Darro: Ako si vedel, ze to sem vsetko zase pekne hodim? Ty si naozaj, vsak vies co mam na mysli... Ja viem, ta tvoja predtucha a opat spravna.
Takze infosky z piatka:
- 7830 okolo 12. h. na linke 12/5 ako ZV, nahradil ho 7813-14
- 7602-10 ( na 98,9% ) vypadol na linke 1/6 okolo 13. h., nahradil ho ZV 7833 a napokon 7841-42
- 2804 vypadol na linke 83/4 po 13. h., neskor ho nahradil 2515, ktory mal rannu spicku na linke 83/9, ale popoludni tam isiel 2827
- linka 5/10 vypadla pred 14. h., neskor isiel 7837-38
- na spickovej linke popoludni 2822, ktory tam rano urcite nebol ( neviem co tam bolo, lebo v case posledneho prichodu do Dubravky som mal este polnoc ), pretoze rano behal na rannej 83/11
- 7787-88 vypadol na linke 1/7 okolo 15. h., nahradil ho ZV 7830 a napokon 7729-30
- 1016 vypadol na linke 27/1 pre poruchu na konecnej pri Saratove o 20. h., ( chudaci ludia cakajuci na tento spoj-isiel o 19:12 h., o 20:06 h. nic, 20:57 h. nic, vsetky odchody z Dubravky ), az od 21:52 h. islo ZV 3604 az do konca sluzby. Neviem co mal za poruchu, ale opravar ( 8274 ) sa mu vrtal v mechanizme co je z lavej strany autobusu pod vodicovym okienkom od 20:25 h. do cca 21:30 h., potom tam prisiel dispecing, Liaz-ka odisla ( neskor aj dispecing ), bol nasadeny ten ZV 3604 a chudak vodic 1016-ky cakal do cca 23:55 h., kym sa pohol z miesta, ale aj to iba na tyci.
Neviete mi povedat, ake vecicky sa ukryvaju na lavej strane pod vodicovym oknom? Dakujem.
Este vyprava ako vzdy podla poradia:
1: 7809-10, 7845-46, 7791-92, 7725-26, 7843-44, 7602-10?, 7787-88, 7797-98
M: ZV 7833 a 7841-42/ oba 6, ZV 7830 a 7729-30/ oba 7
5: 7947-48, 7835-36, 7927-28, 7955-56, 7929-30, 7904-03, 7905-06, 7915-16, 7951-52, 7837-38n
12: 7723-24, 7759-60, 7807-08, 7767-68, 7813-14n, 7733-34
M: ZV 7830/5
20: 1009, 1004, N 1015, 1013, S: 1006
27: 1016, S: 1066, VW 1412
M: ZV 3604/1
34: 2830, 2932, 2909, 2937, 2814, 2315, 2939
35: 3516
83: 2803, 2811, 2512, 2804, 2514, 2204, 2945, 2820, S: N 2515, 2822n, R: 2822, 2805
M: 2515/4, 2827/9, 2822/10
504: 1806
Takze infosky z piatka:
- 7830 okolo 12. h. na linke 12/5 ako ZV, nahradil ho 7813-14
- 7602-10 ( na 98,9% ) vypadol na linke 1/6 okolo 13. h., nahradil ho ZV 7833 a napokon 7841-42
- 2804 vypadol na linke 83/4 po 13. h., neskor ho nahradil 2515, ktory mal rannu spicku na linke 83/9, ale popoludni tam isiel 2827
- linka 5/10 vypadla pred 14. h., neskor isiel 7837-38
- na spickovej linke popoludni 2822, ktory tam rano urcite nebol ( neviem co tam bolo, lebo v case posledneho prichodu do Dubravky som mal este polnoc ), pretoze rano behal na rannej 83/11
- 7787-88 vypadol na linke 1/7 okolo 15. h., nahradil ho ZV 7830 a napokon 7729-30
- 1016 vypadol na linke 27/1 pre poruchu na konecnej pri Saratove o 20. h., ( chudaci ludia cakajuci na tento spoj-isiel o 19:12 h., o 20:06 h. nic, 20:57 h. nic, vsetky odchody z Dubravky ), az od 21:52 h. islo ZV 3604 az do konca sluzby. Neviem co mal za poruchu, ale opravar ( 8274 ) sa mu vrtal v mechanizme co je z lavej strany autobusu pod vodicovym okienkom od 20:25 h. do cca 21:30 h., potom tam prisiel dispecing, Liaz-ka odisla ( neskor aj dispecing ), bol nasadeny ten ZV 3604 a chudak vodic 1016-ky cakal do cca 23:55 h., kym sa pohol z miesta, ale aj to iba na tyci.
Neviete mi povedat, ake vecicky sa ukryvaju na lavej strane pod vodicovym oknom? Dakujem.
Este vyprava ako vzdy podla poradia:
1: 7809-10, 7845-46, 7791-92, 7725-26, 7843-44, 7602-10?, 7787-88, 7797-98
M: ZV 7833 a 7841-42/ oba 6, ZV 7830 a 7729-30/ oba 7
5: 7947-48, 7835-36, 7927-28, 7955-56, 7929-30, 7904-03, 7905-06, 7915-16, 7951-52, 7837-38n
12: 7723-24, 7759-60, 7807-08, 7767-68, 7813-14n, 7733-34
M: ZV 7830/5
20: 1009, 1004, N 1015, 1013, S: 1006
27: 1016, S: 1066, VW 1412
M: ZV 3604/1
34: 2830, 2932, 2909, 2937, 2814, 2315, 2939
35: 3516
83: 2803, 2811, 2512, 2804, 2514, 2204, 2945, 2820, S: N 2515, 2822n, R: 2822, 2805
M: 2515/4, 2827/9, 2822/10
504: 1806
tbc