Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #17185:
tak to tam muselo byt fakticky velmi teplo, alebo druha moznost, (neuraz sa) mas smejdove topanky. 🙂
Reakcia na: frenky #17183:
co sa tyka vrakos, tak ano, su exemplare v ktorych je ako v peci a vodici musia kurit aby im nevyvrela voda z chladica, avsak toto neplati na vsetky vozy, takze asi to bude chyba v udrzbe (napriklad spinavy a tym padom malo funkcny radiator chladica), kdezto ik435ky kuria vzadu vsetky, takze to asi bude neaka konstrukcna chyba...
[inac ja som pred viacerymi rokmi zazil v 1316 ze sa mi prilepili podrazky topanok o tie hlinikove listy obrubujuce dekel nad motorom 🙂 ]
Reakcia na: Argentos #17182:
??? Hmm, tak tomuto som troska nepochopil, ale nevadi. Mozno mi to vysvetlis. 🙂
si> ano v lete je vzadu dost ohubu, ale myslim, ze horsie ako v plynakoch vzadu to nieje. A uplne najhorsie bolo, raz na 21cke, ked bolo tak strasne teplo. stal som na Patronke v pp spicke a prisla mi myslim, ze 1310 to bola. Ja dement som sa postavil dopredu, aby som videl na cestu. Cize hned pred tie fukace. A to bola strasna chyba. Vodic mal zapnute obehove kurenie, takze skoro vsetko teplo z motora slo do voza cez tie fukace (ci ako sa tomu nadava) a este k tomu bolo vonku 35°C a na mna sa valali asi 4ludia... Som bol ako mokra mys spoteny. 😞
Skoda ze sa nenajde zarasteny vodic,ktory ma zaujem o fajku
Reakcia na: frenky #17180:
no moja skusenost je taka, ze v ik4x5 je v zime co sa teploty tyka relativne priemerne, zato v lete je minimalne v zadnej casti ik435 vzdy taky hic (a zapnute kurenie), ze plynove karosy sa mozu schovat 🙂
Reakcia na: si #17178:
jediny problem, ktory mam ja s kurenim v 415 a 435 je ten, ze sa najprv musi zohriat voda a az potom to kuri, cize ja ked nastupujem na konecnej kde ma vodic vacsiu pauzu tak je tam zima, ale cestou sa to vyhreje do teplucka. 🙂
Reakcia na: fobust #17177:
ale, ale zasa TAM??? Co sa to porobilo vypravcovi??? Ale inak je to rarita. 🙂
Reakcia na: frenky #17175:
no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat 🙂
Najlepsie kuri stara K2...

35: 3707 !
Prijemnu sluzbu vsetkym vodicom:-)
si>múdro vravíš, až mi je to divnô! 🙂 Áno samozrejme a električky sú na tom ešte lepšie... 🙂
Reakcia na: frenky #17173:
ked sa tu uz bavite o kureni, tak myslim ze najlepsie kuria trolejbusy (teda ak maju to kurenie zapnute :-))
No ja mam pocit, ze 415 a 435 kuria velmi dobre (teda az na vynimky). Mam pocit, ze v 415 resp. 435 sa mi este nestalo, zeby som dychol na sklo a vyzrazana para by zamrzla. Ako napr. v Karosach. (naftovych)
Reakcia na: frenky #17171:
No tak mozno som mal aj pravdu!:-D
Reakcia na: 755.001 #17170:
L92 cez prazdniny premava!! Akurat VW ma celozavodnu dovolenku. A ked by aj 92 premavala, tak by jazdila ako v nedelu... V pondelok uz jazdi normalne podla prazdninoveho grafikonu.
cez prazdniny nepremava 😛
Reakcia na: spokojný čitateľ #17168:
Ja mam pocit, ze asi mali vsetci dovolenky!!!...Ved dnes bolo vsetko pozatvarane...Skoro nikto nerobil:-)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.