Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Klepeto #177817:
Tak už prišlo k zmene a je to opäť vyznačené ako bežne. Teda červená a zelená. 👍
Reakcia na: diky #177819:
Západná časť mesta na tom bude z roka na rok horšie a horšie. Tu žiaľ prešľapuje mesto a štát na mieste. Ani jeden projekt, ktorý by čiastočne uvoľnil tie komunikácie sa nehýbu. Teda či už ST alebo Karpaty. Ešte železnice by to mohli poriešiť čiastočne cez záchytné TIOPy. Ale to by museli investovať do skapacitnenia infraštruktúry v západnej časti mesta úplne inak ako to čo predvádzajú teraz, že nevedia rozbehnúť v termíne ani ten jeden TIOP Bory. O tretej koľaji medzi HLST a DNV môžeme iba zatiaľ snívať, keďže toto bude na programe ich investícií možno po roku 2030. Takže môžeme teraz zabudnúť aj na nejaký normálny takt 15 min. regiovlakov S. To už by bolo snáď zaujímavé aj na prepravu skrz mesto zo západu na východ vlakom ako autobusmi, ktoré uviaznu aj tak v niekoľko desiatok minútových zápchach.
Reakcia na: FFF13 #177818:
Hm, tak tá linka 37 kolabuje už skoro denne 🙂 Ona má nešťastnú trasu, najskôr schytá meškanie medzi Záhorskou a Lamačom (tu veľmi chýba sľubovaný BUS pruh), potom naberie meškanie v Lamači medzi Pod násypom a STN Lamač (aj tu sa plánuje rozšírenie raz :D), krátke zdržanie je pri ZOO (ak nie je úplne uzavretý tunel Sitina, ak je, tak aj tu naberie ďalšie meškanie (tiež by sa zišiel BUS pruh s tým, že sa zruší krátko pred svetelnou signalizáciou) a posledné meškanie naberie na nábreží v lepšom prípade od Tunela v horšom od bývalého PKO - tu chýba pojazdná trať pre autobusy.
No a ani smerom späť do Záhorskej to nie je výhra, totiž zdržanie hneď na začiatku medzi Most SNP a Tunelom, potom pred ZOO, najdlhšie sa zdrží medzi Habánskym mlynom a Patrónkou a posledné zdržanie medzi Prídankami a STN. Lamač.
A hneď máš meškanie minimálne pol hodinku a v pohode aj hodinu.
V podstate takto (len nie úsek medzi Lamačom a Záhorskou) by to schytávala aj 30-tka ak by sa trepala až pod most, takto je to lepšie (odhliadnuc od mizerného intervalu). Ani linka 192 už nejazdí načas počas špičky-krátke vyrovnávanie pri Červenom moste a veľké meškanie pred Patrónkou z dôvodu zápch na Kramároch, ktoré sa už asi nezmenšia a aj linky 42 a 32 meškávajú cez 30 minút kvôli tomu.
dnes nám 37 pekne kolabuje, meškania od 30 do 50 minút
Aké čarovné. V dnešnej výprave zmizol údaj "oslabená kapacita". Ešte včera tam svietilo 9 poradí na L71. Od dnes je to už štandard a teda za oslabenú kapacitu na L71 sa už 31TR nepovažuje. 😂
Reakcia na: PepikSK #177815:
Čerpám údaje odtiaľto a nie všetko je aktuálne ale aj tak stíha sa ti bezproblémov .. 😉 to je pointa
Reakcia na: Mhr1 #177813:
Lenže v Prahe bola postavená infraštruktúra nová, a ak je problém v infraštruktúre, že ju vyhadzuje a robí to vozom zle tak musíme počkať do konca leta, kedy by sa mala dokončiť rekonštrukcia káblov na Gagarinke či kde to má byť
Reakcia na: Klepeto #177802:
Nuž, ale tie pražské jazdia. Tak neviem, kde je chyba...
Reakcia na: juraj76 #177809:
Okrem 6916, ktorá má rozbitý vlek, má každý voz inú poruchu, niektoré sú drobnosti, iné sú závažnejšie, nechápem, ako môžu v Prahe mať dnes vonku 16 vozov z 20-tich, žeby "soudruzi ze Škodofky" mali ku DPP iný prístup ako ku DPB?
Reakcia na: juraj76 #177809:
Negativne spravy sa vzdy a budu tajit v DPB pri tomto vedeni. Lebo by bol este vacsie hejt na forach a v mediach.
Reakcia na: juraj76 #177809:
Čo sa týka električiek majú prísť do konca mája a je ich tu 6 z 10 takže tam je to úplná pohoda ...
Asi by sa niekto už mal na to spýtať dopravného podniku. Ten rád tu predstavuje nové vozidlá hneď po príchode jedného kusu, ale vysvetliť problémy ako tieto s 24m vozidlami alebo veľmi dlhá doba, kým začnú jazdiť (viď nové obojsmerné električky- dokonca už 2 týždne nijaká nová neprišla), k tomu sa Rybanský a spol. nemá. Takže načo sa tieto trolejbusy kúpili? Ak je nejaký problém, treba to vysvetliť a nie tajiť!
Reakcia na: Klepeto #177802:
Určite to nie kvôli zlej manipulácii s vozidlami. Vodič má zvyčajne záujem, aby jeho vozidlo fungovalo, nechce jazdiť na nejakej náhradnej rachotine. Špeciálne ak sa jedná o nové vozidlo.
Reakcia na: 3pa3ck3 #177806:
Takze dobra kupa konecne ? 🙂
Reakcia na: Andrej #177804:
Tak aj ZSSK kupovala narýchlo poschodové Stadlery a údajne sú ich mechanici vozidlo s tak malým počtom porúch ešte nevideli 😃
Reakcia na: Andrej #177804:
Ja nikde nehovorím, že všetko je v poriadku. Iba sa pýtam, čo znamená pre verejného obstarávateľa nakúpiť "narýchlo".
Reakcia na: Ike #177803:
Ten nápad od mňa neprišiel, už sa to tu riešilo X krát, naposledy tu pred 5 dňami:

https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/1033/%C5%A0koda-Solaris-Trollino-24?dfpi=259#259

Ak máš odlišné informácie, že všetko je úplne v poriadku s tými vozmi, prosím, podel sa o ne. A ak je všetko v poriadku, tak prečo viac stoja než jazdia?
Reakcia na: Andrej #177801:
Vysvetlíš mi, ako sa dá niečo kúpiť "narýchlo"? Akože do VO dá DPB podmienku, že "hlavne sa neponáhľajte s výrobou a dodaním"?

Však obstarávateľ obstará a dodávateľ dodá čo najrýchlejšie. Tak to funguje vždy.
Reakcia na: Andrej #177801:
Dá sa pochopiť, že 2 mesiace vychytávali muchy. Ale aby po 2 mesiacoch ostrej prevádzky jazdila iba štvrtina z celkového zakúpeného množstva je pekný prúser. Tu môžeme iba tipovať, či je to kvôli zlej manipulácii s vozidlami zo strany personálu DPB alebo je to šuflikantská výroba plzeňskej Škodovky. Ak je to to druhé, tak by som očakával značný tlak a kľudne aj medializáciu, ktorá plzeňákov nebude tešiť. Ak je to to prvé, tak škoda sa aj vyjadrovať. Je to iba celkový úpadok DPB pod Vallom a jeho nanominovaným šotovedením.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.