Alebo nevydržia a mohlo by sa potom (s troškou šotofantázie) pristúpiť k inej možnosti - spraviť provizornú vozovňu Kuklovská a dať tam 15TrM na dožitie, kým by sa to zatrolejovalo. Aspoň by sa pre ne našlo rozumné použitie ? 25Tr potom pekne nasadiť na "normálne" linky, však nízkopodlažné sú. A problémy s nápravami a agregátmi by boli (možno) zažehnané.
No neviem ci 5 , 6706 po 20tej bol asi tazky odtah, nabral kopu ludi na Molecke a uz sa nepohol , dokonca mu voz zacal cuvat dokrizovatky dole, na agregat na prazdnio tiez cuvalo
Keď už ju tam dotiahli, určite nie zbytočne a opravia ju. A zjavne sa tá oprava oplatí, keď aj ostatné 25Tr opravili. Na 4 poradia je 5 funkčných 25Tr v podstate málo a z doterajších skúseností je zrejmé, že tam tú zálohu bezpodmienečne treba (čím viac, tým lepšie). Aj keď bude tá oprava určite drahá, z dlhodobého hľadiska sa ušetria náklady, ak sa tam ten trolejbus pri akejkoľvek príležitosti dopraví sám a nemuseli by tam zakaždým ťahať 31Tr na tyči.
Nevie niekto ako je na tom 6704 ked ju pred tyzdnom previezli z Krasnan spat na Hrobonku?Vtedy sa pisalo ze odisla elektroinstalacia a oprava sa neoplati a zrazu to ide?dik
To bude tým, že všetky dali do Jurajovho Dvora a väčšina víkendovej výpravy je z Krasňan. Verím, že aspoň pri tvorbe nového grafikonu na to budú myslieť, lebo bola by dosť škoda mať väčšinu nových električiek cez víkendy vo vozovni.
Ved napíš alebo zavolaj na dispečing nech vymenia voz za kapacinejší ako minulý víkend , keď vymenili všetky kačice na 3/8.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.