Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Šancová výpadok napájania, z trolejbusov danou ulicou momentálne jazdia len baterkáče.
Reakcia na: MatejBA #178764:
ak ma pamäť neklame tak hlavným argumentom zrušenia linky 34 bolo zjednodušenie linkovania v podobe predĺženia linky 84 do Dúbravky (za mňa to bol rozhodne pozitívny krok), ale či sa argumentovalo aj linkou 5 to už si nepamätám ..
Reakcia na: Ma178rek #178774:
Krizovatku poznam. Minutu tam stal niekedy aj predtym voz este pri funkcnom velkom semafore. Staci ze slo auto od Billy smer Halova a cyklus sa natahoval.
Reakcia na: Petto #178773:
Semafor tam je od leta a veľakrát tam vidím čakať bus aj minútu ..
Takže to môže mať dosť veľký vplyv ..
Reakcia na: TomJ #178771:
Semafor bol aj predtym. A tiez zvykli dlho stat vozidla. Teraz je uz urobeny aj bus pruh smer Halova pred semaforom.
Reakcia na: Ma178rek #178769:
Toto nie je zlý nápad. Po spustení električky na Janíkov dvor a zrušení 95 to bude zo zastávok Bradáčova a Hrobákova dosť ďaleko na električku, tak by sa posilnenie 83 hodilo. Ovsište buď riešiť špičkovou 84, ktorá by končila niekde v centre alebo zavedením vložených spojov na linke 99 z Ovsišťa po Hálovu (po dostavaní Nesta ich viesť tam, nech okrem 80 majú aj alternatívny spoj, ktorý ich dovezie k električke na Farského).
Reakcia na: mirec240 #178767:
Nie je teraz za Nám. hraničiarov semafor, ktorý púšťa premávku striedavo v jednom smere? Aj to môže spôsobovať meškanie 83 a následne berie viac ľudí zo zastávok a dobehne ju 84. Lebo 84 jazdí do Dúbravky od 2013 a doteraz sa tu ich vláčikovanie nejako neriešilo.
Reakcia na: TomJ #178766:
Určite nie. To by si musel mať všetky zastávky na trase linky typu Patrónka
Ono by možno nebolo zle riešenie nechať iba linku 83 v zlepšenom intervale a úsek v Ovsisti riešiť iba linkou 99.. cez víkend to tak funguje, prípadne 84 viesť do oblasti Blumentalu ako premáva linka 94
Reakcia na: TomJ #178766:
Mám pochybnosti. Tie linky majú mať kombinovaný interval 7 minút, keby aj bola obmena cestujúcich rýchlejšia na SORke tak by sa nemali dobiehať.
Reakcia na: TomJ #178766:
Dnes popoludní sme šli od zastávky Pod stanicou až do Dúbravky tesne za sebou 4936 (83) a 4930 (84) a čo som pozeral, tak predchádzajúce 83+84 išli tiež asi minútu po sebe, to bola zase kombinácia MBCC a NB18. Ale typ vozidla v tom určite žiadnu úlohu nehrá. Inak 4936 meškala už od Hálovej asi 3 min. a ďalšie meškanie nabrala medzi Dvormi, Zochovou a Hodžovým nám. Mimochodom dnes boli vozidlá MHD prázdnejšie (aspoň čo som zažil), keďže viac ľudí išlo autami.
Reakcia na: MatejBA #178764:
Nemôže byť problém aj to, že na 84 vrátili SORky, ktoré majú 5 dverí, a teda výmena ľudí na zastávke trvá inú dobu pri linke 83 ako pri linke 84 a preto sa neskôr dobehnú?
Reakcia na: Ecomat #178763:
Ešte že tie zvláčikované 83/84 vzduch nevozia.
Reakcia na: Ecomat #178763:
Nerusila sa kedysi L34 aj argumentom, ze premava L5 z Dubravky do Race? 😃

Plus urcite by bola vyuzivanejsia, kebyze prestupy na Racku su nejak inak ako to, ze musis ist z Mytnej na napriklad elektricky 200+ metrov cez 5 prechodov, alebo len cez 2 ale rovnako 200 metrov.

Inak nebolo by lepsie mat zastavky elektriciek na Radlinskeho? Blizsie k zastavkam na Mytnej a Legionarskej (vratane regionalnych liniek), a nie tak hrozny prestup na zastavku Sancova smer Trnavske myto, oproti tomu ako to je teraz?
Reakcia na: Ike #178760:
vyriešila - eliminoval sa spomínaný úsek okolo paláca, na ktorom tie klbaky na L34 vozili vzduch 🙂
Reakcia na: Ike #178757:
Záleží koľko a akí ľudia nastupujú/vystupujú lebo aj 20 sekúnd na zastávke sa napočíta. A potom nemusíš stíhať semafor na križovatke a už sa to sype.

Druhá vec je, že šofér má mať po dvoch hodinách 15 minútovú súvislú prestávku alebo po 4 hodinách 30 minútovú súvislú prestávku.
DPB: Linka 9: prerušená premávka na Ružinovskej. Zo zastávky Trnavské mýto (B) premáva na Stn. Nové Mesto a späť na Kútiky. Náhradná autobusová doprava X9 premáva obojsmerne medzi zastávkami Trnavské mýto (J) - Astronomická.
Reakcia na: Ecomat #178759:
Veď ja nehovorím, že linka 34 má potenciál vyriešiť linku 84. Len tvrdím, že linka 84 nevyriešila linku 34.
Reakcia na: Ike #178757:
ale linka 34 nič nerieši .. okrem toho že na úseku SAV -> STU -> Hodžovo vždy vozila vzduch, tak z Hodžovho smerom do Dúbravky odchádzala síce načas ale v rovnakých vláčikoch so zmeškanými 83/84 ako je tomu dnes ..
Reakcia na: Ike #178757:
Žiaľ. Áno, šoféri nejazdia rovnakým štýlom. Niekto sa naháňa a niekto nie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.