Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Zdenko #20927:
Možno tam bola ako ZV.
Reakcia na: Emo #20968:
Kopirovanie je trestny cin ?
Reakcia na: Mat3j #20961:
Áno, máš pravdu, 4400 mala fakt zadretý motor, týždeň totiž jazdil bez oleja, stála dva roky.
J:Ty tie svoje nazory hadam priamo kopirujes z volebneho programu nejakej "pravicovej" strany...
Reakcia na: Mat3j #20961:
Neber si zas vsetko osobne ? Ale neee ja by som o tom mal najmenej hovorit ☺

Ten MAN ma prekvapuje, dufam, ze zajtra ho budu testovat na 90-ke ? ...
Myslim, ze aj ked obsadzuje linky vypravovane zo 4.DPA tak, ze vodici su z 2.DPA ?

Ad.Reklama: Nech sa namna niekto nehneva, ale co sa tyka reklamy tak niekedy ma dost zaujme umiestnenie reklamy. No, ale je pravda, da sa s tym trosku zakryt strata DPB, no a pri celoplosnej reklame aj ta mensia hrdza ?...

No mala by sa ukoncit ta debata kto vie o vozoch viac, lebo nabehne sem Johny D a skoncili sme ?.

No a este taky postreh: Mam dobry pocit zo 4407, pretoze sa mi zda, ze tento voz bude jazdit. Sice neviem v jakom rozsahu poskodenia je, ale stal pri umyvarke 4.DPA takze mozno budeme mat dalsiu radost ?
Sorry vypadlo mi dosť písmenok.
O.K. ale keď raz dostaneš objednávku a jeden reklamný leák do každého voza, tak ho musíš ať do kždého a nie, že to vyrovnáš tým, že do jedného dáš také letáky dva. A je jedno či takáto objednávka niekedy prišla ty musíš rátať vždy s tým, že príde.
Tieto panely využíva aj DPB. To, že Recar si nerobí svoju prácu dobre to je zas druhá vec.
Reakcia na: J #20962:
Radsej by mali davat reklamy do existujucich panelov a nie davat panely do novych vozov, kde aj tak dva roky nebude jedina reklama. Vyuzitie panelov je niekedy fakt 0%...
Reakcia na: galiyosha #20954:
reklamné panely sú potrebná vec. Pomáhajú znižovať stratu s MHDčky.
Frenky: mysli si o mne co chces aj to, ze som decko (a viem, ze si to myslis!!!) ale nic som neskopiroval, vsetko som pisal z hlavy a este aj z wapu sa to okopirovat neda!!! Pokial viem ja tak zadrety motor alebo cosi take mala 4400! 😞
Reakcia na: frenky #20959:
Vcera este mala dve...
Reakcia na: Mat3j #20913:
preco som mal pocit, ze 4802 stala pre zadrety motor? Asi si budem musiet doplnit moje znalosti 4.DPA
Inak myslim, ze 2 ev. c. uz nema, ale zato ma cervene spatne zrkadla... ?
Dnesne postrehy:

- Teta M na 5/10. s 7839+40
- na obratisku Pri krizi bola vymenena posledna zjazdova vyhybka pri vyjazde z obratiska. (ta na ktorej vyletela 7927)
Reakcia na: COLOR #20944:
ad Johny D> dakedy ti to vysvetlim, teda ak som to spravne pochopil aj ja. ?
Reakcia na: Mat3j #20913:
preco mam pocit, ze som tieto veci uz dakde cital? Neskopiroval si to nahodou z Katalogu vozidiel, troska si to upravil a drbol sem?
Reakcia na: COLOR #20944:
nakolko tam jazdi teraz len 7828+7 abo 7825+6, tak pre tych co sa vyznaju staci aj hento ?
6401 zhruba o piatej na Budkovej nahodil ciel "Sluzobna jazda" (linka 203 ostala) a isiel kade-lahsie.

Inak v interieri pekne vrzgali tie efektne pripevnene reklamne panely. Museli tak dokalicit aj tu jedinu 21Tr, co tu mame a budeme mat? ?
Reakcia na: Mike #20949:
ono v poslednom case je aj ta moja 88 daka divna. Dnes tam bol dokonca TAM BUS, predtym skripajuca 4837.
herr Oberwebmaster mi hovoril, ževraj tu má nejaký príspevok, v ktorom nadáva na súčasné chrono. Nejako ho nevidím... ? ? Ale aj ja chcem RADIKÁLNE PROTESTOVAŤ PROTI DEMOTIVAČNÝM CHRONOMETRÁŽAM! Ide napr. o inky 70, 71, 75, príp. 84 a ďalšie. Oveľa väčšie "nebezpečenstvo" je skryté v chronomterážnych pásmach "b" a "c", ktoré sú v mnohých prípadoch nedostatočne odlíšené od pásma "a". Pričom premávka je podstatne redšia. Podstatný fenomén sú aj "posledné kolá."
Ináč sa stretávame s veľkým rozdielom jazdných dôb v sedle a špičke. Takto sa dodnes stretávam s náskokom 2 - 3 minúty.
Reálny zážitok z tejto zimy (december): Išiel som jednou linkou( trasa nad 30 min.) Bolo okolo 21. hod., prac. deň. Keď som nastúpil, mal dotyčný +1. Keď som vystúpil , mal +5 (!) (Pomalá chronometráž, jazda rýchla, ale nikde nešiel na červenú, a čakal dobiehajúcich + prestup BEUSákov zo služ. spoja)Potom ako som vystúpil som čakal tých 5 minút do času, keď mal mať reálny odchod. A teraz pozor: dve minúty nato došiel jeden pán, a pýtal sa, či ten spoj išiel. ovedal som mu že už hej, hoci mal mať odchod až o 3 minúty (lebo išiel na +5) Ten dotyčný neváhal a doslova za paar sekúnd išiel okolo taxík, ktorý si stopol a nastúpil doňho. Poto už som len počul, ako sa nechal odviesť na zastávku MHD, kde by ho doviezol ten spoj. ? Keby išiel presne.
MAN je na 84/7. Na lístok mi vytlačil #2799 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.