ak ma pamäť neklame tak hlavným argumentom zrušenia linky 34 bolo zjednodušenie linkovania v podobe predĺženia linky 84 do Dúbravky (za mňa to bol rozhodne pozitívny krok), ale či sa argumentovalo aj linkou 5 to už si nepamätám ..
Krizovatku poznam. Minutu tam stal niekedy aj predtym voz este pri funkcnom velkom semafore. Staci ze slo auto od Billy smer Halova a cyklus sa natahoval.
Toto nie je zlý nápad. Po spustení električky na Janíkov dvor a zrušení 95 to bude zo zastávok Bradáčova a Hrobákova dosť ďaleko na električku, tak by sa posilnenie 83 hodilo. Ovsište buď riešiť špičkovou 84, ktorá by končila niekde v centre alebo zavedením vložených spojov na linke 99 z Ovsišťa po Hálovu (po dostavaní Nesta ich viesť tam, nech okrem 80 majú aj alternatívny spoj, ktorý ich dovezie k električke na Farského).
Nie je teraz za Nám. hraničiarov semafor, ktorý púšťa premávku striedavo v jednom smere? Aj to môže spôsobovať meškanie 83 a následne berie viac ľudí zo zastávok a dobehne ju 84. Lebo 84 jazdí do Dúbravky od 2013 a doteraz sa tu ich vláčikovanie nejako neriešilo.
Ono by možno nebolo zle riešenie nechať iba linku 83 v zlepšenom intervale a úsek v Ovsisti riešiť iba linkou 99.. cez víkend to tak funguje, prípadne 84 viesť do oblasti Blumentalu ako premáva linka 94
Dnes popoludní sme šli od zastávky Pod stanicou až do Dúbravky tesne za sebou 4936 (83) a 4930 (84) a čo som pozeral, tak predchádzajúce 83+84 išli tiež asi minútu po sebe, to bola zase kombinácia MBCC a NB18. Ale typ vozidla v tom určite žiadnu úlohu nehrá. Inak 4936 meškala už od Hálovej asi 3 min. a ďalšie meškanie nabrala medzi Dvormi, Zochovou a Hodžovým nám. Mimochodom dnes boli vozidlá MHD prázdnejšie (aspoň čo som zažil), keďže viac ľudí išlo autami.
Nemôže byť problém aj to, že na 84 vrátili SORky, ktoré majú 5 dverí, a teda výmena ľudí na zastávke trvá inú dobu pri linke 83 ako pri linke 84 a preto sa neskôr dobehnú?
Nerusila sa kedysi L34 aj argumentom, ze premava L5 z Dubravky do Race?
Plus urcite by bola vyuzivanejsia, kebyze prestupy na Racku su nejak inak ako to, ze musis ist z Mytnej na napriklad elektricky 200+ metrov cez 5 prechodov, alebo len cez 2 ale rovnako 200 metrov.
Inak nebolo by lepsie mat zastavky elektriciek na Radlinskeho? Blizsie k zastavkam na Mytnej a Legionarskej (vratane regionalnych liniek), a nie tak hrozny prestup na zastavku Sancova smer Trnavske myto, oproti tomu ako to je teraz?
DPB: Linka 9: prerušená premávka na Ružinovskej. Zo zastávky Trnavské mýto (B) premáva na Stn. Nové Mesto a späť na Kútiky. Náhradná autobusová doprava X9 premáva obojsmerne medzi zastávkami Trnavské mýto (J) - Astronomická.
ale linka 34 nič nerieši .. okrem toho že na úseku SAV -> STU -> Hodžovo vždy vozila vzduch, tak z Hodžovho smerom do Dúbravky odchádzala síce načas ale v rovnakých vláčikoch so zmeškanými 83/84 ako je tomu dnes ..