Kedze som cez vikend v Blave moc nebol (vobec), tak tu toho dnes napisem relativne malo.
Piatok 1409 ZV na 39 (okolo 10:00 Mlynska); pondelok 3604 ZV na 21 (odchod z ASMN cca 20:30) - fakt velmi plna; dnes okolo poludnia 6283 na 210 (pri stanici) - mimochodom prvy krat som videl ten displej, vyzera ako reflexna folia.
Jano: podla mna mas v postupe odvodzovania chybu
"Ak jedna elektricka vazi jednu tonu a pol elektricky, kolko vazia dve elektricky? Mozete
uviest aj vysvetlenie."
Nech n - hmotnost elektricky, zo zadania n = 1 + 0,5 n => 0,5n = 1 => n = 2; teda 2n = 4 [t]
Ferro: Tak to nie je elektricka, lebo ta vazi viac..... Nic v zlom. Ale myslim, ze ak vazi tonu a pol elektricky k tomu, tak dve budu vazit 2 tony a jedna elektricka k tomu = 3 tony ( ak jedna ma tonu ). Alebo je v tom nieco ine?
Dnes sa mate na co tesit, spolu s Darrom sme uz nieco nazbierali, ale podrobnosti az vecer.
Ja mam tiez jednu genialnu hadanku:
Ak sa ruti ik280 do pravotocivej zakruty rychlostou 30km/h, pricom uhol jej zakrivenia je 60 stupnov, aka je odstrediva sila jeho vleku?
Hmm, dnes cca o 8:36 som videl uprostred pristavneho mosta (smer z petrzalky) bezdradne stat i280 491x, ci 494x - prefical som tade 86-kou, a ako som stal na jednej nohe a zhadzoval vahu (potil sa), dychal exhalaty (ludske vypary), tak som nestihol skarou vidiet viac.
Turbo> Jedine co som si vsimol - okolo obeda prichadzal na zastavku Ursinyho fakt slimacim tempom tak 20 km/h (standard 40-45) a na zastavke dlho vetral... Bohuzial nevsimol som si xycht.
tr3mp> kedy bude cyklojazda? Novy bike mam uz nazhaveny
Vcera o 21:50 sa spod Noveho mosta nepohla 1012 na 91 do Cunova. Vodic spolu s manikmi s pristavenej liazky cumeli do motora, ale ani to nepomahalo Nejakej tete cakajucej na 91ku sa to nepozdavalo, tak prisla zistovat stav (teda im nadavala preco nejde bus, ked uz mal odchod). Jeden z manikov jej povedal nieco v zmysle, ze je autobus pokazeny a pride zalozak, no teta hubovala dalej a nafucana odisla na zastavku (fakt, keby stupila na klinec, tak praskne ). Zalozak 4832 naozaj dorazil minutu na to a presne 22:01 odisiel (inak dalsia 91 by sla az 22:25 )
Ponuka, s cim peknym sa zacinal den (okrem letneho dazda, a oblakov ci rieky ako vymalovanych)
4930 uz nedychci /85; OK skalni 4201, 4940, este 1408 s povabne vlajucim zadnym deklom
4402 OK/68
4507/95
4204/84
4823, 4510/88
2937/78 (tusim tiez 2309, nie som si vsak ista, lebo som videla iba vodica)
2930/96
3189/82
draciky 3615/80, 3611/50
4935/81-znie ako tank, alebo prazdny parny kotol
1816/97
A este, cim peknym sa vcera den koncil
2943 vonku /96
videny 13sk :)/81/2-4508
4846/81
1814/97
4207 s vodicom 4924/90
namiesto 4206 vcera 4804/96, s vlekovymi brzdami zalostne kviliacimi
Ferro: Je to super, absolutne mi to nevadi, skor naopak.
SUPER VECICKA - 7923-24 SA VRATILA !!!!!!!!!!!
No dnesne info bude bohate, lebo som zalozaky cakal az do 23:05 h.:
- ( info od Darra )- okolo 7. h. skutocne neisla linka 93/1, ale aj minimalne linka 93/4
- 4091 ako ZV na linke 27/3 ( popoludnajsi VW )
- 7767-68 vypadol pred 14. h. na linke 1/2, nahradil ho ZV 7826, neskor isiel 7841-42, ktory povodne robil linku 1/6, ale okolo 15. h. jedno kolo vynechal ( bez nahrady ), aby isiel na linku 1/2, a v nasledujucom kole linky 1/6 isiel 7767-68 - ROSADA AKO SA PATRI
- 1131 odisiel o 14:40 h. do vozovne ( pravdepodobne porucha na zadnych dverach ) z linky 20/4, nahradil ho ZV 1515 a napokon 1100 - este o nom bude rec
- 7809-10 docasne vypadol po 14. h. na linke 1/4, nahradil ho ZV 7833
- 7835-36 vypadol okolo 14. h. na linke 5/6, nahradil ho ZV 7108 a napokon 7923-24
- 7723-24 docasne vypadol na linke 12/4 okolo 16. h., nahradil ho ZV 7829
- 2821 docasne vypadol na linke 83/2 okolo 16. h., neskor ho nahradil ZV 4832
- 7791-92 o 18:51 h. odisiel do vozovne z linky 12/6, neskor ho nahradil ZV 7833 a napokon 7835-36 ( do cca 14. h. na 5/6 )
- 7733-34 o cca 21:15 h. odisiel do vozovne z linky 12/5, neskor ho nahradil na posledne polkolo do Dubravky ZV 7826
VYTRZNOST V AUTOBUSE:
- 1100 pocas jazdy z DNV medzi 21.40 - 22. h. doslo pravdepodobne v tomto vozidle na linke 20/4 k vytrznostiam, pretoze po prichode na konecnu do Dubravky o 22. h. prihukal dopravny dispecing ( dopravne nehody ) a kratko na to tam prisli i policajti. Neviem, co sa tam stalo, ale fotila sa zadna cast vozidla, o 22:25 h. autobus odisiel do DNV na prazdno ( odchod mal mat o 22:05 h. z Dubravky ), pred 23. h. prisiel do Dubravky aj s cestujucimi podla grafikonu, ale potom aj v zavese iducim policajnym vozidlom ( mozno iba nahodou ) odisiel do vozovne a poslednu jazdu do DNV ( odchod o 23:05 h. ) isiel ZV 3604.
