Pridám nejaké svoje poznatky, kedže som ostal až "dokonca". Najprv chceli voz ťahať normálne za Renaultom predkom napred, ale keď zistili, že zadná náprava sa nedá odblokovať a, že predok by sa odtrhol, museli skúsiť niečo iné.
A tak vymysleli toto: Voz pripojili za žeriav DP (myslím, že to bol ten istý, čo nakoľajoval 7927 ?), samozrejme s tým, že žeriav a voz si boli otočené zadkami. Následne voz zdvihli tak, aby bola zadná náprava vo vzduchu. Lenže predné spojlery boli tak blízko zeme, že pri každej menšej jame sa oškreli o zem. A tak odišli do vozovne... Zadkom voza dopredu, ešte k tomu vo vzduchu, rýchlosťou max 20km/h. ?
Keď volakto vravel, že to nieje dobré, že ten predok sa bude šúchať o zem, tak "to je jedno, veď nepôjdeme rýchlo".
nechapem ako chces fyzicky pddelit elektrickove trate od cesty, bo potom by sa nikam asi nedostali, leda ze by postavili nadjazdy pre elektricky, a je to aj tak chyba nedisciplinovanych vodicov ktory si povedia > sak ta cervena tam naskocila iba pred 2ma sekundami > a piiic ho cez kryzovatku 80kou/hodinu (pokail viem tak vsade kde su elektrickove prejazdy su aj semafory a prave tam sa stavaju nehody)
A nechapem ako by si chcel dosiahnut abu kamiony nechodili cez Einsteinovu ked je to dialnicny obchvat okolo Ba, a aj tam neviem ze aky v tom vidis zmyse > obmezduju dako mhd?
Tak ma napadlo, a môže to byť zároveň námet na novú tému, či sa niečo v BA robí pre BEZPEČNOSŤ MHD!!!!
Minule L70+kamión na zjazde z Prístavného mosta, teraz 1006, každý deň zrážky električiek+os.áut na priecestiach, vždy keď idem v električke musí minimálne 3krát prudko brzdiť lebo sa pred ňou vyrúti na koľajnice nejaké auto....
Veď na toto je treba prijať URÝCHLENE opatrenia, zrušiť celého jastraba a zamerať sa na bezpečnosť MHD!!!
Trate električiek mali byť už dávno fyzicky oddelené od cesty, mal byť drasticky znížený počet prejazdov cez električkovú trať....
Kamióny mali byť vylúčené z niektorých ciest v meste(napr. Rusovská), alebo Einsteinova!!!-tam to dúfam prestane po otvorení diaľnice...
A teraz autobusy!!! Tu už nejde len o to, že sa ľudia vozia v črepoch a o kultúre cestovania, tu ide o to, že tie autobusy už nie sú technicky spôsobilé na jazdenie!!!
Zimné pneumatiky na autobusovh a t-busoch v zime by mali byť samozrejmosťou!!!
Ike: Ked to časovo rátam, ak nebola zapcha, tak bus, ktorý mi ušiel, sice ne tesne, mohol byť práve ten, ale teba som nikde nevidel. Potom som išiel 3528 na linke 30.. Ale aj tak by som bol vystúpil na Slávičom.
Tak ja som mal dnes z pekla stastie...
sme dnes v skole skoro skoncili a so spoluziakou sme isli pod novy most, ze odtial pojdeme na patronku... no lenze vodic 88ky musel svoj autobus odparkovat a my sme dobehli k 37ke akurat tak ze nam zavrel dvere... som si zapamatal evc. a ze 1006...
riadne nas striaslo vidiac tie sanitky a policajne auta a sireny okolo autobusu narazeneho do stlpu...
1006 mala nehodu na linke 37, tesne za križovatkou Patrónka, smer Záhorská Bystrica. Rozbité čelné sklo, po celom buse sklo a predna náprava sa mi nezdala v poriadku. Vraj sa 6 ľudí ľahko zranilo. Žurnál rádia Twist informoval, že išlo o šmyk. Záložné vozidlo 2119.
Dnes o 7:15 som videl Ik435, tuším 2801, a mal na transparente 96. Len zaujímavé, že odbáčal z Trnavského mýta na Vajnorskú. Neviem, či išiel zaskakovať na ŽST NM alebo do vozovne.
Utorok:
- o 11.25 h. sa stala dopravna nehoda na konecnej Novy most, kde autobus linky 70 narazil do autobusu linky 30
- o 13.03 h. sa v autobuse linky 50 pohadala cestujuca s revizormi a nasledne pri vystupovani spadla a zranila sa
- 20 minut nepremavali aj trolejbusy na Mileticovej (blizsie nespecifikovane)
- od 16.08 do 16.20 h. nepremavali elektricky liniek 5 a 9 na Kaoucinskej pre zle zaparkovane auto, ktore zasahovalo do kolajiska
- dopravna nehoda sa stala aj na Odborarskom namesti, kde sa zrazila elektricka linky 9 s osobnym autom
(V)
Streda:
- 7843-44 cca o 10.40 h. vypadol na linke 5/2 pre poruchu vozidla od zastavky PKO smer Raca, neskor ho nahradil ZV 7115 a napokon 7913-14
- ZV 2810 o 12.35 h. mal vyjazd do DNV na linku 21 (navrat na stanovisko Pri krizi o 15.15 h.)
- pre zudrzanie na trati v Karlovej Vsi ako uz frenky pisal v prispevku #39073 , nebol obsluzeny odchod z Dubravky na linke 12/2 o 16.01 h. (ta sa o 16.06 h. isla napojit na trat cez Tunel na Jesenskeho)
- od 16.24 do 16.40 h. nepremavali elektricky na Safarikovom namesti pre dopravnu nehodu elektricky linky 13/1-7112 s autobusom linky 50-1606. Pre toto zdrzanie nebol z Dubravky obsluzeny odchod na linke 12/1 o 17.01 h., pretoze sa pred neho dostala napajajuca sa linka 12/2
- 2606 o 17.46 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2810
- 2629 po 19. h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/5, bez ZV
Tak to aby som potom zacala chodit autickom do skolicky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Red-Hawko
nechapem ako chces fyzicky pddelit elektrickove trate od cesty, bo potom by sa nikam asi nedostali, leda ze by postavili nadjazdy pre elektricky, a je to aj tak chyba nedisciplinovanych vodicov ktory si povedia > sak ta cervena tam naskocila iba pred 2ma sekundami > a piiic ho cez kryzovatku 80kou/hodinu (pokail viem tak vsade kde su elektrickove prejazdy su aj semafory a prave tam sa stavaju nehody)
A nechapem ako by si chcel dosiahnut abu kamiony nechodili cez Einsteinovu ked je to dialnicny obchvat okolo Ba, a aj tam neviem ze aky v tom vidis zmyse > obmezduju dako mhd?