Zo vcera:
- ZV 7715 po 10.15 h. na linke 1/5, neskor ho nahradil 7793-94
- 2823 po 15. h. bol vymeneny na linke 83/5 a-busom 2811
- 7955-56 okolo 15. h. vypadol na linke 5/4, neskor ho nahradil 7931-32
- 7773-74 v podvecernych hodinach vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil 7769-70
- 1609 pred 20. h. bud vypadol pre poruchu na linke 21/6, alebo docasne odisiel na plnicku, nahradil ho ZV 1613
- po 20. h. zdrzanie na Racianskom myte ako uz frenky pisal, minimalne 40 minut.
No, včera tam bol aj inší problém. Chýbal kus trate na vzdušnej križovatke... Takže eliny museli byť hradené a aj trolejbusy museli tiež krátko stáť...
Na Trnavskom mýte smer Hl. stanica o 15:30 stála priamo na zastávke prázdna 6258, kým som prešiel cez podchod, vodič medzitým stiahol zberače, zrejme nejaká porucha. O 16:30 som videl ísť z vozovne 209, možno to súvisí s tým.
58-3528
Uplynulá prvokolónna noc v znamení nových plyňákov
401: 1616
402: 1619 (predtým ráno 86/9)
504: 1618
Ináč po sprevádzkovaní 1709, 1710 a 1620 (všetky už videné) bude v premávke už 111 plyňákov
Vydeľte si to 24 hodinami a vyjde vám číslo skoro 5. To znamená, že každú hodinu musí tankovať 5 plyňákov (ak by premávali všetky) Všetky denne samozrejme nepremávajú, ale niektoré musia tankovať 2x za deň.
Ak by tankovali po jednom, vychádza to cca 13 minút na jedného - nonstop obsadená plnička. Ale sú hodiny, (Ranná špička) - keď tankuje iba 1, alebo max. 2. za hodinu. + SAD isti
...hrozné ? ?
Na Gagarinovej za dialnicou 8:15 odstavena 6625 narvana v stribornej oktavii do kriza. Chlapec si myslel, ze ju obehne a nejak to uz nestihol. 6625 namala viditelnejsie zranenie, myslim, ze to bude viac menej skrabanec, najviac odniesol naraznik.
Vyzeralo to pekne hrozivo. ?
Dnes:
- ZV 2616 s najvacsou pravdepodobnostou poca celej zmeny na rannom poradi linky 83/12
- 3518 okolo 11. h. docasne vypadol (vratil sa az od 15.47 h.) na linke 35/1, neskor ho nahradil ZV 3636
- 2626 po 16. h. docasne odisiel na plnicku, nahradil ho ZV 2800
- 7825-26 po 17. h. docasne vypadol na linke 1/2 (je mozne, ze mal na trati nejake zdrzanie), nahradil ho ZV 7715
- 2801 okolo 18.30 h. docasne vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2800
- 7809-10 okolo 19. h. docasne vypadol na linke 1/8, neskor ho nahradil ZV 7715
- 2827 okolo 19.30 h. docasne vypadol na linke 83/8, bez ZV
- 3185 vo vecernych hodinach vypadol na linke 30 pre poruchu vozidla a napokon musel byt ODTIAHNUTY do vozovne
Nedalo by sa spravit to aby sa na BUSE v predu to prehadzovalo ?? Ako je to pri zastavkach na znamenie vo vnnutry voza ?´??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Johny D
- ZV 7715 po 10.15 h. na linke 1/5, neskor ho nahradil 7793-94
- 2823 po 15. h. bol vymeneny na linke 83/5 a-busom 2811
- 7955-56 okolo 15. h. vypadol na linke 5/4, neskor ho nahradil 7931-32
- 7773-74 v podvecernych hodinach vypadol na linke 1/7, neskor ho nahradil 7769-70
- 1609 pred 20. h. bud vypadol pre poruchu na linke 21/6, alebo docasne odisiel na plnicku, nahradil ho ZV 1613
- po 20. h. zdrzanie na Racianskom myte ako uz frenky pisal, minimalne 40 minut.
1: 7737-38, 7799-7800, 7767-68, 7745-46, 7793-94n, 7739-40, 7773-74, 7821-22
? M: ZV 7715/5; 7769-70/7
5: 7929-30, 7901-02, 7915-16, 7955-56, 7951-52, 7907-08, 7837-38, 7927-28, 7943-44, 7946-45, 7904-03
? M: 7931-32/4
12: 7809-10, 7719-20, 7761-62, 7815-16, 7753-54
20: 1023, 1009, 1016, 1010, 1706, 1004, 1606
22: 1031, 1123, 1066, 1128, 1120, 1004
26: 1606
27: 1021, S 1022
34: 2629, 2514, 2940, 2310, 2810, 2937
35: 3527
83: 2820, 2825, 2800, 2827, 2823, 2812, 2813, 2829, VN 2626, 2814, 2826, R 2626
? M: 2811/5
504: 1607
Info aj od frenkyho ?