Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #38695:
Jo a by the way, s tymi pruhmi na Kosickosvatoplukovonivomlynskej si mal pravdu, vazne sa mi zdalo, ze to tam nenarvu, aj ked je to tam tak salamunsky vymyslene...
Reakcia na: Andy #38693:
a vies aj nejake podrobnosti ako napr. kolko to ujede na nabitie v akej rychlosti a podobne ?
Reakcia na: Sommelier #38692:
Ja viem o trolejbusoch akurát to, čo vidím pri každodennom cestovaní, prípadne čo mi povie niekto, kto tiež každodenne cestuje, prípadne číta príbehy a informácie podobných ľudí na internete, a poznám zopár vodičov, ktorí ale o ničom moc nevedia.. 🙂
Reakcia na: Sommelier #38692:
v atlase trolejbusov sa o ziadnych zazracnych vlastnostiach nepise ? ibaze by dokazali jazdit na 24 V ?
Reakcia na: Sommelier #38692:
Do 24/25Tr si to môžeš dať namontovať za príplatok 🙂
Reakcia na: Andy #38691:
Ja o tom viem tolko, ze sa tym vozim a ked mi niekto povie cislo, tak mu viem povedat o aky typ sa jedna a mozno aj nieco viac.
Ale je to rozhodne zaujimave, lebo dnes uz asi tieto zazracne schopnosti trolejbusy nemaju. ?
Reakcia na: Sommelier #38690:
No však viem, ale neodpísal som, keďže o tom nič neviem. A ja som anilen nevidel to čo ty. A navyše som laik a asi som od teba trochu mladší, takže ani nemám ako vedieť tieto detaily.
Reakcia na: Andy #38686:
Vazne si o tom ani nepocul. Som pisal totiz, ze ako decko sa pamatam na otacanie trolejbusu z jednej strany cesty na druhu (takych 150 m) bez natiahnutych zberacov.
Reakcia na: d3k0 #38688:
veru tak, už sa nám to blíži... Odkaz mhdčkarom, žiadne slzy, treba byť profesionálny. ?
Reakcia na: Johny D #38683:
Asi to bola 1307 z 39 🙂

Dnes na 80 3526 a 3532 - este buduci vikend si tam mozme vychutnat SORky 🙂
Na 90 traslava 4074 - sola na ocumovaniu budu tiez uz len buduci vikend 🙂
Dnes:
- ZV 1101 ? po 9.30 h. na linke 83/2 (podla struktury mal byt 2829), neskor ho nahradil 2828
- 2825 po 16.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2618
- 7769-70 o 17. h. odisiel do vozovne z linky 12/8, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7793-94
- 1703 o 17. h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/1, nahradil ho ZV 1829
- 2818 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2813
- 2828 o 22.12 h. vypadol na linke 83/2 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Mokrohajska smer Dubravka) - potesi par zastavok pred ukoncenim sluzby ?

20: 1703, 1001, 1004, 1011, 1821
? M: ZV 1829/1
26: 1821
27: 1005
35: 3503
83: 2825, 2828n, 2814, 2826, 2822, 2816, 2810, 2818, VN 2801, 2812
? M: ZV 1101 ? /2; ZV 2618/1; ZV 2813/8
504: 1607
Reakcia na: Sommelier #38685:
No neviem o tom nič...
Reakcia na: Andy #38681:
co vies o zaloznych zdrojoch (akumulatoroch) v trolejbusoch s moznostou jazdy bez prudu/zberacov urcitu vzdialenost ?
Reakcia na: Peon #38680:
áno, električkové ZV je ešte ťažšie použiteľné ako trolejbusové. Ale električkové ZV nemáš ako inak vyriešiť, kdežto trolejbusové áno, takže nevidím dôvod to nespraviť. A potom by zálohy nemuseli byť rozdelené na autobusové a trolejbusové.
d3k0 informuje:
- 2611 vecer sa pokazil na linke 61; s najvacsou pravdepodobnostou 1307 taktiez (linku uz na transparente nemal, mozno dojazd, alebo 21) - obaja odstaveny na Sancovej ulici
- ZV 1815 (na stanicu prisiel bez cestujucich), aby o 1.15 h. isiel zo stanice hradit linku 510
Z nedele:
- linka 83/3 (podla struktury mal byt 2626) vynechala prichod do Dubravly o 9.45 h., od 10.24 h. isiel ZV 2811 a napokon 2513
- 2823 okolo 21.30 h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV nejaka plynakova Karosa B 741 (nestihol som prelustit)

26: 1817
27: 1004
35: 3172
83: 2814, 2816, 2513n, 2812, 2823, 2820, 2813, 2826, VN 2819, 2801
? M: ZV 2811/3; ZV - plynkarosa B 741/5
504: 1511

Zajazd - vcera 1031, dnes 1032
Reakcia na: Peon #38680:
Trolejbusový záložák má síce väčšiu využiteľnosť ako električkový, ale električku autobusom nie je možné nahradiť v plnom rozsahu. Jedine, ak by zastavoval na električkových zastávkach, prípadne by iba odviezol ľudí z centra a zastavoval by na zastávkach v blízkosti pôvodných. Ale trolejbus autobusom nahradíš bez akýchkoľvek problémov a nevidím žiaden dôvod, aby bol záložák trolejbusový.
Reakcia na: LUK #38679:
Tak teraz nechápem. Mám teda pravdu v tom, že električkové ZV sú ešte viac ťažie použitelnejšie než tie vami kritizované trolejbusové?
Reakcia na: Andy #38673:
presne si popísal, prečo trolejbusový záložák na h****. A preto som si myslel, že aspoň BA je v tomto uvedomelejšia...

Re #38677 Peon: s električkami to tak robiť nejde, veď môžu mať aj oddelenú dopravnú cestu. Jedine, že by si zostrojil nejaký obojživelný bus, ktorý je svojím pohonom podobný niektorým pracovným vozidlám.
Reakcia na: Peon #38677:
No u nás bohužial pri takej sieti električiek, akú máme, nie je možné len tak električky nahradzovať autobusmi, ale trolejbusy bez problémov áno. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.