Prosim ta posli mi zoscanovany ten clanok. Zbieram totiz tie ich "preslapy", a ked ich bude este viac, tak dostanu pozdravny e-mail. Zatial mam asi 4... Vlani napriklad takto zverejnili info o T3AS c. 7303, hoci oznacenie T3AS pouziva iba iMHD...
Este chvilu ma s tym budu stvat a do textu "Upozornenie: Za uvedené informácie iMHD neručí. Použitie na komerčné účely a umiestňovanie na iné webstránky bez súhlasu iMHD nie je dovolené." v notifikacii doplnim "a to plati aj pre Novy cas!!!"
Cca. o 17.00 sa rozhodol nejaky dochodca, ze prejde na cervenu pri zastavke Zatisie. Banskobystricke auto vsak uz zastavit nestihlo, a tak hazarderskeho dochodcu nabralo a ten letel 20 metrov, az dopadol vedla kolajnic smerujucich na ZST Nove Mesto. Ked odchadzala sanitka, este zil, ale vraj je to s nim belede Vyzera to tak, ze pojdem v pondelok svedcit na policiu... No a dispecerska zalezitost - 7801+7802 na sestke isla teda z Vajnorskej na Nove Mesto cez Jurak, dalsie sestky mali iba zdrzanie.
Elektrickova suprava, znama svojou jazdou bez vodica 20. februara tohto roku v Dubravke, odisla na opravu do Pars Sumperk. Zdemolovany vozen dostane novu skrinu.
Nepripomyna vam toto daco? Zeby novinku od PePa? ANO! Je to ona, len malicko upravena.
Btw kolko z 10 opytanych ludi by vedelo, co je to skrina? (ak sa mysli elektrickova)
7704 na 8/? bol so zlomenym pantografom dotlaceny K2 7063(?) z 3/?, kym zalozak 7718 mal hotove manevre. Tetka ho vyvolavala nech sa dostavi k telefonu. Pobehoval po obratisku kym nasiel funkcny. A mozno ani nenasiel ale dohucali 2 dispeceri a za nimi T3+K2. ZV potiahne K2 do vozovne.
Ale podotykam, ze presna vyprava sa da zapamatat maximalne trojdnova-potom by uz mohla nastat chyba. Aj k tomuto je diar dobre mat so sebou "v pohotovosti" :o)
Je tak, ako hovorim A pamatam si ich tak uz pomaly jubilejnych 15 rokov-viem, kedy ktory vodic kde a aky voz jazdil-ktory do ktoreho voza patri--a navyse:kazdy bus je tak typicky, a ma toooolko typickych detailov (a svoj "hlas"), ze vzdy to mam potvrdene "zrakom i sluchom" a neda sa to pomylit Do diara si to po veceroch pisem iba kvoli archivu-vsetko si to odkladam. :o)
Nevyjadril som sa dostatočne polopatisticky. Nechápal som, prečo sa vodič oháňa tým, že nemá mobil, keď na dorozumievanie s dispečingom má slúžiť vysielačka.
Inak, na 11/2 nebýva súprava, takže tam sa cesťáková navigácia dala v pohode použiť.
P.S. Brigádoval som na ČHŽ. Tiež už majú vysielačky, ale ja som si svoje na stúpačke prvého vozňa odmával. Raz sa proti mne rozbehol býk:-). To vieš, červená handra...
frenky: 1010 dnes na 37.
6605 je dost velky serbel - ma uplne dosahany rozjazd. A na zadnej linkovej tabuli ma bielym papierom nalepene "Hodzovo namestie". To asi znamena, ze pod tym bude "Mierove namestie" .
Postrehy:
3630 je dost velky serbel, ale aspon este nie je tak opotrebovany. Z Budkovej na X17 odisiel -1 a na Valassku prisiel presne (jazdny cas tym padom 3 minuty). Zastihol som akurat striedanie vodicov. Otacanie X17 na Budkovej je desne!!!!!! Ked to rozkopu este viac, tak nie je sanca. Takisto ako prechod Jancova - Budkova je samovrazda! A to este ani poriadne nezacali kopat!!! Total zabijak. A ked to rozkopu som zvedavy.
Nove vystupiste Budkova uz ma Ceteprint!, akurat ho dokoncuju. Oplati sa na celu situaciu ist pozriet.
Ten rozkopany usek od Budkovej po Cerveny kriz je sice zakazany vjazd, obchadzka, prikazany smer alebo hocico pre autickarov vsak chyba! Nejaky Novozamocan na to cumel asi 5 minut.
Interval pri jazdnej dobe 9 minut + 2 rezerva by mohol byt celodenne 15, niektore odchody by vsak mohli byt vynechane. Takto by to slo a ludia by nenadavali (hlavne babky... sa rozculovali ako poslu staznost na DPB hehe ). Ale uznavam, ze je to hrozne. Pri dobrej voli by 20 minutovy interval nemal ziadny problem. HNUS!!!
nuz neje, ale ukaz mi jedneho vodica z auta, ktory zastavi a pomoze vodicovi z busu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
Vcera 20/3. (NV/509) 1016
Dnes 20/3. (NV/509) 1009
A zajtra by tam mal byt 1010