tvoje ergumenty su asi take ako zahradnikove na bidku to je moja posledna reakcia na tvoju uplne nezmyslenu staznost potom sa necudujme ked sa robia zmeny koli cestujucim Naposledy tak do ? ebali 84
Keby ste - vševedúci necestujúci - uviedli aspoň jeden jediný relevantý argument, prečo nemôže vodič počkať na zelenú na zastávke, nepovedal by som nič. Takto len tliachate nezmysly a na moje argumenty nič nemáte.
"...v DPB platia predpisy DPB, ktore okrem ineho hlasaju povinnost vodica vsetkych trakcii po ukonceni vystupu a nastupu cestujucich na zastavke zatvorit dvere a opustit zastavku."
Na začiatku videa predsa jasne hovorím: "Bezohľadnosť (alebo hlúposť?) je pre Dopravný podnik asi "normálna". Ak takýto predpis skutočne platí bez ohľadu na konkrétnu situáciu, tak sa na to vzťahuje vyššie uvedené.
"Preto sa ta pytam, kde je tento prikaz vyveseny, ze by som si to mohol overit???"
Vidieť, že samostatné myslenie niektorých ľudí(?) bolí. Inak by nehľadali príkazy a zákazy, ale logiku. Na slovensku to bude možno o niekoľko sto rokov.
a ZV 1708 videná tiež na L21 okolo 16.21h na Mlynskej v smere na VW a ešte jedna manipulačne hore Pražskou s cieľom 21 Jána Jonáša-VW, asi 1704 ak si dobre spomínam, o 16.45h ? ?
sak ja viem, ze to okukas zo Satibusu (2638), preto sa divim. Aj som kukal ze ake to bolo poradie, normalne by som bol sa ochotny stavit ze 78/8. Ale isty som si len na 99.99 percenta ?. 78/10 to nee, bolo to jednociferne poradie
Nie ze by som pochyboval o Tvojich vypravach, ale rano o 8:10 som siel L78 zo Safka (Mala scena) smer Nivy a urcite mi dosiel plynak. Ale ani 78/8 ani 78/4 pred nou neni plyn. Tak neviem neviem. Zeby daco vykapalo? ?
A ked uz sme pritom, tak 2620 vykapala rano pred 8 na zastavke Wustenrot, smer ASMN. Poradie neviem ?
Ivan, tam (uz) nie je co riesit - situacia je tam velmi podobna zastavke MHD Racianske myto, smer Hl.st./SAV (linky 201,204,209) - dva jazdne pruhy pre IGK, pricom (T)bus sa musi zo zastavky zaradit do priebezneho pruhu, nakolko chyba ten nestastny riadeny odjazd zo zastavky (predsignal), resp. predlzenie pus-pruhu zo zastavky az po svetla. Na to uz pri megalomanskom projekte tej hnusnej budovy na Hodzovom zrejme nezvysilo miesto ani peniaze. Cize sa to na Racku neda a na Hodzovom uz vobec nie, lebo tam nie je na to miesto a bolo by treba presunut stop ciaru pre IGK, co by jednak bolo drahe a najvaznejsi oficialny protiargument je, ze autisti by tu **** stopciaru na ceste aj tak nedodrziavali a tahali by az pred semafor.
Okrem toho by toto riesenie zvyhodnovalo MHD, ale sucasne znevyhodnovalo autistov, takze to vlastne vobec neprichadza do uvahy! Cize ked kompetentni pouzivaju taketo silne argumenty, tak to tu mozme rovno zabalit (ako ty, tak aj ja) a odstahovat sa prec z tohto KokoDurkova niekam do civilizovaneho sveta. ?
skoncim tym cim som zacal, a to znamym sloganom z reklamy:
SKÚD - Ked ich milujes, tak uz vazne nie je co riesit!
zial, v DPB platia predpisy DPB, ktore okrem ineho hlasaju povinnost vodica vsetkych trakcii po ukonceni vystupu a nastupu cestujucich na zastavke zatvorit dvere a opustit zastavku. Teda ked vodic vidi, ze ma cervenu, podla predpisov sa musi pohnut tych par metrov zo zastavky ku semaforu - vid. Nam.Luda Stura, linky 4 a 12 to iste. Musia zatvorit dvere a pohnut sa so supravou 2 - 4 metre a ostat stat so zatvorenymi dverami prakticky stale este v zastavke, avsak dvere uz otvorit nemoze. Takze ci ten pes nie je niekde inde zakopany, nez hned tvrdit, ze vodici MHD su sprosti a bezohladni...
Samozrejme, ze dlhsie statie v zastavke nikto nesleduje a nesankcionuje, ale vodici tym porusuju predpisy, cize raz darmo. Lebo to by bol uz vrchol, keby mi strhli premie s odovodnenim: "stali ste na zastavke" ?
Ak tato povinnost z D1/123 uz neplati, opravte ma niekto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati