Dneska bola na poruche 1219-ka kvoli prehrievaniu(Hrial sa na 105C)..Hradila ho 1305-ka,ktora tiez na tom nieje lepsie:-I
________________ESTE MALY MIX___________________
90:4835,4839
93:4820,4508,
94:4401,4808,4806,4404,4831
95:4847
198:1808:),1406:),1308
-------------------------------------------------
Martin> musis uznat, ze to nieje az taka blbost pozadovat L7 iba v spicke a popripade poobede v nedelu. Ja si to predstavujem asi takto:
odchody zo ZST Vinohrady (p-pi) + 18min. odchod z Kamenneho nam.
05:41 + 12min.
...
08:05 17 29
- - -
13:17 + 12min.
...
17:05 17 29
- - -
S tym, ze by sa L7 prekladala s L5, kedze budu mat spolocnu trasu po Postovu. Zistil som vsak, ze az sa bude 7 prekladat s 5 nebude existovat ziaden preklad s L11 v smere Kamenne nam. - ZST Vinohrady, pretoze L7 bude mat odchod z Kamenneho napr 8:23 a L11 8:25. Takze toto bude este treba domysliet.
Na prevadzku L7 by teda trebalo: 4 vozy a 4 vodicov. Keby sa ponechala premavka aj v sedle trebalo by 4 vozy, ale 8 vodicov + 1 striedac
No dobre presvedčili ste ma. ale v kvalitnej špičke, t.j. AspoĹ? do 8.45 a už od 13.00. A ako odškodné obnoviť nedeľné podvečery trebárs len od 16 do 20 stačia na to dve kachny ;-)))
a zabudol si este na to ze vyhybky na zeleznici maju tzv "dvojity zamok"...
Co sa tyka cintorina, ked to zoberies uplne do detailov, tak urcite by si nenasiel kuska zeme kde nikdy nikto nebol pochovany... A bezne sa robi take ze sa cintorin prestahuje vcetne telesnych pozostatkov, ked v lokalite kde je zavadzia niecomu uzitocnemu... a myslim, ze trat ktoru pouzivaju zivy je daleko uzitocnejsia ak cintorin pre mrtvych... pravdu povediac, je mi uplne jedno co s mojimi pozostatkami bude po smrti, nema to naozaj ziaden vyznam, o ludi sa treba starat za zivota a nie po smrti...
Ale výhybky na železnici majú menší uhol zbiehania sa. Neviem si teda predstaviť, akú výhybku s akým polomerom oblúku by si dal v smere Tunel - Nový most. V smere tunel - KV by bola výhybka, kde sa stretávajú kolaje spod mosta a kolaje od tunela niekde v priestore dnešnej zastávky PKO. A pokiaľ viem, tak predtým tam bola zbytočná zastávka, takže prejazdová rýchlosť sa vďaka židom určite zvýšila a spravila sa aj preferencia, ktorá síce nefunguje na 100%, ale zachvílu tá zelená ( : ) skočí.
Navarovanie oblúkov sa dokonca aj u nás robí.
Židia za tunelom spravili to čo spravili, len preto, že sme my postavili tunel na mieste cintorínu a nerobili sme si starosti s pemiestnením. Rád by som vedel či by ti to tak vadilo, keby tam bol pochovaný nejaký pre nás významný človek. Také veľkomoravské knieža Rastislav alebo Konštantín, či Štúr.
Muhehe, 2303 na 61 . Martin> Pozri, usek Ursinyho->Racko je najvytazenejsi z celej radialy. A prave na Ursinyho ja nastupujem. Rano sa 3+5+7+11 najviac vyprazdnuju na Racku a Vazke. Tam L7 treba. Ale v sedle a poobede L7 vozi vzduch. Viem co hovorim-a hovorim ze zrusenie spiciek je kravina. Absolutna. Diakritika už funguje?
Ludia o com tocite vy ste sa niekedy skusali dostat z riazanskej na racko o pol druhej ked koncia skolaci? A bez L7? Prepacte ale podla mojho nazoru potom karlova ves tiez nepotrebuje 5 liniek a to tam nie je ani jedna kacica!
COLOR> ty si odhalil dnesneho striedaca na 11! 11/7. je striedac s vlastnym vozom.
Ad L7> mala by sa tam spravit fakt len spickova premavka. Podla mna tie 4min. co budu na Racianskej radiale cez sedlo ako subeh 3+5+11 budu stacit. Ak nie, tak by sa na L7 mohla vymysliet taka debilna poobedna spicka ako na 34. Od 13:00 do 17:30 to by stacilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR