Rychlodraha s doplnkovou dopravou sa da pekne spravit tym istym vozom - robia to napr. niektore dialkove autobusy - ide z BA do Detvy, do Zvolena ide ako normlany dialkac a od Zvolena do Detvy stoji pri kazdej vrbe To iste sa da spravit s elinami.. Ide si po Dubravke, stoji pri Kazdej vrbe, potom odboci dolava a hura po radiale na hlavnu stanicu, v centre zas stoji pri kazdej vrbe a vyhadzuje ludi... Po tej istej radiale mozu ist napr. eliny z Lamaca - dalsie priklady si domyslite...
Plati to, co bolo napisane milionkrat - elektricka sa da jednoducho vetvit a z hlavnej trate vyrabat "lokalky". Pohodlne a bez prestupu. MEtro to nedokaze.
Zachvilku odchadzam z prace rovno do terenu, kym zacnu "rodinne povinnosti" V pondelok prinesiem aj aktuality, CO WIKEND DAL. :o) Peknu sobotu a nedelu vsetkym :o)
Asi sme uz v zlom fore, ale
suhlasim s tebou. Tym sa vlastne nahradi system metro - elektricka systemom rychlodrazna elina - ina doplnkova doprava. Lenze, aby malo zmysel vobec nejaku doplnkovu dopravu robit, nosny system nesmie stat pri kazdej vrbe. Doplnkova doprava by mala mat blizky prestup na nosnu, avsak to chce vkladat medzi dve zastavky nosneho DS aspon jednu zastavku doplnkoveho (teda vzdialenosti by mali byt podstatne vacsie ako na imhd uverejneny projekt). Druha moznost je na doplnkovu dopravu sa uplne vykaslat a nechat ludi dochadzat ...
V poslednej vete som to zhrnul. Opakujem , ze ich(opitych vodicov) neobhajujem a alkohol urcite nepatri za volant. Z-to zhrna...MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! ...a to hovoti za vsetko.
pri predlzeni medzizastavkovych vzdialenosti je potrebne vymysliet aj nieco ako doplnkovu dopravu a sklbit navaznost spojov a prestup na jednej hrane (ono sa to da, iba treba chciet )
Si, ty necitas co pisem Ja tvrdim, ze aj pri takej vyluke, ako sa tu spominala, nebudu musiet cestujuci slapat zo zastavky na zastavku, nadalej budu moct cestovaj s jednym prestupom, len to bude na inej zastavke a jazda bude inymi linkami ...
BTW, ked uz hovoris, ze taka mala vzdialenost by sa mohla prejavit v odlive cestujucich, co by potom spravilo predlzenie medzistanicnych vzdialenosti na elektrickovych radialach? Zrychlila by sa tym sice jazdna doba, ale mozno by predlzila priemerna doba cestovania, pretoze cas dochadzania na zastavky by mohol vzrast viac, ako usetrena doba jazdy.
Podmienky vodicov (hovorim za busy) su hlboko pod urovnou akehokolvek priemeru! Ale NIC neospravedlni alkohol za volantom!!! Ziadna vynimka!!! Vodic, ktory chce soferovat bus v BA si myslim MUSI byt vedomy, do coho ide! Ak ak aj nahodou netusi, ma stale moznost po case ci hned dat od veci ruky prec!!! Ak sa uz pevne rozhodol jazdit za DP, MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! Tiez to, ze v zime bude v kabine mrznut a v lete sa kupat vo vlastnom pote za volantom!!! (toho casu uz takmer v polovici vozov, podotykam!!!) A to, ze za volant NIKDY!!!!! nesadam "s alkoholom"!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miki