No to nie je až taká pravda. Nebude to až také výrazné, keďže vozy budú jazdiť častejšie a tak aj počet ľudí, ktorý budú chcieť nastúpiť a neskôr vystúpiť na danej zastávke bude menší. Dosť spraví aj nízkopodlažnosť vozidla čiže výmeny cestujúcich, hlavne dôchodcov bude rýchlejší.
Teraz je 15m vozidlo vypravované na linku, kde jednoducho nestačí a typ vozidla je neštastný. Pohyb cestujúcich v ňom ťažký a pomalý a keď chce človek vystúpiť, tak sa musí k dverám začať prebýjať (teraz neviem či ý alebo í) už od predošlej zastávky. Avšak keď bude interval linky nastavený na 15m vozidlo (typu Solaris) mohlo by to byť o niečom inom. Samozrejme o jedny dvere menej spraví svoje. No keď si zobereš takú Karosu 741. 1. a 4. dvere sú úzke a tak nahrádzajú jedny velké. Čiže dosť skreslene povedané pre výstup a nástup do K741 sú tiež len trojo dverí. SU15 s kabínov pre vodiča by som skreslene povedal, že 2,5 dverí. Takže skutočný nárast chronometráže na napríklad L97 by som videl tak o 2minúty, čo vôbec nie je veľa vzhľadom na dĺžku jazdnej doby velej trasy a to 44 minút.
Re #26235 Galiosha: Budem reagovať tu, keďže tu prebieha debata. Ale nerozumieš, že keď zmeníš interval a prispôsobíš ho premávke 15m vozidlám, tak ti zostane hodinová kapacita danej linky rovnaká a vozy budú rovnako plné?
Ja obhajujem 15m vozy len pod jednou podmienkou, že sa upraví interval vzhľadom na kapacitu vozidla. Inak nie.
Veď si vypočítajte. Každých 6 minút, čiže za 1hod 10 vozov o kapacite 150 ľudí. To je 1500 ľudí za hodinu /125 je 12 vozov. 1hod (60min) deleno 12 = 5. Čiže výsledný interval je 5 minút a kapacitne to máte to isté.
kto ta kritizuje? A napisal som ti, ze ti neverim? Tak neviem, co tu hras naduteho zasa? Pozri, ja dnes fakt na teba nemam naladu, takze tuto temu s tvojim laskavim dovolenim ukoncim.
Matejko no, ale treba si troska prelistovat chybicky! Aj ja ich robim, samozrejme!!! JA do teba uz rypat nebudem, rob si co chces ? , kazdy mame pravo na svoj nazor! Ale nech tvoj nazor stoji aj za to, lebo napriklad pan DOG ich ma krasne ? , ale je to na tebe a snaz sa ?
Frenky: hahaha! Dnes som si ho cvakol a bolo tam 1601! MAN uz davno nie je na druhej kolone, preto nemoze mat ev.c. 2799! Zapamataj si ze ja si evidencne cisla nevymislam!!! A ak mi neveris, spytaj sa DOG-a alebo Jajcaja, ti tam boli tiez!!!
Tá novinka o 1101 pridajte tam aj 1802. Respektíve ju tam nepridávajte ju tam, lebo to nie je na 100% ale na 95% keďže niesom si úplne istý číslom vozu. Ale bolo to dnes na L31/39. Reklama je za vodičom na druhom až štvrtom okne.
kristepane chlapce, to kde beries tie ev. c. ? To co je za somarinu, ze 1601? To si si vymyslel??? Minule som sem pisal, ze ten MAN je stale vedeny ako 2799. Ak neveris, strc si listok do oznacovaca. Toto ja milujem, vymysla si ev. c. Boze...
Darro, si: Ale ja som prestupoval z busu do busu. Vychádzal som zo 4. dverí jedného a chcel nastúpiť do 1. dverí druhého. No zdržal som bus keďže mi tie prvé otvorené neboli. Aj tak neviem čo sa vzrušujete. 1203 bol ten deň na celodenke a nedal som čas kedy to bolo. Určite tam boli dvaja vodiči, tak komu strhnú prémie. No nikomu, lebo nevedia komu. Viem čo robím a za také blbosti by som nechcel aby niekomu strhli prémie. No dúfam, že si to možno niekto prečíta a vodičov, obidvoch, upozorní čo sa má a čo nemá. ?
Z: O.K. to som trochu prehnal. No ako označíš vodiča, ktorý za volantom sedí v trenkách a tielku, lebo v kabíne ma takú saunu a ja omŕzam až si prsty na nohách necítim?
veru, vsimol som si. Asi bola na P2. Pre tych, ktori nevedia, dostala na pravej strane nove plechy, a neviem, ci aj s hrdzavou strechou nieco nespravili, lebo hrdzu som nevidel, ale mozno to bol iba sneh. ☺
Dnes poobede:
82** tahal 3510 z 29/3
6206 sa objavil na L203
7830 hradila L1 o 16:34 z HlSt
2304 hradil L61 okolo siestej vecer z HlSt
2708 L34, bez tabulky ZV o 19:35 na Racku, pred nim 2627, zrejme to teda bol zalozak, kym 2627 tankoval.,
EHM EHM! 1101 L371!!! ? Ked niekto vie o tej reklame viac, nech doplni novinku. Ja som ho videl len z lavej strany ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.