Vonku neskutocne nadherne a velmi ma to tesi, pretoze v zime mam rad presne taketo pocasie a v lete zase ked je od 32 st. vyssie. 
Moje zazitky:
- 7823-24 odisiel na prazdno o 8:30 h. z Dubravky na linke 12, aby zmiernil svoje meskanie ale pp. som ju videl uz na 1
Kriticka situacia ( prva v tento den ) nastala v Dubravke od 10. h., kedy skutocne nebolo nic vidiet a vodici radsej s autobusmi ani neodchadzali z Pri krizi. Inac potom to bol asi tak ako asi na vacsine liniek.
- 7812-11 odisiel do vozovne z linky 12 o 12:20 h. z Dubravky, ( nepodarilo sa mi zistit nahradu
- 2515 o 10:30 h. odisiel z linky 83/1 do vozovne, po tom ako mal meskanie po prichode do Dubravky cca 70 minut, odvtedy som ho uz v Dubravke nevidel, asi ho nahradil popoludni 2929 alebo 2818
- 1911 odstaveny pre poruchu na zastavke Lafranconi o 14. h. v smere k PKO, ns linke 31 alebo 39
- 7751-52 odisiel do vozovne z linky 1/11 po 16. h., neskor ho nahradil ZV 7718
- 1013 ( tento autobus na linke 27/2 bol tym plnym busom, ktory bral ludi v smere do Dubravky ako ho videl TeBeCe a potom docasne vypadol pre poruchu
- 7915-16 som videl rano na linke 5/? ( o 10. h.), ale od vtedy som ho nevidel ( asi vypadol
- ZV na linke 504 na druhom odchode z Hlavn. stan. ( nejaky Ik. 435 so sikmymi pasmi vpredu, ale neviem ci islo o 1. alebo 4. kolonu ), neskor ho nahradil 1801
Zdrzanie jednotlivych liniek v tych najkritickejsich chvilach:
1: podla situacie od 20 - 80 minut
5: od 20 minut az 105 minut
12: od 5 - 40 minut
20: od 5 - 25 minut
22: od 5 - 15 minut
34: aj do 90 minut, moze byt aj vyssie
35: od 5 do 20 minut
83: aj do 90 minut, moze byt i viac
Okolo 17. h. dopravna nehoda autobusu 74 na Komarnanskej s autom ( RE )
Okolo 19:30 h. dopravna nehoda elektricky a policajneho vozidla na Botanickej ulici ( RE )
Z vypravy len utrzkom, lebo pre situaciu aka vladla sa poradie na niektoryh linkach nedalo urobit + prispel i frenky:
1: 7727-28, 7751-52, 7765-66, 7769-70, 7781-82, 7789-90, 7803-04, 7807-08, 7813-14, 7815-16, 7823-24n, +
M: ZV 7718
2: 7723, 7829, 7833
4: 7739-40, 7741-42, 7753-54, 7779-80, 7791-92, 7795-56, 7801-02
5: 7725-26, 7729-30, 7839-40, 7901-02, 7904-03, 7911-12, 7915-16, 7917-18, 7929-30, 7933-34, 7939-40, 7941-42, 7947-48, 7949-50
6: 7817-18
9: 7845-46, 7905-06, 7923-24, 7931-32
12: 7759-60, 7761-62, 7775-76/7, 7787-88, 7809-10, 7812-11, 7819-20n, 7823-24
20: 1012, 1023, 1101, 1701
22: 1123, 1062, 1066 - podla poradia
27: 1016, S 1013, 1702
28: 3507
34: 2204, 2303, 2403, 2809, 2813, 2830, 2940
35: 3505, S 3508 - podla poradia
83: podla poradia - 2515, 2801, 2827, 2812, 2945, 2203, 2821, S N 2811, 2909, 2820, 2404, 2818
M: 2929/ bud 1 ale moze byt i 10
382: 1111
504: 1801n
Zimna sluzba o. i. - 3144, 3167, 7909-10
Mam pocit, ze som mal pre vas este nieco najma z vypravyod frenkyho, ale omylom som tuto spravu vymazal, takze vsetkym, ale najma frenkymu - sorry