Pred vypravou este moje vysvetlivky, aby sa to nemylilo:
- n za cislom - neviem co jazdilo povodne, zachytil som tento voz ako nahradu
- S: - za nim su uvedene vozidla premavajuce len v spicke
- N - za nim nasleduje vozidlo, ktore pojde na nocnu linku ( 83/9 = 507, 20/3 = 509 ),
-S: N - linka premavajuca v spicke a este neskor ide na nocnu linku
- M: - vozidla, ktore povodne neboli vypravene ako napr. zaloha, alebo nahrada, ak nie je uvedena v rozpise ako male n
- R: - vozidlo premavajuce iba v rannej spicke
- VW - vozidlo premavajuce iba po Volkswagen - konkretne linka 27/3
Vyprava dnes teda vyzerala takto:
1: 7807-08, 7767-68, 7843-44, 7809-10, 7795-96, 7841-42, 7729-30, 7797-98
M: prehodenie liniek 1/2 - 7841-42 a 1/6 - 7767-68; ZV 7826/2; ZV 7833/4
5: 7904-03, 7947-48, 7946-45, 7915-16, 7837-38, 7835-36, 7935-36, 7907-08, 7927-28, 7917-18
M: ZV 7108 a 7923-24/ oba 6
12: 7787-88, 7759-60, 7813-14, 7723-24, 7733-34, 7791-92
M: ZV 7829/4; ZV 7826/5; ZV 7829 a 7835-36/ oba 6
20: 1008, 1009, N 1006, 1131, S: 1001
M: ZV 1515, 1100 a ZV 3604/ vsetky tri 4
Zdravim! Nasledujuce udaje som mal k dispozicii uz dnes kratko po 7h, zial bez elektrickej energie sa cez den na internet nenapojim... (hlavne ked nesla cely den). Takze az teraz.
Prebral som system zapisu liniek od Jana, dufam ze sa nehneva, ze som pouzil jeho sposob zapisu, ale myslim si, ze takto je to dost prehladne.
Ja som pouzil tieto skratky:
m - ako mimoriadne, cize napr. zalozak (dnes mi tam lietal 4823, no neviem, ci ako ZV)
n - nocak
p - poobede (napr. ak sa voz pokazi, tak na poobede som tam videl uz dalsi voz)
Nviem co stvaral vodic na linke 5, byvaly CityPoint. Pri brzdeni do zastavky Pionierska zastavil na magnetkach (na vsetkych, nie iba na zadnych!!!) a potom tam dve minuty vetral. Nasledne isiel slimacim tempom az na racianske myto (6 minut!). Zistil som ze moc nadbehol a potom to takto kompenzoval. A aj viem kto to bol. Isty imbecil, chruno, kreten a totalny tupec menom Richard F., zvany medzi kolegami aj k***t. Co prosim Vas robia taky ludia v DPB? Zvysuju uroven? Najvyssi cas ho vyhodit. Uz smo ho raz napisal a neponaucil sa. Skoro vzdy ho vidim bavit sa, co by mi ani nevadilo, ale ta jeho jazda, to je hroza. V jeho pripade slovo KRABUST nadobuda doslovny vyznam. Ako prosim chete obhajit to, ze este pracuje ako vodic elektricky??? To fakt je taky nedostatok ze beriete aj takych kretenov??? Snad nie!...
Ad:4929
To ste este nezazili jazdne vlastnosti takeho 2210...uff..onehdy sme ho mali vypraveneho na 59-ne, ked bol 2943 na poruche-plyn ako mokra spongia, pri bocnom vetre skakal ako koza na lade, brzda marna slawa-a to sa este vodicovi hompalala nad hlavou asi 15centimetrova kostra (ako predzvest toho, co z neho ostane na konci jazdy...)
Vcera som s potesenim zistila, ze na Braniku (zastavka Lucanka) nam KONECNE urobili novy podklad pod zastavku-pekny betonovy, snad vydrzi dlhsie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kockac
Piatok 1409 ZV na 39 (okolo 10:00 Mlynska); pondelok 3604 ZV na 21 (odchod z ASMN cca 20:30) - fakt velmi plna; dnes okolo poludnia 6283 na 210 (pri stanici) - mimochodom prvy krat som videl ten displej, vyzera ako reflexna folia.