A cudujes sa?
- prsi => elektrickam sa dostava voda kdekade a chodia na poruchy ako na beziacom pase (a z poruch rovnako)
- prsi => gumokolisti su este slepejsi ako zvycajne, a vlietavaju elektrickam do kolajiska a na priecestia este castejsie ako zvycajne, a najradsej tesne pred rozfofrovane a plne nalozene elektricky
- prsi => gumokolisti jazdia este dementnejsie a neschopnejsie ako zvycajne, tvoria sa zapchy na kazdom rohu, a z to je tiez ciastocnou pricinou predchadzajuceho odstavca
Resume: keby nebolo slepych a jazdenia neschopnych gumokolistov, nikto by si ani nevsimol ze prsi
Asi vodic 12 elektricky, co isla teraz od Alexyho, chcel urobit nieco pre moje zdravie a cakal kym dosprintujem k elektricke, aby mi pred nosom zavrel dvere a odisiel.
- co som bol pod mostom, linka 29 nesla ak som nebol slepy
- na linke 30 voz 3505 odchod 13:46 isiel az 13:50! BTW, hodiny pod mostom uz ukazovali 13:52... Pritom tam cely cas ten SOR stal na konecnej.
- okolo 13:40 isiel po nabrezi 3604 ako linka 7 bez ludi
- okolo 14:00 isli po nabrezi ako linka 1 bez ludi za sebou 3641, 4098, 4091
- po meste beha 7303
- elektricky si doteraz jazdia ako chcu, vseljak po skupinkach za sebou, same sluzobne jazdy...
Na nábreží pre Šafkom bola videná najprv súprava L1, potom L5 (myslel som že ide o poruchu, nakoľko vyzerala prázdno, ale mal tam skupinku cestujúcich), potom 7934-35 na L9 a neskôr ešte L1. Ako sa jazdilo v smere do Karlovky, to neviem, ale predpokladám, že bolo niečo v tuneli/na Kapucínskej.
Okrem toho som videl na nábreží, smer Šafko aj Ikarus E91 s dlhým (nečitateľným) textom na transparente, predpokladám že to bolo niečo na spôsob reklamy na voz, alebo názov DPB, alebo DP Budapešť. ?
Podla Maxa isli okolo aj L9 a L1, ale z kazdej linky len jeden voz - keby to bola IBA ta L5, tak by islo o napojenie sa niekde po trase (dost nechapem ze preco prave takto ale co uz). A takto mi zas vychadza, ze bola enhoda v KV tak to tocili. Ale ta L5 bola skoro prazdna!!!
Noo, no another carcrash on lamac road! Pri vojenskej nem, na lamacskej ulici sa zrazila sanitka s niecim. Odbocka na vojensku nem je zablokovana, a tak chodia 43, 38 a 22 asi obojsmerne na patronku (to sa len domnievam, ale ako inak by mali?)
& Re #24622 frenky:
Ja som cestoval v ZV 3605 od 19:33 zo Zahorskej Bystrice.
Prisiel tam uz ako 37-ka aj s ludmi a hoci uz mal 4min meskanie, zacal telefonovat asi na dispecing, lebo ked zlozil, tak si nahodil smer NM a odisli sme.
btw. na nejakej zastavke dobiehala na autobus starsia pani (bola asi 10m od zastavky), dvaja-traja kricia na vodica, ze pockajte, ale on zavrel dvere a odchadzal, a ked uz skoro vsetci kricali a stlacali tlacitka, tak zastal.
Inak pochvala vodicovi 1011 L37/2 (vcera 17:30), lebo pustil pred seba 1310 na L63, ktoreho nikto nechcel pustit od Tesca von.
Potvrdte mi, ci uz definitivne nahradi 1602 na strukture 1830-ku. Posledne dva tyzdne tomu nasvedcuju.
konecne zacali opravovat schody nadchodu na Jurigovom nam. smer dubravka...uz rano tam pracovali so zbijackami
3601 namiesto 3706 dnes na 33. a vcera nejaky 36xx na 377 namiesto 3703 poobede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gypista
Ja som cestoval v ZV 3605 od 19:33 zo Zahorskej Bystrice.
Prisiel tam uz ako 37-ka aj s ludmi a hoci uz mal 4min meskanie, zacal telefonovat asi na dispecing, lebo ked zlozil, tak si nahodil smer NM a odisli sme.
btw. na nejakej zastavke dobiehala na autobus starsia pani (bola asi 10m od zastavky), dvaja-traja kricia na vodica, ze pockajte, ale on zavrel dvere a odchadzal, a ked uz skoro vsetci kricali a stlacali tlacitka, tak zastal.
Inak pochvala vodicovi 1011 L37/2 (vcera 17:30), lebo pustil pred seba 1310 na L63, ktoreho nikto nechcel pustit od Tesca von.
Potvrdte mi, ci uz definitivne nahradi 1602 na strukture 1830-ku. Posledne dva tyzdne tomu nasvedcuju.