Nieco z piatka:
- ZV 3619 po 6. h. na linke 23/1, neskor ho nahradil 3616
- 2307 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/4 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 2002
- 2307 od 12.29 h. vypadol (o 12.18 h. odchod do vozovne) z linky 83/4, neskor ho nahradil 2322
- 1513 o 14.45 h. docasne vypadol na linke X12/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Svantnerova, smer Dubravka), neskor ho nahradil ZV 3603
- 2629 od 16.47 h. docasne vypadol na linke X12/6 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), od 17.32 h. ho cca len na hodinku nahradil ZV 4823, ktory okolo 18.30 h. bud vypadol, alebo bol stiahnuty na hradenie niecoho ineho a tak linka X12/6 do 21.20 h. nebola obsluhovana
- 1703 okolo 17.15 h. vypadol na linke 20/4, neskor ho nahradil ZV 2013 a napokon 1066
- 3616 okolo 17.45 h. docasne asi odisiel na plnicku z linky 23/1, bez ZV
Podla poradia:
X12: 4851, 4209, 1805, 1513, 2626, 2629
? M: ZV 3603/4; ZV 4823/6
20: 1006, 1008, 1706, 1703, 1705, 1701, 1626
? M: ZV 2013 a 1066/oba 4
22: 1032, 1093, 1101, 1007, 1134, 1701
23: 3616n, S 3512; R 3634; P 3515; 1626
? M: ZV 3619/1
26: 1626
34: 2405, 2416, 2514, 2300, 2823, 2608
83: 2820, 2800, 2822, 2307, 2801, 2809, 2812, VN 2826, 2818, 2819, R 2826
? M: ZV 2002 a 2322/oba 4
730/2: 2002 ☺
504: 1807
Pre zaujimavost:
- ZV 2002 bol v Dubravke dnes len od 10.00 h. do 12.58 h. kedy odisiel prec a uz sa neukazal
- po prvykrat som sa presvedcil, ze plynove karosy na dlhych poradiach linky 20 (jedna sa o vsetky plynaky uvedene dnes vo vyprave tejto linky) vydrzia bez tankovania celu zmenu ?
- okolo 11.10 h. vypadla na Trnavskom myte elektricka linky 9/4 pretoze horel motor (info frenky z druhej ruky)
- ZV 3619 po 6. h. na linke 23/1, neskor ho nahradil 3616
- 2307 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/4 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 2002
- 2307 od 12.29 h. vypadol (o 12.18 h. odchod do vozovne) z linky 83/4, neskor ho nahradil 2322
- 1513 o 14.45 h. docasne vypadol na linke X12/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Svantnerova, smer Dubravka), neskor ho nahradil ZV 3603
- 2629 od 16.47 h. docasne vypadol na linke X12/6 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), od 17.32 h. ho cca len na hodinku nahradil ZV 4823, ktory okolo 18.30 h. bud vypadol, alebo bol stiahnuty na hradenie niecoho ineho a tak linka X12/6 do 21.20 h. nebola obsluhovana
- 1703 okolo 17.15 h. vypadol na linke 20/4, neskor ho nahradil ZV 2013 a napokon 1066
- 3616 okolo 17.45 h. docasne asi odisiel na plnicku z linky 23/1, bez ZV
Podla poradia:
X12: 4851, 4209, 1805, 1513, 2626, 2629
? M: ZV 3603/4; ZV 4823/6
20: 1006, 1008, 1706, 1703, 1705, 1701, 1626
? M: ZV 2013 a 1066/oba 4
22: 1032, 1093, 1101, 1007, 1134, 1701
23: 3616n, S 3512; R 3634; P 3515; 1626
? M: ZV 3619/1
26: 1626
34: 2405, 2416, 2514, 2300, 2823, 2608
83: 2820, 2800, 2822, 2307, 2801, 2809, 2812, VN 2826, 2818, 2819, R 2826
? M: ZV 2002 a 2322/oba 4
730/2: 2002 ☺
504: 1807
Pre zaujimavost:
- ZV 2002 bol v Dubravke dnes len od 10.00 h. do 12.58 h. kedy odisiel prec a uz sa neukazal
- po prvykrat som sa presvedcil, ze plynove karosy na dlhych poradiach linky 20 (jedna sa o vsetky plynaky uvedene dnes vo vyprave tejto linky) vydrzia bez tankovania celu zmenu ?
- okolo 11.10 h. vypadla na Trnavskom myte elektricka linky 9/4 pretoze horel motor (info frenky z druhej ruky)
patrik
Najprv by som chcel vyjadrit obdiv k vodicom a vodickam co jazdia v tomto teple.
94-4854,4831,4828,4836
68-4825,4819,4512,4816,4211,4206,4804,4805
99-4104,4111 vodic v zacviku? ,3617,3627,3639,4110,3187,3623,3192
95-4807,4845,4827,4853,4951,4839,4832,4811
191-4106,4101
88-1204,1209 popisana ?,1203,1210
93-4808,4820,4214
84-4829,4813,4202,4216
32-3704
61-2612
41-3502
3-7111,7089,7076
5-7935-7936,7931-7932,
11-7939-7940,7945-7946
39-1621,1607
83-2002 ? ,2822,2322
80-3606 ,3638
98-1619,1515,1630,1617,1810
92-4201
96-1214
87-1803
70-2403,1219
50-2603
78-2825,2ž2ý