Takze v sobotu bol zalozak z Noveho mosta nizkopodlazak 1701. Z toho vyplyvali aj jeho dalsie jazdy v ten den okrem rannej 43ky.
Ja som ho stretol o 11:40 odchod zo Safka na 95/5 pol kolecka, od Antolskej isiel spat pod most. Potom sa mozno zobrazoval aj na 50ke.
V sobotu som mal moznost vidiet ik412, tusim to bol 1701 na Novom moste smerom do mesta ako 50 sluzobna jazda a o nieco neskor na Safku ako 50 OD Slimak.
mam aj viac info, no teraz nic nestiham, takze len tolkoto:
Vodic 1701 by bol rad, ak by mu niekto z imhd.sk priniesol nejake 2-3 fotky jeho voza, ked uz ho tolko fotime... vraj si ich chce vylepit na roletku... to mu rovno doneste aj nalepku imhd. Ja skusim mu daco doniest, no neviem jak sa podari... v utorok a stredu ma byt na 91/191.
Majkl: diky. Teraz je na obratisku Zatevna nejaka rozkopavka a tak 504 sa toci ako 83 a toci sa bud pred miestnym uradom ( 1401 ) - prezradil ho ten sikmy pasik vzadu, alebo sa tocia az na krizovatke Saratovska - Repasskeho
Jano: na 504 bola 1401 (išiel som spojom o 3:20 z HlSt.) a vodič bol geniálny týpek. Mal pustenú kazetu skupiny Delegation (80. roky) a poriadne "kotloval". Normálne si začínam vylepšovať mienku o Tambusoch
Dnes pred chvilou vypadla 3/2 (tusim), voz K2YU c. 7087. Hradi ho ZV 3, voz T3SU c. 7722. Cez Racko najprv prefrcla "pokazena" 7087 s otvorenymi druhymi dverami (zeby utrhnute tiahla??? Alebo chladila zrychlovac???). Potom 7055 na jedenastke, do ktorej som z pochopitelnych dovodov nenastupil (tlacili sa tam rakoviny a za krizovatko uz stala 7722). Potom dosla 7722. Nastupil som cez zadne dvere a ihned mi do ksychtu vrazil totalne horuci vzduch. Okamzite som si pomyslel ze takuto teplotu voz nedostiahne, aj ked ma strechu tmavo sedu. Tak som podisiel k strednym dverem a hla - dajaky
Jano: s tym zmatkom by to mozno by ho to vnieslo, ale aj tak si myslim ze mozno by to stalo za uvahu... A aj ked ja listky nepouzivam, podla mna aj dnesnemu systemu chyba dostatok revizorov... Stretnem jedneho za par mesiacov, to ked mu zrovna aj zaplatim pokutu, mozno ma to bude stat rovnako ako elektricenka na dane obdobie... podla mna by ich malo chodit viacej, nemali by byt uplatny a bud by mali byt podla zakona opravneny tak zadrzat ako aj pytat doklady, alebo by mali behat s policajtami (a ked aj policajt nemoze zverejnit osobne udaje, pri troche snahy by sa to dalo riesit ako zlodej prichyteny pri cine, akurat to ma tu chybycku ze sa jedna o sumy pri ktorych nejde o trestny cin ale iba priestupok)-:
Ohladom oznacovacov v prostriedkoch MHD:
Je to zaujimavy napad, ale myslim, ze by vnieslo zmatok. Predstavte si, ze na jednej zastavke nastupi 5 ludi, ktori si potrebuju kupit listok. Kym sa ten piaty dostane na rad, tak spoj by uz bol na dalsej zastavke, kde by nastupili napr. 10 ludi, ktori by potrebovali listok ( napr. na Safku ). V tom pripade by sa to medzi zastavkami asi sotva stihalo. A navyse by sa tym prakticky zmarila praca revizorov.
Dalsia vec - ked sa na zastavke pokazi automat, je to jednoduche dokazat, ze ste si nemohli kupit z neho listok, pretoze na DP by mal byt zaznam o poruche i case kedy sa dal do poriadku. Po pripade to mozte zavolat na DP vy alebo ohlasit to vodicovi, ktori v pripade kontroly cest. listkov by na to mal upozornit revizora.
