Len tak aby rec nestala - 7939-40 bola dnes okolo 13:00 (ako viac-menej kazdy den, odkedy prisla z UD - este tusim nebolo dna kedy by dojazdila sluzbu) videna vlecuc sa na poruchu - nepojazdnu, mrtvu, so stiahnutymi usami (zberacmi) ju tahala (a teraz sa podrzte) 7304-ka Majitel 7939-40 sedel v kabine zadneho vozu, ktory vraj bol nahodeniaschopny, len vraj bolo malo ludi, takze namiesto tlacenia predneho voza zadnym sa rozhodli to odtiahnut, a este ponukal zalozakovi ze v pripade potreby ten zadny voz nahodi a pomoze mu s tlacenim
Inac, potvrdzujem Frenkyho postreh, vcera som mal 7923-24 na 9/6
Piatok:
- 3621 okolo 7. h. vypadol pre poruchu na jednej z dlhodielovskych liniek (odstaveny na Molecovej ulici smer mesto)
- 7830 po 7. h. ako ZV na linke 12/3 (TeBeCe dakujem, nevedel som ☺ ), neskor ho nahradil 7795-96
- 7304 po 7.30 h. ako ZV asi na linke 5/10 (7.30 h. isiel pod Novym mostom smer Tunel, kde sa asi napojil na spominanu linku), neskor ho nahradil 7913-14
- 7718 po 9. h. ako ZV na linke 1/1, neskor ho nahradil 7767-68
- 7939-40 okolo 13. h. vypadol na linke 5/3, od 13.25 h. ho z Karlovky nahradil ZV 7718 a napokon uz spominany 7733-34
- 7791-92 o 13.30 h. docasne vypadol na linke 12/5 pre poruchu zadnych dveri na druhom vozni (ludi vylozil na zastavke PKO smer Dubr.); bez ZV
- 2825 od 13.47 h. docasne vypadol na linke 83/2 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2944
- 7761-62 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 1/8, neskor ho nahradil ZV 7830
- 1003 o 17.41 h. docasne odisiel do vozovne z linky 20/1, bez ZV
- 7839-40 okolo 18.30 h. vypadol na linke 5/9, az do konca sluzby ho nahradil ZV 7304
- *7737-38 o 19.42 h. odisiel do vozovne z linky 12/4 a vynechal tak poslednu jazdu na Jurajov dvor z Dubravky s odchodom o 19.29 h. (este sa k tomuto vratim pod vypravou)
POSTREH:
*7737-38 (aj ine): Pocas prazdnin linka 12/4 ma vykonavat dojazd na Jurajov dvor o 19.29 h. z Dubravky, ale s tym, ze sa na konecnej zaradi pred linku 12/2, ktora jazdi pred nou, ale odchod z Dubr. ma az o 19.36 h. PROBLEM je v tom, ze linka 12/4 sa nema ako dostat pred linku 12/2, kedze vsetky kolaju na konecnej Pri krizi su vytazene tak, ze by to casovo nesedelo; A PRETO tento dojazd sa nevykonava, resp. sa obcas vykonava len "podla vlastneho uvazenia vodica", ale s tym, ze ide o cca 10 minut neskor ? ?
Skoro cele dnesne doobedie sa supravy v Dubravke tocili len na jednotkovej (L1 a L12) a patkovej kolaji (enem L5). Trabusti, vrchari a iny personal, daco nacvicovali jednak s 1. vyhybkou, potom so snimacom a nakoniec s ukazovatelom nastavenia vyhybky. ?
No a uz len dodam, ze BEUS mal dnes 7923 na L9 (teda tak sa mi zdalo - BEUS ak sa mi zle zdalo, oprav ? ) a PePa mal vcera 7927 na 5. ?
co tu sa uz nedibustuje?
L85/? 4216 ? - doteraz 88/3
L88 4848, 4837, ???? - ? daky bordel na tej 88
v 4837 vodic z 4216. hmmmm, zeby daka vymena vozidiel? vysvetli mi to niekto?
L96/? 18.03 Bulikova --> Holicska gentleMAN ?
L84/? ZV 4850
na L50 nezvycajne vela neplynovych vozidiel ?
JohnyD: o 8.21 (Molecova, smer Mesto) bol na linke 12 ZV 7830 (zdravim vodica ? ☺ ? ? ? ) a o 8.15 isli tiez do mesta za sebou dve stvorky, obe s ludmi.
Niečo také určite nehrozí! Keď jedna MHD dokázala prežiť viac než storočie, dve svetové vojny, socializmus, komunizmus a kapitalizmus+bonus záplavy či suchá---takáto MHD má dobrý základ prežiť ÚPLNE VŠETKO!!!
Z: mám taký blbý dojem, že čoskoro príde doba:
...Nech krajinu sužuje sneh či mráz, či hmly ju halia, či slnko spaľuje jej tvár.. v takýchto prípadoch MHD NEPREMÁVA ! ?
Tá testovacia kĺbová strieborná vec, čo po Bratislave behala v 1989tom (prototyp 435ky) mala presne takéto čelné sklo! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR