Reakcia na: Z #9387:
						
			Citaro tolko nafty zere...:)))))Inak dik za pekne informacie.....Ja si to nemozem pametat bo som ani chodit nevedel...Mal som rocik???:-D
 Pamatam si vsetky pojazdne od 88-ho :o) 4500-4504, 2500-2509, 1500-1506...tu si to musim este v domacom archive upresnit 
 Viem aj linky, kde tieto nadhery behali 
 Malo to automaticku prevodovku Praga s 6 predvolbami:B, R, I, II, A, N. Dalsou zaujimavostou boli hviezdicowe disky na kolach a udajne aj o 10 l/100 km vyssia spotreba nafty 
. Okolo 55l/100 km, podla slov vodicov. (Neoverene oficialne podla technicaku). Aj farba plechov bola odlisna. Kym napriklad 4500 a 4501 boli pomarancove, 4502 a 3 boli az do fialova. No a 4504 bol taky neutralny, vyblednuty. 
						
						
 x7xx boli dvojdverove Ikarusy (vid Katalog & popis) 
						
						
 Podla mna je dobre, ak ma kazdy nejake hobby. A navyse vdaka napr. tvojmu dispecerovaniu mame fotky 2812 zrazenej s vlakom a dalsich nehod 
 (Vdaka! 
 )
						
 Za mojho posobenia sa udiala aj veeelmi zasadna zmena-namiesto kratkych Karos vypravili v 88-mom na 117-ku klbove Ikarusy. :o) Zazila som Ik-280 s automatickou prevodovkou aj posledne SM-ky (linka 46 z mesta do Petrzalky okolo Sadu Janka Krala) 
 Tiez 22-ka z Hlavnej stanice cez Prievoz okolo Ruzinovskeho cintorina a zozadu na Slovnaft. 108-ka, povabne sa rutiaca z Cilizskej cez Slovnaft na Hlavnu stanicu. 118-ka, zachadzajuca az po Zlate piesky. Nostalgia... 
 :o)
						
 Mozno cez prazdniny 
 Ale ani to nebude cas 
						
 Nic v zlom...
						
						
Tomas