hej, je to svinstvo... a to si predstav, keby ti takto náááhodou podhodila tá prvá výhybka za šafkom - a to tak že prvý podvozok rovno a druhý doľava... to by bola sranda - nakoľko cez tie výhybky ktoré pokračujú koľajovou splietkou údajne nie je možné cúvať (alebo to platilo len o tej na Obchodnej?)
ja som kukal že si bol vo vestičke a vyzeral si nejako nahnevane... (snáď to nebolo preto že ťa predbehol nejaký škaredý vodič s 5kou?) ?
No tak som sa trafil (som sa dohadoval s kamaratom ci si to ty) ? Inak ten z vycviku v obdobi marec - maj, co mal vcera 7102, kus taky silnejsieho pigmentu ta spomaloval alebo co? Lebo mal meskanie... 6 minut ? A v ruzinove si mohol pridat ?
KLF, Drobec7120, MAX, Rugger: Dnes mi tak mizerne podhodilo vyhybku na prechode ako sa ide od Safka smer Kamen tak tu druhu bud na SNP alebo k Tescu som len kukal to som este nezazil mal som ju pekne ako vzdy bloknutu a odrazu idem rovno! smer SNP. Hehe. Este ze som to hned citil ze uz som mimo tak som si 2m cuvol hihi.
20.7.2005:
ZV2705 okolo stvrtej na L74 smer Vlcie hrdlo
2601 odstavena po 18.00 pred "obratiskom" pri Auparku s nejakou poruchou, asi prehriata (vodic siel niekam s prazdnym kyblom...)
3523 videna okolo 18.30 na tyci z L41 (smer Safranova), 4217 aj so zacvikarom odstavena za krizovatkou pri Patronke smer Dubova z L92
V dnesnej vyprave L96 medzi jazvecmi aj 1629.
Frenky: aj ked mam -8min. mam v pazi. Podla predpisov to ani nemas dohanat mas to len zaznacit do premavkoveho vykazu.
Miso1234: Kazda tretia nehoda je vodic autobusu?! Hahaha hahaha, to je pekna blbost, aspon vidis ze vzdy za vsetko moze vodic a aj ked nie, tak ti to natlacia, je to jeden zacarovany uplatkarsky system kde je vlk kazdy okrem vodica MHD, ten je akurat tak obätny baranok.
Takze potvrdene 1201 pokazena po 2,5hod trapenia dielenskych to vzdali a prave ju tlacia do vozovne za asistencie Dop.Disp. teraz asi niekde na Tomasikova-Roznavska.
1201 odstavena na Ruzinovskej tam ako stavaju c.87 ma otvorenu skrinu pod vodicom, zapnute smerovky, zrejme dalsia MRTVOLA.
7103 dnes na c.8 potom vymeneny za 7113 asi kolo zas na vymenu za 7104 a tej zas horela celust na prednom podvozu a to este ako sluzobna jazda z vozovne, no niekto ma pestry den. Hehe.
Aj za cenu vytvarania koliznych situacii?? Ak mi tam svieti "-3", tak sa to rozhodne nebudem snazit dohanat za kazdu cenu. Resp budem to dohanat iba na takych miestach, kde si to mozem dovolit. Napriklad nebudem sa po D2 vliect s vozom 50km/h (ak to nieje opodstatnene), ked viem, ze mozem ist 65-70 km/h.
Ja len k tomu, ze na tej krizovatke rychlost obmedzena pokial viem nieje, resp je akurat tym, ze je to krizovakta MIMO obce (tzn 90km/h), obec totiz zacina az tesne pred tym zeleznicnym podjazdom, ako vchadzas do DNV.
Uz strasne dlhe roky sa rozprava o predlzeni Eisnerovej ulice a vybudovani novej prijazdovej cesty do DNV (ktora je teda fakt, ze otrasna) ako pokracovanie toho idiotskeho "Tecka", na ktorom sa ta nehoda stala.
Uz neraz sa tam stala nehoda, ba dokonca aj smrtelna, to vie kazdy, kto v DNV byva, alebo sa tam pohybuje.
Ta krizovakta je nestastna, pretoze
- nevidno poriadne na hlavnu cestu z praveho odbocenia pri jazde z DNV (skrz neudrziavane kriky) a to znamena velkrat prudke brzdenie, co s natlacenym autobusom v rychlosti 40 km/h znamena zastavenie autobusu na hranici kolizie
- hlavna cesta je z kopca, to znamena, ze si tam kazdy aj tak lieta viac, ako by bolo nie, ze povolene, ale ZDRAVE.
- pri obocovani autobusu dolava z hlavnej cesty do DNV sa x krat stava, ze clovek, ktory to tam nepozna pride s gumokolom fakt az na hranicu krizovatky (aj ked je autobus uz nadohlad) a tym padom sa tam klbovy autobus uz nevytoci (resp. vytoci s velkymi problemami) a musi skakat na brzdy, aby sedlakovy neodrazil lavy predny bok.
Neviem, ci by to zmena prednosti vyriesila, ale rozhodne nesuhlasim so semaformi. Semafory ano, jedine ak by sa predlzila Eisnerova, tak, ako to je planovane uz x rokov. A aj to by som tam radsej uvital kruhovy objazd ako semafor.
Jednoznacne s tym ale treba nieco spravit, pretoze ta krizovatka aj s prijazdovou cestou je dimenzovana na intenzitu dopravy aka je v okoli dedin (kedze od vystavby sidliska sa s nou nic nerobilo) a nie na hustotu dopravy adekvatnu pre 13 - 14 tisicove sidlisko.
Dovolim si prudko nesuhlasit!! Ten vodic, ktory s tym vcera poobede jazdil (ak si nahodou nesiel striedacom) ma podla mna jednu z najlepsich technik jazdy!!
inak na ta3 v tej reportáži hovorili, že podla štatistiky môže za každú desiatu nehodu v meste vodič autobusu ...
a ja by som aspoň šoférom rozdelil zmeny na:a, do 11hod b, 11-15, a c, od 15hod... Lenže to by musel byť dostatok vodičov, čiže toto asi tažko realizovatelné...
Aj to je riesenie... ale ten by stavali pol zivota... kym pre semafor vykopes par jam, naprogramujes... viem ze je to drahsie ale myslim ze efekt by to malo lepsi a aj ta plynulost... niekto vidi kruhovy objazd a otoci sa na ceste a ide radsej inou cestou lebo nechape ako to tam funguje... take som zazil pri Auparku. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro