Okolo 10:40 isiel trolejbus 6401 po Prievozskej, este stale na skusobnej jazde
Okolo 11:50 stal na zastavke SAD oproti zastavke Pazitkova autobus 2826, na transparente mal 666 LAMAČ a boli v nom asi 2 ludia a ten autobus tam stal. Nevie niekto co to len mohlo byt?
Prave preto ze ten autobus je unikat by si zasluzil generalku. Zhodujem sa s nazorom, ze bol na nom odvedeny kus prace, ale cestujuci si to vobec nevsimne - on vidi aky je autobus spinavy, hrdzavy, ako mu klepu casti interieru a pod. Iste mi das za pravdu, ze prave aj taketo - pre niekoho mozno malickosti - su velmi podstatne. A malo by sa na to vyclenit ovela viac penazi ako tomu je teraz. Odkial? To ja neviem, za to su plateny iny ludia na inych miestach. ?
? Podarilo sa ho zreparovať doslova "z nemožného" - a odviedol sa skutočne kus dobrej práce-samozrejme, v rámci možností! V samej podstate je tento autobus unikát - a zásluhu na jeho sprevádzkovaní majú dobré ruky našich mechanikov aj s vedúcim! ?
Vcera som videl 4400 po dlhom case, lebo 93 necestujem vobec, ako inak vseobecne autobusmi 4. kolony. Nie je to tym, ze sa im vyhybam, proste vyuzivam linky kde nie su. ☺ Chudatko 4400, mohli by sa konecne najst peniaze na generalku, taky krasny zvuk to ma. ? Ale tie plechy, hrdza, spina, to je taka skoda.... ?
Nezvyknem reagovať na podobné záležitosti, ale...tentoraz urobím výnimku..Nereagujem za seba-reagujem za všetkých svojich kolegov spoza volantov (či riadiacich pultov)!!! Neviem, či mi niečo ušlo, ale...nazvať niekoho, kto vstáva o pol tretej-tretej ráno, ide si vyzdvihnúť na odstavnú plochu vozidlo, ktoré si zo 70% pamätá ešte Máriu Teréziu, ktoré stavia v prípade mrazu na kolesá niekedy i vyše hodiny, a ktoré pri všetkých snahách vedúcich, dielenských, majstrov či vodičov samotných nekúri už ani náhodou, a v 10stupňovom mraze s čiastočne kúriacim alebo vôbec nekúriacim vozidlom odkrútiť niekedy až 10hodinovú! službu a byť pritom zodpovedný za stovky! životov SVIŇAMI, KTORÉ POZERAJÚ IBA NA SEBA... ja viem, čo to obnáša... viem to z vlastnej skúsenosti-mám to zažité na VLASTNEJ KOŽI...a to som nevozila "živý náklad"...
Dovolím si preto tvrdiť, že je viac než NIE NAMIESTE, ak takéto slová vysloví niekto, kto je síce do problematiky dopravy osobne zainteresovaný, ale prácu vodiča MHD-tú SKUTOČNÚ, takú, AKÁ JE - zdá sa, vôbec nepozná...pretože keby poznal, NIKDY by mu svedomie nedovolilo povedať takéto "trefné" slová... I keď stále NIE SOM zamestnancom DPB, a.s., dovolím si tvrdiť, že som aspoň malým, či "tieňovým" členom "rodiny" Divízie Autobusy. Ja viem, čo obnáša pre vodiča robiť v týchto mrazoch trebárs "iba" záložák. Taký obyčajný, víkendový, pod mostom...keď sa práve nehradí...sedieť v stojacom buse niekoľko HODÍN, naobliekaný, s nabalenou termoskou s horúcim čajom čo najbližšie "pri ruke"... či len na trati, keď si ako vodič 13-14ročného autobusu môžeš "humánne" vybrať...či riskneš nespokojnosť a nadávky cestujúcich...alebo budeš jazdiť 8-10 hodinovú službu v čiapke, bunde a šále, aby si pustil trocha vlastného, kabínového tepla im... V momentálnych podmienkach Bratislavy je TOTO tá skutočná tvár práce vodiča autobusu, ktorú si - zrejme len omylom - troška...zabudol postrehnúť...ja ju poznám za tie roky dokonale...a - som na svojich kolegov z DA hrdá...
Nie, 2408 som rano nestretla - stretla som plynak, ale len z dialky - bol z poslednej serie (tj.23 a vyssie) - zeleny spodok, zelena strecha, zlte boky...odjazd od Salezianov v Petrzalke na Dubravku cca. 6.45... ?