Dnes na 66 poobede vypadli pre poruchy 2 zo 4 vozidiel. Jedna plynova Karosa cislo si nepamatam-ZV 1811 a Sor 3533-ZV 3141(presne neviem)-neskor ho nahradil 3520. Na Mierovej videne 3x66 a potom 25 minut nic a potom 1811 a 36xx za sebou celu dvojsmernu jazdu. Tomu hovorim organizacia
ipo
Ja sa bojím jednej jedinej veci. Operuje sa s pojmami "krátke intervaly" & "nutný prestup". Minulý týždeň som si šiel naposledy užiť cestovanie autobusom, tak som auto odstavil. Poviem úprimne, a to musia priznať aj kompetentní, prestupy a celková proklamovaná lepšia jazdná doba sa dosiahne len vtedy, ked busy naozaj budú chodiť podľa grafikonu.
Moja skúsenosť je však tá, že či som išiel v sedle, či v špičke, či cez sviatok, ani jeden jediný raz som nestihol cestu tak, ako som si naplánoval podľa cestovného poriadka. Proste bolo to bez šance. Podľa grafikonu mi mal stačiť 1ks 30min lístka. Bohužiaľ musel som cvaknúť 2x 30minút, pretože síce obe jazdy boli 12 minútové a mal som ich pokryť prestupným lístkom, v praxi však vozy MHD šli "od buka do buka". V tomto vidím najväčší problém nového systému. Bohužiaľ z objektívnych príčin nie je v silách DPH zabezpečiť jazdu podľa grafikonu, najmä v špičkách kvôli zápcham to bude zaujímavé.
Možno chcú donútiť ľudí, aby kupovali viac predplatných lístkov? Neviem. Ja som dosť skeptický a myslím si, že počet cestujúcich ubudne - každý radšej nasadne do svojej plechovky a zasa budú plné cesty konzerv, a v každej krabičke bude sedieť jediná sardinka. Veď nevadí, máme ďaľší most, tak sa to nejak stratí - nejak takto asi rozmýšľajú kompetentní ?