Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ďakujem vodičovi L32 o 9:09, že išiel o aspoň 30 sekúnd skôr ako mal. Ked som donadaval a otvoril virtuálnu zastávku, mal ešte 30 sek do odchodu a svietil tam v tabuľke. Bežne nenadávam na vodičov ale tento bazmeg má fakt nasral.
Reakcia na: Petto #159866:
Si ako myslíš, že niekde inde by to bolo lepšie?
Reakcia na: Jadran #159879:
A dnes už nie.
Reakcia na: Error 0x007 #159878:
Výluka v Čunove, 91 chodí odklonom, kĺbové vozy by tam mohli mať problémy. Inak oznam o výluke z hlavnej stránky síce zmizol (keďže mala byť len do utorka), pripomínam že naďalej trvá.
Inac to co ma znamenat, ze sa vymenili vozy medzi L91 a L191, teda sola na L91 a klbaky na L191? Pokus o "zlepsenie" kultury cestovania?
Reakcia na: Mike #159876:
priznám sa, že 90-te roky som už beúsácky nevnímal, v 80-tych rokoch nám viselo nad vozmi všeličo, niekedy to bolo priam strašné, na čom sa jazdilo, ale také prestoje buď neboli alebo ma obchádzali, aj keď som jazdil naozaj dosť, bol som predsa len brigádnik
Reakcia na: trolejbus6207 #159875:
Ja som cca Andyho ročník a pamätám si že na dennom poriadku bolo napr. strhnutie križovatky Prievozská - Miletičova, alebo Prievozská - Ml. Nivy - Svätoplukova a to teda do dvoch hodín nebolo hotové skoro nikdy...
Reakcia na: Andy #159873:
ešte si mladý ?

jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?
Reakcia na: Pe67 #159857:
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
To bolo kedy? Ja si koncom 90. rokov pamätám, že trolejbusy niekedy viac stáli než jazdili. ?
Reakcia na: MatejBA #159870:
viseli kable na hodzku
Reakcia na: MatejBA #159870:
Tipujem to na meniareň, keď to tak dlho nevedeli nahodiť...
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
By ma zaujimalo, co sa im pokazilo 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #159868:
Tiež som sa divil, už dávno také nebolo...
Reakcia na: Mike #159867:
slušný výpadok, viac ako tri hodiny, za mojich mladých čias som taký nikdy nezažil ?
Tbusy konečne obnovené?
Reakcia na: volod #159862:
Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.