Moje zazitky:
- 7823-24 odisiel na prazdno o 8:30 h. z Dubravky na linke 12, aby zmiernil svoje meskanie ale pp. som ju videl uz na 1
Kriticka situacia ( prva v tento den ) nastala v Dubravke od 10. h., kedy skutocne nebolo nic vidiet a vodici radsej s autobusmi ani neodchadzali z Pri krizi. Inac potom to bol asi tak ako asi na vacsine liniek.
- 7812-11 odisiel do vozovne z linky 12 o 12:20 h. z Dubravky, ( nepodarilo sa mi zistit nahradu
- 2515 o 10:30 h. odisiel z linky 83/1 do vozovne, po tom ako mal meskanie po prichode do Dubravky cca 70 minut, odvtedy som ho uz v Dubravke nevidel, asi ho nahradil popoludni 2929 alebo 2818
- 1911 odstaveny pre poruchu na zastavke Lafranconi o 14. h. v smere k PKO, ns linke 31 alebo 39
- 7751-52 odisiel do vozovne z linky 1/11 po 16. h., neskor ho nahradil ZV 7718
- 1013 ( tento autobus na linke 27/2 bol tym plnym busom, ktory bral ludi v smere do Dubravky ako ho videl TeBeCe a potom docasne vypadol pre poruchu
- 7915-16 som videl rano na linke 5/? ( o 10. h.), ale od vtedy som ho nevidel ( asi vypadol
- ZV na linke 504 na druhom odchode z Hlavn. stan. ( nejaky Ik. 435 so sikmymi pasmi vpredu, ale neviem ci islo o 1. alebo 4. kolonu ), neskor ho nahradil 1801
Zdrzanie jednotlivych liniek v tych najkritickejsich chvilach:
1: podla situacie od 20 - 80 minut
5: od 20 minut az 105 minut
12: od 5 - 40 minut
20: od 5 - 25 minut
22: od 5 - 15 minut
34: aj do 90 minut, moze byt aj vyssie
35: od 5 do 20 minut
83: aj do 90 minut, moze byt i viac
Okolo 17. h. dopravna nehoda autobusu 74 na Komarnanskej s autom ( RE )
Okolo 19:30 h. dopravna nehoda elektricky a policajneho vozidla na Botanickej ulici ( RE )
Z vypravy len utrzkom, lebo pre situaciu aka vladla sa poradie na niektoryh linkach nedalo urobit + prispel i frenky:
1: 7727-28, 7751-52, 7765-66, 7769-70, 7781-82, 7789-90, 7803-04, 7807-08, 7813-14, 7815-16, 7823-24n, +

2: 7723, 7829, 7833
4: 7739-40, 7741-42, 7753-54, 7779-80, 7791-92, 7795-56, 7801-02
5: 7725-26, 7729-30, 7839-40, 7901-02, 7904-03, 7911-12, 7915-16, 7917-18, 7929-30, 7933-34, 7939-40, 7941-42, 7947-48, 7949-50
6: 7817-18
9: 7845-46, 7905-06, 7923-24, 7931-32
12: 7759-60, 7761-62, 7775-76/7, 7787-88, 7809-10, 7812-11, 7819-20n, 7823-24
20: 1012, 1023, 1101, 1701
22: 1123, 1062, 1066 - podla poradia
27: 1016, S 1013, 1702
28: 3507
34: 2204, 2303, 2403, 2809, 2813, 2830, 2940
35: 3505, S 3508 - podla poradia
83: podla poradia - 2515, 2801, 2827, 2812, 2945, 2203, 2821, S N 2811, 2909, 2820, 2404, 2818

382: 1111
504: 1801n
Zimna sluzba o. i. - 3144, 3167, 7909-10

TeBeCe
DRAK = Dopravná Racionálna Automobilová Konštrukcia
Je to marketingovy projekt "CNG DRAK", ktory realizuje OZ SPP Bratislava...
Ako som sa vcera docital, tak sprivatizovany SPP chce novu reklamu (ma aj nove logo), preto sa ma menit ten vzhlad plynakov...