Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #160176:
Tbusy ešte stoja okolo Hradu..
Reakcia na: Ike #160174:
Chytil som 204 na SAV (6032) a prekvapivo som sa ňou dostal až na Patrónku, resp. Valašskú - predtým bol evidentne prestoj pod Kramármi, no už to odhrnuli a posypali, takže Kramáre momentálne už plne prejazdné, len jednotlivé vozidlá meškajú +-20 - 40 minút...
Momentálne veľké problémy a sú na Lipského a Húščavovej (je tam uviaznutých niekoľko spojov z 83), dopravná nehoda je na Bilíkovej pre linky 23, ale dá sa to obísť
Reakcia na: Max #160173:
Stojí sa už na Pražskej. Jazdné pruhy sú vyjazdené, BUS pruhy bez údržby.
Reakcia na: Max #160171:
Prestoj TD na Mudroňovej.
V meste aktuálne husto sneží, takže každú chvíľu je možné očakávať problémy s trolejbusovou dopravou v kopcovitých častiach.
Reakcia na: Jadran #160167:
Bol to Solaris a isiel o 8:00 z Markovej, len som si poradie nevsimol. Vidiet tabulku ZV, tak sa ani nepytam.
Reakcia na: Dezerter #160160:
Normálne veci sa neriešia, tak sa vymýšľajú hlúposti.
Reakcia na: Jezo #160166:
Je to bežný spoj, nie je tam prejazd ani výmena vodiča. Nemyslel si náhodou 196/4, t.j. 7:44 z Prokofievovej? Na tom spoji išiel dnes ráno záložák - no a keďže sa tam napojil až práve na to posledné kolo, kľudne sa mohlo stať že za korábom sedel vodič, ktorý tú linku robil prvý krát. ?
Prosim vas, ranna dojazdova 196 o 7:59 z Prokofijevovej je nejaky prejazd? Lebo som pomahal vodicovi sa vymotat z Petrzalky. Som predpokladal ze uz ma 4hod krutenie na trase za sebou. Ci nejaka vymena vodica?
#4905 porucha vozidla, stoji na ekonomicka univerzita smer petrzalka.
Pre velky uspech 2 zo 6 vozov na 203 na poruche...
Reakcia na: Mike #160159:
Konkrétne... od včerajšieho poludnia je to doporučené, od 1.2. povinné. Takže kto si chce pofotiť súpravy T6 s predným pantografom, má poslednú možnosť.
Reakcia na: Dezerter #160160:
Jazda na druhý zberač je lepšia z dôvodu možnosti lepšieho rozbehu zo semaforov do (vzdušných) križovatiek a tiež z dôvodu, že špina od uhlíka fŕka dozadu, čiže po streche a za voz (a nie na čelo druhého voza). (Vodiči a znalí doplnia možno ešte ďalšie výhody).
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...
Zacina sa pomaly Retro Tyzden na L32? ?
Reakcia na: Mike #160159:
A dôvod? Opotrebované uhlíky na prvých zberačoch alebo niečo iné? 🙂
Reakcia na: TeBeCe #160158:
Teraz je to umožnené, onedlho to už bude opäť povinné ?
zopar T6 dnes na druhy zberac, napr. 7929+30, 7953+4

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.