Sak prave odchod linky 14 o 14:55 nevykonany odchod linky 11 o 15:01 nevykonany a nevymyslam si...Kludne sa spytaj ludi co tam cakali so mnou (kamosi aj cudzi ludia).
"Na Spitalskej pred Americkym nam. hori nieco pod podlahou v 7754 z L12. Bola na ceste do JD. Odklon je cez Obchodnu." - toto bol udajne problem. Ak bol problem na Spitalskej, predpokladam ze 11 a 14 isli cez Nam.L.Stura.. niekto si tu vymysla?
ake krasne vyhovorky si vies najst...ale ved mne moze byt jedno...cakaj si tam aj pol dna:D ked chces ukazat aky si frajer, tak si mal tym chudakom cestujucim oznamit, ze je nejaka mimoriadna situacia a ze mozu prejst na tuto a tuto zastavku...nepozerali by na teba blbo, len by ti slusne podakovali...ja to vzdy robim pri takychto situaciach, kedze nie je taky pocer dispecerov, aby chodili po zastavkach a oznamovali cestujucim, co sa deje...OFF
Suprava bola na ceste do vozovne, teda bola bez cestujucich a teda predpokladam, ze AAA nemal ako to ist oznamit vodicovi. Ale mozno sa pletiem..
--------------------
preco sme sa tlacili?
1702 L63
1703 L84
1704 L63
vsetko na poradi, ziadne ZV...
Ja som bol na Nam. Ľ. Štúra a peši sa mi ísť nechcelo..A samozrejme ma napadlo, že zavolám len som mal úplne vybitý mobil...
richardhudec: ja to číslo mám uložene len som mal vybitý mobil
A tak sorry uz vidím tie staré babky jak idú peši na Obchodnú...Väčšina ľudí tam čakala na 11, 14 a to väčšinou dôchodcovia...A mal si tam byť a vidieť koľko ľudí čakalo na Nám.Ľ.Štúra a aj na Šafárikovom nám zbytočne...Málokoho napadlo ísť na Obchodnú.
Dúfam, že ako zodpovedný cestujúci si to bol oznámiť vodičovi ešte skôr, než si to napísal sem, inak sa budem na teba veľmo škaredo pozerať. V zadnom vozni si vodič častokrát nemusí dlho nič všimnúť, až keď je neskoro...
Boh ta obdaril takymi dvomi blbostami... hovorí sa tomu nohy... ? myslim ze cestovanie v ramci centra sa da kvalitne kombinovat takze netreba cakat a cakat ale staci prejst cez ulicu na dalsiu radialu a idem dalej... v ramci spicky vies aj sam ze ZV su vytazene na 101% a stahovat vozi z liniek kvoli par zastavkam... to si robis asi len prdel z nas. ?
A určite pomôže potom aj to plánované zriadenie infolinky pre cestujúcich s vyčlenenými pracovníkmi dispečingu, čo bolo pred časom spomínané.
Totiž takto si v podobnej situácii dobre rozmyslím, či sa mi oplatí otravovať dispečerov na jednu z ich pevných liniek či mobilných čísiel, keďže predpokladám, že určite sú v strese, aby zvládli mimoriadnu situáciu. A teda nemajú čas odpovedať cestujúcim.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubusss59