Reakcia na: Andy #47649:
A skusim Ti odpovedat. Podla mna preto, lebo zas niekto nerozmyslal ! Osadili zastavky a mysleli si mozno, ze bude zas oznacnik na tycke (samostatne stojace teleso). Potom dosiel prikaz davat nove oznacniky na stlpy (koki sila) a tak je oznacnik medzi 2 pristreskami. Cize vodic elektricky ma povinnost zastavit PRED oznacnikom, takze ludia pod pristreskom budu nadavat kde to stoji a za dazda dobiehat k elektricke. Dalsie negativum - vsetci sa budu tlacit do prvych dveri, atd, atd, atd. Super.Jedine, ze by sa zmenila vyhlaska a uz sa nemusi stat pred oznacnikom, ale na lubovolnom mieste... Ale ja o tom neviem.
). Cize porovnavat to s Viednou nemozes. Tam maju ine predpisy, tu mame ine. Keby bol oznacnik v strede zastavky, vodic je POVINNY zastavit pri nom a nie prejst po fiktivny koniec zastavky. Fiktovny preto, lebo ako som uz spominal nizsie - oznacnik oznacuje KONIEC zastavky.
Tester
Dnes:
4098 na L99/12 (alebo 2? odchod 18.30 Luky II)
ZV3611 vo vecernych hodinach na L30 (prvy hradeny odchod - 19.27 Novy Most).
Po dlhej dobe som stretol dvojicu revizorov... Vecer snad nebolo jedineho cestujuceho, ktory by na Hlavnu stanicu dorazil L13 bez kontroly (pri Kooperative nasadli, na Hl.st. rozdali pokuty a pesi presli po trati nazad ku Kooperative) ?