Rychlodrazne elktricky.. sa musim uz smiat ako vsade pisu o "rychlodraznych" elektrickach ktore budu dosahovat rychlost "az 80km/h" ved dobre vieme, ze v BA nejde o moznosti dopravnych prostriedkov, alebo nebodaj konstrukcnu rychlost vozidiel a max. rychlost bude ajtak obmedzena predpisom na nejakych povedzme 60km/h a kto bude jazdit rychlo ma po premiach ako je to teraz.. (neviem ako je to teraz na elektrickach, ale na a-busoch prekrocenie 70km/h je za 4 kila a nikoho nezaujima ze povedzme dane vozidlo ma konstrukcnu rychlost 80km/h)
Na linke c.86 o 18:40 ZV-1509 na Mileticovej smer Domkarska.
Na linke c.78 o 22:05 ZV-x6xx alebo x7xx na Romanovej smer Dolne hony.
21:21 vynechala linka c.97 na Komarovskej smer Petrzalka, hradeny nebol tak sme cakali 35min. a lialo a lialo a lialo... ? ludia nervozny jak psi a potom o 21:43 prisla 97/6 voz 1404. To uz som zostarol o 5 rokov svojho zivota... ?
O 22:x0 isiel z Technopolu na linke c.81 voz 48xx vo vlecke smrdel ako keby vozil svine ? ? ? a brzdil ako keby hadzal kotvu na cestu a brzdil o kanal... ? (preto je to vyXovane lebo to tu cita niekto z DPB kto ma pravomoc stiahnut premie vodicom teraz mi mozes vies co ? ? ? ? ? ? ).
A ty čo tu furt ryješ? Nechceš ísť otravovať na stránku DPB? Nemieniš už konečnew pochopiť, že TÁTO stránka nemá s DPB nič spoločného?
Inak o tom Pravdíkovi si natrepal riadne bludy, až ho stretneš tak si nechaj porozprávať o metodike chronometráže a tvorby grafikonov.
00-17:15:
mam dojem ze ti nieco uslo pretoze tieto jazdne poriadky co su teraz na zastavkach neobsahuju prazdninove grafikony a skoro za mesiac budu tak ze budu vylepovat nove to bola moja otazka ak si nepochopil vstan a chod sa pozriet na zastavku ako vazera z vonku .
Asi preto, že je rozdiel, na čo je konštrukčnp stavaná a ako znie predpis. Okrem toho plzenské križovatky mali podľa môjho názoru jednu zásadnú výhodu - nebolo na nich obmedzenie rýchlosti pre trombelusy (na nových je 30). A trombelusu v bežnej cestnej premávke to obmedzenie predsa len vadí viac ako električke.
Hovoril som este o tej starej trubkovej vzdusnej krizovatke A ano, nove vzdusne su vraj konstruovane na 80, nie je to blbost, ale predpis plati rovnako pre stare aj nove, takze zatial tam (podla predpisu) plati rovnake obmedzenie - 20, a pripravuje sa zmena predpisu, kde vzdusne budu znacene inymi navestami, a nebude uz na ne platit rychlostne obmedzenie, ale to zrejme az potom, ked zrekonstruuju vsetky vzdusne
A naco by si tam pod vzdusnou krizovatkou brzdil? Isty inzinier sa udajne nechal pocut, ze cez tiez nove krizovatky uz obmedzenie rychlosti neplati... Co bude asi blbost. ?
Neviem o tom, ze by sa s tym nieco robilo, a dost pochybujem ze sa s tym niekedy nieco robit bude, lebo predsalen, na Racku mas MHD zo vsetkych smerov...
Takze jedine si mal stastie, a navyse tramwayaci si to vedia zratat, aby tam nemuseli zastat, takze ked im vyjde odchod z Vazky plus-minus vo vhodny cas, tak to pekne stihnu, niekedy pohodovych 25 a prejst na zaciatok toho volna, a niekedy plna jazda, 50, tesne pred vzdusnou zbrzdit, a chytia akurat chvost toho volna
Síce trošku iná téma ale nerobili na Račianskom niečo aj s električkami resp. s preferenciou? Mal som taky pocit posledných pár krát keď som išiel smerom do Rače... v kuse sme mali zelenú (resp. zvislú - na el.semafore ? ) ... ale možno som mal len šťastie ... náhoda je sviňa ?
Takú MHD ako v KE by som tu určite mať nechcel. 20 min. intervaly v špičke, 30 v sedle, električkové trate hrôza pozrieť, tých pár nových antabusov to nevytrhne...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023