Dnes (04. 11. 10) ráno:
31 – 1638/1
39 – 1627/..
59 – 2820/..
84 – 4853/1, 4836/2, 4834/5
88 – 1213/5
99 – 4123/..
Re #109108 Petto: žeby snb na 133?
alebo konečne skončil ten tunel s "požičiavaním" nitrianskych vozov?
Re #109132 Peon: na webe majú z 93ky výjazdy aj dojazdy z Vozovne Pe + tuším Betliarska a Bzovícka zastávky...
Re #109133 frenky: nádhera ? kto z dpb kandiduje v Petržalke?
31 – 1638/1
39 – 1627/..
59 – 2820/..
84 – 4853/1, 4836/2, 4834/5
88 – 1213/5
99 – 4123/..
Re #109108 Petto: žeby snb na 133?

Re #109132 Peon: na webe majú z 93ky výjazdy aj dojazdy z Vozovne Pe + tuším Betliarska a Bzovícka zastávky...
Re #109133 frenky: nádhera ? kto z dpb kandiduje v Petržalke?

Yzerman22
1. Tie zápchy tam už budú na dennom poriadku, pretože u nás taká obyčaj, najprv stavaj obchody a domy, a potom cesty.
2. Čo sa týka prestupov 23/24/26, tie tam sú kvôli prestávkam vodiča vozidla 23/1. Keďže jazdná doba je 24/25 minút, tak ak sa vozidlo točí po 60 minútach, tak na prestávku, vyrovnanie meškania a technologický čas zostáva 11 minút, čiže de facto prestávka žiadna. Ja som sa tu už viac krát vyjadroval k tejto linke, že je to časovaná bomba. Skús si to tu vyhľadať v archíve. ?
3. SOŠ PZ SR vypracovalo svoj návrh, ktoré odchody L 23 potrebuje a ktoré nie. To, že tam DPB ponechal všetky spoje je už jeho vec. (keby sa chodilo len po VW, tak by s tými prestávkami a meškaním nebol až taký problém)
4. Tá cesta medzi VW a Opletalovou je bez problémov, chodia tadiaľ aj výjazdy resp. dojazdy L 20 a 28.
5. Na Mláke sa kĺbák otočí, ten 15 metrový voz by ale asi mal problém.
poznámka: samozrejme sa dá stíhať aj jazdná doba na L23, ale to by si musel dodržiavať predpisy = pekne ísť 50, resp. na ceste popri metre 80kmh