Neber si zas vsetko osobne ? Ale neee ja by som o tom mal najmenej hovorit ☺
Ten MAN ma prekvapuje, dufam, ze zajtra ho budu testovat na 90-ke ? ...
Myslim, ze aj ked obsadzuje linky vypravovane zo 4.DPA tak, ze vodici su z 2.DPA ?
Ad.Reklama: Nech sa namna niekto nehneva, ale co sa tyka reklamy tak niekedy ma dost zaujme umiestnenie reklamy. No, ale je pravda, da sa s tym trosku zakryt strata DPB, no a pri celoplosnej reklame aj ta mensia hrdza ?...
No mala by sa ukoncit ta debata kto vie o vozoch viac, lebo nabehne sem Johny D a skoncili sme ?.
No a este taky postreh: Mam dobry pocit zo 4407, pretoze sa mi zda, ze tento voz bude jazdit. Sice neviem v jakom rozsahu poskodenia je, ale stal pri umyvarke 4.DPA takze mozno budeme mat dalsiu radost ?
O.K. ale keď raz dostaneš objednávku a jeden reklamný leák do každého voza, tak ho musíš ať do kždého a nie, že to vyrovnáš tým, že do jedného dáš také letáky dva. A je jedno či takáto objednávka niekedy prišla ty musíš rátať vždy s tým, že príde.
Tieto panely využíva aj DPB. To, že Recar si nerobí svoju prácu dobre to je zas druhá vec.
Radsej by mali davat reklamy do existujucich panelov a nie davat panely do novych vozov, kde aj tak dva roky nebude jedina reklama. Vyuzitie panelov je niekedy fakt 0%...
Frenky: mysli si o mne co chces aj to, ze som decko (a viem, ze si to myslis!!!) ale nic som neskopiroval, vsetko som pisal z hlavy a este aj z wapu sa to okopirovat neda!!! Pokial viem ja tak zadrety motor alebo cosi take mala 4400!
preco som mal pocit, ze 4802 stala pre zadrety motor? Asi si budem musiet doplnit moje znalosti 4.DPA
Inak myslim, ze 2 ev. c. uz nema, ale zato ma cervene spatne zrkadla... ?
herr Oberwebmaster mi hovoril, ževraj tu má nejaký príspevok, v ktorom nadáva na súčasné chrono. Nejako ho nevidím... ? ? Ale aj ja chcem RADIKÁLNE PROTESTOVAŤ PROTI DEMOTIVAČNÝM CHRONOMETRÁŽAM! Ide napr. o inky 70, 71, 75, príp. 84 a ďalšie. Oveľa väčšie "nebezpečenstvo" je skryté v chronomterážnych pásmach "b" a "c", ktoré sú v mnohých prípadoch nedostatočne odlíšené od pásma "a". Pričom premávka je podstatne redšia. Podstatný fenomén sú aj "posledné kolá."
Ináč sa stretávame s veľkým rozdielom jazdných dôb v sedle a špičke. Takto sa dodnes stretávam s náskokom 2 - 3 minúty.
Reálny zážitok z tejto zimy (december): Išiel som jednou linkou( trasa nad 30 min.) Bolo okolo 21. hod., prac. deň. Keď som nastúpil, mal dotyčný +1. Keď som vystúpil , mal +5 (!) (Pomalá chronometráž, jazda rýchla, ale nikde nešiel na červenú, a čakal dobiehajúcich + prestup BEUSákov zo služ. spoja)Potom ako som vystúpil som čakal tých 5 minút do času, keď mal mať reálny odchod. A teraz pozor: dve minúty nato došiel jeden pán, a pýtal sa, či ten spoj išiel. ovedal som mu že už hej, hoci mal mať odchod až o 3 minúty (lebo išiel na +5) Ten dotyčný neváhal a doslova za paar sekúnd išiel okolo taxík, ktorý si stopol a nastúpil doňho. Poto už som len počul, ako sa nechal odviesť na zastávku MHD, kde by ho doviezol ten spoj. ? Keby išiel presne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Tieto panely využíva aj DPB. To, že Recar si nerobí svoju prácu dobre to je zas druhá vec.