Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Argentos #17186:
co myslis? 🙂
Reply on: si #17185:
tak to tam muselo byt fakticky velmi teplo, alebo druha moznost, (neuraz sa) mas smejdove topanky. 🙂
Mas zaujem?:-)
Reply on: frenky #17183:
co sa tyka vrakos, tak ano, su exemplare v ktorych je ako v peci a vodici musia kurit aby im nevyvrela voda z chladica, avsak toto neplati na vsetky vozy, takze asi to bude chyba v udrzbe (napriklad spinavy a tym padom malo funkcny radiator chladica), kdezto ik435ky kuria vzadu vsetky, takze to asi bude neaka konstrukcna chyba...
[inac ja som pred viacerymi rokmi zazil v 1316 ze sa mi prilepili podrazky topanok o tie hlinikove listy obrubujuce dekel nad motorom 🙂 ]
Reply on: Argentos #17182:
??? Hmm, tak tomuto som troska nepochopil, ale nevadi. Mozno mi to vysvetlis. 🙂
si> ano v lete je vzadu dost ohubu, ale myslim, ze horsie ako v plynakoch vzadu to nieje. A uplne najhorsie bolo, raz na 21cke, ked bolo tak strasne teplo. stal som na Patronke v pp spicke a prisla mi myslim, ze 1310 to bola. Ja dement som sa postavil dopredu, aby som videl na cestu. Cize hned pred tie fukace. A to bola strasna chyba. Vodic mal zapnute obehove kurenie, takze skoro vsetko teplo z motora slo do voza cez tie fukace (ci ako sa tomu nadava) a este k tomu bolo vonku 35°C a na mna sa valali asi 4ludia... Som bol ako mokra mys spoteny. 😞
Skoda ze sa nenajde zarasteny vodic,ktory ma zaujem o fajku
Reply on: frenky #17180:
no moja skusenost je taka, ze v ik4x5 je v zime co sa teploty tyka relativne priemerne, zato v lete je minimalne v zadnej casti ik435 vzdy taky hic (a zapnute kurenie), ze plynove karosy sa mozu schovat 🙂
Reply on: si #17178:
jediny problem, ktory mam ja s kurenim v 415 a 435 je ten, ze sa najprv musi zohriat voda a az potom to kuri, cize ja ked nastupujem na konecnej kde ma vodic vacsiu pauzu tak je tam zima, ale cestou sa to vyhreje do teplucka. 🙂
Reply on: fobust #17177:
ale, ale zasa TAM??? Co sa to porobilo vypravcovi??? Ale inak je to rarita. 🙂
Reply on: frenky #17175:
no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat 🙂
Najlepsie kuri stara K2...

35: 3707 !
Prijemnu sluzbu vsetkym vodicom:-)
si>múdro vravíš, až mi je to divnô! 🙂 Áno samozrejme a električky sú na tom ešte lepšie... 🙂
Reply on: frenky #17173:
ked sa tu uz bavite o kureni, tak myslim ze najlepsie kuria trolejbusy (teda ak maju to kurenie zapnute :-))
No ja mam pocit, ze 415 a 435 kuria velmi dobre (teda az na vynimky). Mam pocit, ze v 415 resp. 435 sa mi este nestalo, zeby som dychol na sklo a vyzrazana para by zamrzla. Ako napr. v Karosach. (naftovych)
Reply on: frenky #17171:
No tak mozno som mal aj pravdu!:-D
Reply on: 755.001 #17170:
L92 cez prazdniny premava!! Akurat VW ma celozavodnu dovolenku. A ked by aj 92 premavala, tak by jazdila ako v nedelu... V pondelok uz jazdi normalne podla prazdninoveho grafikonu.
cez prazdniny nepremava 😛
Reply on: spokojný čitateľ #17168:
Ja mam pocit, ze asi mali vsetci dovolenky!!!...Ved dnes bolo vsetko pozatvarane...Skoro nikto nerobil:-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.