A ak si niekto kupi 2 10-minutove listky pre pripad, ze nahodou autobus bude meskat, je zavazna informacia na cestovnom poriadku o dlzke casu medzi zastavkami, ktore mienite absolvovat. A ak predsa spoj meska, hoci na cestovnom poriadku je uvedene ze usek ma preist za 8 minut a prejde ho za 13, ako iste viete druhy listok ci oznacovat nemusite.
Zase na druhu stranu revizori by nemuseli existovat, tym by DP zarobil tym, ze by mal menej zamestnancov, ale opat je tu protiklad, keby neexistovala praca revizorov, naco by sa potom kupovali listky?
Myslim, ze momentalne je to vyriesene dobre. No skuste to posudit z tejto stranky.
klimo: s tym 7826 na ZV na 5 si mi pomohol, lebo som nevedel ktory ZV z Hlavnej stanice nahradzal 5/1 - 7923-24 po dopravnej nehode v Raci ( boze ako sa mi to tazko pise, uz aby ju dali dokopy )
Vcerajsie upresnenie:
- 2304 aj s defektom bol na linke 34/10 ( uviedol som 9 )
Dnesne zaujimavosti ( 14. 6. ):
- tbc diky, ten 7829 ako ZV isiel na 12/8 a to az do konca ( do 18. h. )- neviem co vypadlo a ani kedy ( mozno to mal rano Bigmac - rano som tam videl normalnu supravu, ale iba z dialky )
- 7722 ako ZV na linke 1/10 minimalne po 16. h. pravdepodobne az do konca sluzby ( 18. h. )
- 2827 vypadol na linke 83/12 po 16. h., nic ho nenahradilo
- 2309 odisiel do vozovne o 17:22 h. z linky 34/10 az do konca sluzby
- 7812-11 docasne vypadol na linke 12/1 o 16:30 h.
- 2945 vypadol na linke 83/4 pravdepodobne okolo 15. h., neskor ho nahradil 2303
- 7106 pravdepodobne ako ZV na linke 5/11 minimalne v druhom kole po 16:30 h.
- 2804 vypadol na linke 83/6 pred 19. h., nahradil ho 2301- mozno ako ZV
- 2927 docasne odisiel z linky 83/7 do vozovne o 20:33 h., neskor ho nahradil ZV 2011
tbc: mal si pravdu - 1123 to na linke 37 dnes nevydrzal, skoncil na Patronke o 19. h. v smere Novy most so spadnutym motorom a nieco mu fajnovo z podvozka vytekalo
Vyprava na dubravskych linkach podla poradia ( v pripade, kde neviem co islo povodne bude v poradi uvedeny ZV ):
*1: 7765-66, 7823-24, 7805-06, 7769-70, 7815-16, 7797-98, 7789-90, 7767-68, S: 7775-76, ZV 7722, 7751-52
M: ZV 7722/10
*5: 7946-45, 7949-50, 7907-08, 7951-52, 7935-36, 7913-14, 7953-54, 7943-44, 7939-40, 7917-18, S: pravdepodobne ako ZV 7106, 7927-28, 7955-56 ( mozno 7947-48, videl som ho iba z dialky ), 7925-26, 7905-06
M: asi ZV 7106/11
Tu su este dnesne nocaky na niektorych linkach:
*501-2829
*504-1815
*505-1019
*506-4847
*507-2204
*508-1003
*509-1702
*510-4828
*511-3613
*512-2825
- Este okrem inych tam boli 1403, 3025 a 3612, ktorych linky sa mi nepodarilo zistit
P. S.: linka 198/5 nebola vypravena aj popoludni ( Darro )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jano
- 7704 ako ZV na linke 12 o 20:42 h. z Dubravky
Vyprava:
83- 2822, 2821, 2803, 2307, 2811, 2804, 2810, 2813, N 2809, 2945
M: 2203/4
20 bez poradia: N 1002, 1003, 1065, 1134
27: 1008
35: 3507