Ale viem si predstavit ako by to nasralo mna... keby som mal prideleny voz a zobrali by mi ho prec... tak ale ber to veselsie... ked pridu nove, pridu k vam, cize "okradnutí" vodici si pridu na svoje... ?
Vasa zaloha je u nas asi raz za pol roka... nasa u vas cely rok pravidelne. ? A ked ti to mam dokazat neni problem. Mi pride stale tak smiesne ked niekto chce stale porovnavat dielne na Trnavke, kde je niekolkonasobne viac zamestnancov, ktory mozu robit na vozoch vo dne v noci na plny vykon, ako vozovnu ktora ma obmedzene moznosti... bol si niekedy v Petrzalke vlastne? Mam pocit ze nie, ak toto chces porovnavat. ?
Zo vcera:
Na 68/3 a nasledne na N93 bol voz 4842,ktory mal zblbnuty celny transparent. Linka 68 smer Trn.myto mu namiesto ciela pisal
TRN68 MAV a opacne zase HO68 HOL a na nocaku to uz bolo uplne necitatelne rozmazane. Dispecer vodica poslal si zaobstarat aspon klasicku tabulu. Avsak dosiel s dennou tabulou a nie nocnou ?
NZV1 od 1:30 do 2:3 hradil N74. Vypadla 3034,nakolko masivne uz od polnoci tratil olej z hydra. Vratila sa CNG Vrakosa 3631,ktora po ukonceni nocnej sluzby isla na 57/1
Zákon 315/1996 hovorí v § 4 ods. 2, že "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez priechod pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona"...", ktorý takých chodcov nesmie ohroziť."
Ak si pozorne este raz precitas citovany zakon,tak zistis,ze je tam aj "... A PRE VODICA ELEKTRICKY..." vid moj prispevok #70531
Ja som myslel 435 od 1816 vyssie ked sa pamatas a nie 280...
Okrem toho Trnavka schytala najvacsie vraky vid 17xx z Krasnan.
Este jednu vec ti rad pripomeniem pozri sa na dvor kolko nam tam stoji poodstavovanych vozov!! Ani jeden ak prave nemaju P1 a P2.
Okrem toho dnes isli nase zalohy k vam.
Viac sa k tomu nevyjadrujem to bol moj nazor ?
Je dosť možné (kedže tie poradové čísielka su lepené z oboch strán) že ju mal opačne (či naschval...). Tiež som minule išiel s 95/4 čo mala tabulku 3 a ešte lepšie, len sa nepamätám presne ktorá linka od Technopolu to bola tak mala /18 hoci dnes tu už nič také nebehá. ?
To si sa ale pekne teraz sam "zapalil" keby si mal prehlad tak by si vedel ze ked chodili po jednom a v kratkych intervaloch tak sa presuvali len vraky a dokonca aj na tyci zapriahnute dielnou ?
"Ked sa nestaraju nech nemaju!" a taketo tupe vyroky len dokazuju ze ty uz ani nevies ako stary Ikarus asi vyzera, vy ste sa ich zbavili do Petrzalky a tu sa masivne vyradovali to je dovod preco tu neni dostatok vozov, dostali ste nove Solarisy a kolko ste ich mali poodstavovanych (teraz nemyslim stiahnutie z premavky)... takze taketo bludy platia akurat pre vas... tu sa musi aj to posledne mozne ...... opravit ci je to vazna alebo mala porucha.
P.S.: A preco vam 4.DPA svojimi zalozakmi robila denne spicky v nie malom období aj s VOZOM aj s VODICOM?
Dnes len sardinkárne:
84 - 1702
88 - kĺbak, tuším 14xx
94 - 4130/asi12 + 4101/5 s vyhodenými blikačkami o 6:45 medzi konečnou a nástupišťom na Vazovovej
Re #70602 klasIK: včera bol na 94ke nejaký vtipálek, lebo nejaký 48xx mal popoludní kartičku 94/5 ?
1. Ako by si sa citil keby ti zobrali voz IK4xx o ktory sa krvopotne staras do Petrzky a ty by si jazdil na kratkom plynaku ??
2. Ked sa nestaraju nech nemaju! /pozri sa kolko ma odstavenych vozov Trnavka/
3. Nepamatam sa ze by vobec niekedy Petrzka pozicala IK4xx na Trnavku ?
P.S. Ak si dobre pamatas kolko dostala 4kolona busov z 1 a 2 kolony? V akom su stave? Kolko z nich je odstavenych?
Zo stvrtka:
- 2820 okolo 5.30 h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2615
- 2825 okolo 9.30 h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 079
- linka 34/1 (neviem aky voz) nam vypadla v skorych dopoludnajsich hodinach, neskor sa na nu napojil 2407
- 1032 predpoludnim vyoadol na linke 49/1 (asi len docasne)
- ZV 7783-84 po 15.30 h. na linke 1/5, neskor ho nahradil 7807-08
- doplnim, ak bola 7839-40 pred nehodou na linke 5/6, neskor ju napokon nahradila suprava 7955-56
- ZV 7720 ? po 17.20 h. na linke 2
- linka 5/2 vynechala minimalne pred 18. h. jazdu do a kratko po 18. h. aj z Dubravky (mozno kvoli prestoju v meste)
- 7759-60 okolo 20. h. vypadol na linke 2(asi /5), pre poruchu prveho vozna (odchod do vozovne len na druhy zberac), je mozne ze ho hradil ZV 7304, ktory bol v tom case prave na linke 2/5
- 68/12 minimálne posledné kolo aj s dojazdom vykonali Zájazdy BA 142?
- ZV 4809 bolo poobede videné na 93/6
- 92/14 - jediné kolo na tejto linke vykonali Zájazdy BA 077
- 98/12 - minimálne odchod o 9.02 Lúčanka smer mesto bol hradený ZV 1709
Je úplne logické, že električka by mala mať prednosť - jednak kvôli brzdnej dráhe, jednak kvôli tomu, že prepravuje veľké množstvá ľudí. Bohužiaľ, ako som už niekoľkokrát písal do diskusného, nemá.
Zákon 315/1996 hovorí v § 4 ods. 2, že "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez priechod pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona, ktorý takých chodcov nesmie ohroziť."
Električka mala prednosť iba dovtedy, kým nebolo toto písmeno do zákona doplnené.
Nie tak úplne, zablokovaný bol aj úsek popri múre štátnej nemocnice. Ale myslím, že len preto, že tam zdcohla odklonená 9-ka. Ja som išiel 11-kou cez Odborárske a Vazovovu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Zákon 315/1996 hovorí v § 4 ods. 2, že "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez priechod pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona, ktorý takých chodcov nesmie ohroziť."
Električka mala prednosť iba dovtedy, kým nebolo toto písmeno do zákona doplnené.