Reakcia na: Author #71700:
aha, tak beriem naspäť moje plány na zmenu linkovnia ? súhlasím so všetkým, okrem toho Ovsišťa (Bulíkovej).. predsa len by to chcelo väčšiu kapacitu pre EU ako pre Bulíkovu..Tak ma napadla ešte jedna možnosť.. nechať terajšiu 84 tak ako je, čiže aj cez tú Bulíkovu, a rozšíriť premávku 184 na celý deň a v lepších intervaloch, zmeniť ju z expresnej linky na štandardnú, (čiže aj číslovanie- napr. by mohla mať číslo 85 alebo 82), a zriadiť tie zastávky Aupark a Digital park.. a možno by tam stačili aj 12m autobusy..
Takto by EU získala naspäť kapacitu, ktorú stratila po presmerovaní 84..
Author
Ad 27xx - to je maskovana 4.dp
Ad chaosna vyprava 1.dp - neberiem argument, ze vodic odmietne, najma nie v situacii, ked si 1.dp pyta zvysovanie vypravy (napr. rozdelovanim delenych na 2 samostatne sluzby), kedze uz asi maju dostatok ludi.. Problem je v tom, ze ako na jedinej prevadzke si VODIC (teda niektori vyvoleni) diktuje, s akym vozom a kde bude jazdit a je to tolerovane..
Re #71694 hoppusmark01: sorry, ale zo ziadnym z navrhom nesuhlasim, dovodov by boli strany, len uplne strucne:
- odklonenie 84 mimo Rusovskej cesty by znamenalo znizenie kapacity smer mesto o 50%,
- odklonila by sa z Farskeho (slapat cez lavku na Einst. je dost daleko)
- Ovsiste (Bulikova) by stratilo, co ziskalo po vsetkych tych poziadavkach
-rusenie kratsej posilovej linky (94) a posilnovanie 93 by znamenalo napr. z dnesneho ranneho intervalu 2min na useku Smolenicka-Zochova znizenie kapacity o 50% (linka 93 napr. interval 3min). Teda zlepsili by sa konce trasy 93, ale najzatazenejsia trasa (subeh 93+94) by bola oslabena a to vsetko s rovnakym poctom vozov/ludi (dnesna 93+94= nova 93 s lepsim intervalom), ak by teda neostali vsetky v zapche na Stefanikovej.
- Co sa ziska? Menej kapacity za rovnake peniaze..