuzial....Re #109142 Yzerman22: si robis srandu? Jazdna doba sa na L23 pri dodrzani vsetkych predpisov stihat neda. Je to tam prilis nasponovane, stacilo by pridat minutku na zastavku Alexyho v smere do LA a bolo by to v poho. Semafor pri kostole totizto pusta dolava kazdy druhy cyklus. Za uvahu by stalo to odbocenie dolava aj uplne zrusit, kedze pri LIDLi je kruhovy objazd. Ale vlastne by sa tym nic asi neziskalo, lebo protiiduci dolava odbocit potrebuju....
Ale tak co uz. So 70-kovou B-ckovou chronometrazou nie je schopny nikto pohnut uz 3 roky. Pricom najlepsim riesenim by bolo skratit po 19:00 interval na priamy smer na semafore pri Slovnafte, pripadne ho po 20:00 uplne vypnut a bol by pokoj. Uz ked som rano kratko po 6:00 dosiel pod most so 4 min meskanim, to uz je silna kava aj na mna.
Peon
To stále kvôli Metru bola dnes podvečer zápcha pri tunelíku v smere z Dúbravky do DNV?
A odpusťte, že sa znova vraciam k mojej obľúbenej téme (už tade tak skoro nepôjdem). Mám ešte aj nejaké otázky.
23-ka s odchodom 17:20 h zo zastávky "Kremencová" smer Lamač meškala až 8 minút. Napriek tomu ju nadväzná 1633 tiež na 23-ke počkala na "J. Jonáša - VW" a do Dúbravky prišla s cca 9-minútovým meškaním.
Prestup bol perfektne zmanažovaný. ? 1633 čakala už s nastupenými cestujúcimi tesne pred zastávkovým prístreškom. SOR-ka teda zastala pred 1633 vďaka čomu vodič klbáku mal prehľad o potenciálnych prestupujúcich a zároveň potenciálni prestupujúci v SOR-ke mali umožnený jednoduchý prestup na hrane.
V minulosti čo si pamätám (keď nič nemeškalo) SOR-ka dala vystúpiť cestujúcich úplne na okraji /začiatku/ a ľudia museli pešo prejsť po chodníku okolo prestávkujúcej 21-ky (iek) až po zastávkový prístrešok. Pre starších či horšie vidiacich ľudí to bolo stresujúce a podľa mňa to bolo menej prehľadné aj pre vodiča nadväznej 23-ky (23/7).
OTÁZKY / NÁVRHY: Na jednej strane sa mi čakanie nadväznej 23-ky páči aj v tomto prípade, ale vzhľadom na veľmi nízky počet cestujúcich v SOR-ke mi potom to vynútené meškanie 23/7 pripadá byť ako dosť veľký ústupok.
1; Čo myslíte, bolo by reálne a / alebo lepšie v prípade meškania 23-ky už z Lamača napr. nad 5 minút, keby 23/7 išla na pokyn dispečera sa naprázdno otočiť na obratisko "Opletalova" s tým, že od zastávky "Kremencová" by začala brať cestujúcich?
"Odstrelili" by sa tým síce zastávky "Mláka", "Rakyta" a "Vápencová", ale napr. v tom dnešnom spoji z tých zastávok dnes nikto necestoval.. Tým pádom by teda 23/7 do Lamača prišla s menším (žiadnym?) meškaním.
2; Je použiteľná tá cesta od "J. Jonáša - VW" priamo na obratisko Opletalova? Lebo jedine v takom prípade si to viem predstaviť.
3; Ale stihol by to takto ten klbák? Pozerám, že ako 24-ka má príchod na "J. Jonáša - VW" o 17:16 h.
4; Viem, že klbák sa na Mláke neotočí. 12-metrový voz v pohode ALEBO musí byť vodič obzvlášť opatrný? A čo taký 15-metrový záložák? Zvládol by to?