Frenky: A ja budem tvoj sused v Bukuresti... ? taky desivy cigansky stat a take vozi... tomu sa hovori dobra praca magistratu... nasi by sa mali ucit pracovat od nich... ?
Hovorilo sa, ze tomu stoji v ceste podjazd popod dialnicu smerom od Patronky k ZOO, ktory je vraj prilis nizky nez aby sa tam zmestili aj troleje, aj vozidla nejakej normovanej vysky...
Po dokonceni celej Mlynskej doliny nevidim problem v tom, aby potiahli droty z DD k Valasskej. Snad len jediny - odbocovanie pod mostom Lafranconi smerom do Mlynskej. Kratke TAMy tam musia tocit volantom poriadne, neviem ako by ten prejazd cez kolaje zvladla 25Tr. Ale mozno v pohode. No a v tom pripade pre pana krala, fak nemoze nic stat v ceste tomu, aby sa to zatrolejovalo.
Akože, keď už aj Kajdi v novinách priznal, že trolejbusová trať na DD za súčasných podmienok neprinesie želané ekonomické a ekologické efekty, nechápem prečo sa do toho púšťali. Veď nech sa to spraví úplne (najlepšie potiahnuť trať cez Mlynskú dolinu, aby tam mohli "normálne" trolejbusy premávať). Alebo keď nie sú peniaze, nemali sa podľa mňa do toho púšťať...
Myslím však, že už dávno mala stáť na Patrónke trolejbusová trať aj v smere na Kramáre. Šak to už koľko rokov plánujú? ? Tá víkendová prevádzka L211 mi pripadá nenormálna. Chápem, že nie vždy môže byť prestup na hrane, ale keď niekto ide napr. z Dúbravky na Kramáre, aby musel šlapať až pod kopec (Pri suchom mlyne) alebo 212-kou k Vojenskej nemocnici sa trepať...
PS: Akože to je sila, že rumunská Bukurešť si môže dovoliť toľko nových busov...
Hmmm... Pekne. Aby sa o 10 rokov (ak nie skor) nestalo, ze to tolko podcenovane Rumunsko nemalo PODSTATNE A VIDITELNE lepsiu dopravu ako "vyspele" Slovensko. Posledne spravy z oblasti MHD tomu nasvedcuju.
Hmmm, fakt to som si nevšimol ? ?
Bývam na DD ale kvôli permanetne nabitým busom chodim radšej pešky a zároveň je to aj rýchlejšie ? a časom si človek na to aj zvykne.
PS ešte pred oficiálnym otvorením tej trate na DD, neviete náhodou či si to dáky ten duosauna odskuša?
Residents and visitors to our capital are impressed with these new state-of-the-art trains. The metro provides a modern feel to Bucharest which is important for our economic future.
keby len 500 novych Citar, ale taktiez si dovolili kupit 20 novych suprav metra od Bombardieru pre Bukurest, kdezto Bratislava kupila aj Solarisy z penazi pre rychlotramvaj ? http://www.daily-news.ro/article_detail.php?idarticle=4847
Zdravim. Isli ste niekto vcera vecer elektrickou c. 7303? Ja som nou asi okolo 22.00 isiel domov a na zastavke PKO v smere do Karlovky trochu zastrajkovala. Nedalo sa jej rozbehnut zo zastavky, len to nou trhalo az napokon zacala cuvat dozadu. A zakazdym ako sa chcela rozbehnut tak zacala cuvat a dvere sa jej otvarali. Najprv predne a potom uz aj dalsie. No po par minutach uz isla normalne. Tusim, ze to bola ta elektricka, co bola poslana na modernizaciu do Zvolena, ale vacsinou sa vyuziva ako zalozak. Len som chcel napisat, ze takuto kurioznu poruchu som este nezazil. ?
Ja neviem, ja nie som z tých vašich Solarisov tak "napichaný" ako vy. Nevidim na nich nič výnimočné, akurat že je to trošku zmena v tomto meste. Ale to je všetko.
Novy Cas nic neporiesi ... len sposobi flame, ktory bude mat za nasledok uplnu ignoraciu zo strany magistratu ... mrzi ma, ze aj tych malo ludi vo vedeni, co to myslia s DPB dobre maju zviazane ruky ... nechce sa mi verit, zeby mesto nemalo cash, ked predava teraz tolko pozemkov a idu mu nemale dane (uz len z podnikov, do ktorych chodi hooooodne turistov - staci sa kuknut na pocet ludi prilietajucich na letisko). Podla mna ma teraz mesto vyssie prijmy nez pred cca 5 rokmi. I ked je pravda, ze sa zakupili duosauny a robili sa nejake troleje a eliny + SUčka ... Chcelo by to ete aspon 50 solarisov (1/2 klbove , 1/2 tie co mame vcul)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nightlight