LII: Ja vravim ze su vsade rovnaky vodici, ale ked uz sa o ten voz niekto stara, ma mu pri tom podla mna pomoct aj dielna, inak to nema zmysel, 1803 a 1808 maju dobrych vodicov a myslim si ze si ich vazia aj v garazi a hlavne sam veduci, tak to ma byt. Len smutne je ze clovek si ide vo vozovni pre vodu a okolo seba len pocuvam trapne hlasky aby som nahodou voz nezodral od cistoty a podobne.
Mike
Podobne aj z 1. kolóny čo odišlo tých 5 vozov cca pred rokom. Minimálne 1918 a 1919 neboli pridelené, tak ich tam poslali.
A teraz sa tie vozy kazia = lámu sa im rámy. Lebo napr. 4952 jazdila iba cez prac. dni na takom poradí linky 84 že iba od cca 6:30 do cca 15:30. A tých pár odchodov čo chodili preplnené do EU myslím že mohol byť ten voz preťažený, ale to iba "dopomohlo" tomu vozu ku svojmu koncu. Svoje "dedičstvo" si priniesol z 1. kolóny, kde už si odrobil svoje. (guinessov rekord) V tej Petržke takpovediac podľa mňa "nadrábal." Takisto 4953, a údajne že aj 4954 skočnil? (alebo skončí čoskoro ? ) Aj zvyšné preradené vozy sú pre istotu na delených, konieckoncov ako aj všteky ostatné ik 280, jedina výnimka azda 4957, ktorá si koleduje o vyradenie na celodeenj 88/4. A ešte možno najnovšie 4950. Aj tú 4959 dať na CD je odvaha.
Oproti tomu napr.IK 435 4800, 4801, 4803, či 4810 sú na delených, čo je tiež rarita oproti ostatným dvom kolónam, kde majú kĺbaky. ?