Heh aj ja som rano cakal .. nastastie som sa vosiel hned do sedmicky co isla za poruchovou trojkou (cca 7:50 z Ursiniho), pred nou asi 15 minut nic .. este ze na Racku sa to zvykne vyprazdnit takze som sa tlacil len jednu zastavku ?
Samozrejme, ze nebudem to zovseobecnovat na cele DPB. Par ludi tam naozaj robi co moze a za to ich chvalim. ?
Proste mal som dnes rano taky menej prijemny zazitok, tak som sa potreboval uvolnit... ? Prajem pekny den vsetkym dobrym ludom v DPB, oni vedia ze to nebolo myslene na nich. A treba uznat, ze niektory cesujuci by si zasluzili akurat dobytcinec.
Nejako to prehanas. Preco by sa mal schod prepadat? Keby sa to stavalo, tak by som bol uz asi 2000x mrtvy, lebo ked cestujem do skoly, tak obvykle na schodoch, pretoze na mojej zastavke uz je trolejbus takmer najplnsi z celej trasy.
Neviem co sa zasa deje, ale 7/2 (ak to bola ona) isla s naskokom 3 (slovom: tri) minuty!!! ? Samozrejme ze trojka ktora mala ist dve minuty pred nou presla Krizovatkou na dalsi cyklus, ked prichadzala. Potom prisla linka 5, beznadejne preplnena, dvere zatvaral aspon minutu, niektory ludia ostali na zastavke. Potom konecne dosla jedenastka. Tiez beznadejne plna, dvere sa tiez zatvarali X-krat. Stal som na schodiku a keby sa nahodou prepadol. tak je po mne. ZA TOTO PLATIM CESTOVNE? KUA! PRECO ZHORSOVALI TEN INTERVAL NA TEN SPROSTY 12 MINUTOVY? ZEVRAJ NASADIA SUPRAVY? KDE SU NA RACIANSKEJ RADIALE?!!?!?!??! ? HANBA DBP!!!!! #vomit# KAZDE RANO TO VIDIM!!! NA RACIANSKEJ RADIALE JE TO PRESNE TAK ISTO S VOZAMI AKO PRED PREDLZOVANIM INTERVALU!!! NA 3 A 7 KACHNY. A AJ KEBY BOLA NA 7 SUPRAVA, OBYVATELOM RACE JE TO PRD PLATNE! A KED TA 7 IDE S TROJMINUTOVYM NASKOKOM, TAK IDE AJ TAK PRAZDNEJSIA! Kua!!!! #vomit# Iba dufam ze so 7/2 nebola ta pani co ma pridelenu 7102, to by som bol velmi sklamany. Lebo ona vzdy jazdila na cas a presne. Neviem co sa to deje s tou dopravou. Vsetko ide dolu vodou. ?
Z pondelka:
- linka 83/12 vynechala minim. posledny ranny prichod do Dubravky pred 9. h., popoludni uz isla 2401, ale daleko sa nedostala
- 2812 pocas dna vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil 2940
- 2401 okolo 14. h. vypadol na linke 83/12 pre vaznejsiu poruchu (odstaveny na zastavke Lipskeho smer Dubravka), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2001; a teraz POZOR!!! Autobus tam bol odstaveny este aj o 20.05 h. aj v sprievode dielne. Ked som isiel okolo o 21.30 h. vozidlo bolo odstavene pred krizovatkou Harmincova - M. Sch. Trnavskeho blikajuce do tmy bez dielne!!! ?
- 7941-42 okolo 20. h. vypadol na linke 5/6, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7108
- 2629 o 21.12 h. vypadol na linke 34/3 pre poruchu vozidla (odstaveny cca 50 m. pred zastavkou Mokrohajska v smere do Dubravky), az do konca sluzby bez nahrady
Nieco z vypravy (1, 32, 81, 93, 201, 210 su od Zdenka):
1: 7795+96, 7775+76, 7781+82, 7793+94, 7745+46, 7722+21, 7749+50, 7739+40, 7741+42, 7803+04
22: 1066, 1062, 1702
26: 1814
32: 3707, 3702, 3706, S 3611
35: 3501, S 3508
41: 3189, S 3506
81: 4837, 4825, 4210, 4200, 4824, 4202, 4309, 4201
83: 2823, 2826, 2814, 2811, 2812, 2813, 2818, 2514, S N 2515, 2829, 2404, 2401n, 2810
? M: ZV 2001 ☺ /12; 2940/5
93: 4838, 4848, 4820, 4408, 4811, 4818, 4098/ZV (asi od 14:15 uz 4209), 4828, 4401, 4400, 4940, 4803, 4928, 4833
201: 6636, 3328, 6605, 6612, 6609, 6626, 6625, 6634, 6615, 6621, 6631, 6613
210: 6311, 6296:), 6240
504: 1808
ZV's:
2828 o 14:30 pri SAV smer DNV - Volkswagen;
7830 a 7718 od 13:45 znova na svojom stanovisti. Robili ZV, ale blizsie neviem nic povedat;
Dnes miesto 3604 ako ZV 3617.
A este jedna zaujimavost odo mna: Vcera (nedela) boli v akcii aj pluhotramy 8434 a 8437
Víkendová prevádzka na 86: trať stredných kritérií - málo úsekov stúpania; zato pomerne obtiažne úseky trate v starom Prievoze a na Záhradníckej. 15 metrový MAN zvládol túto trať bezproblémovo - úsek stúpania na Prístavný most bol plynulý pri z dvoch tretín naplnenom vozidle - autobus si prevodové momenty selektoval pri optimálnom výbere otáčok, takže výjazd vozidla na most bol bez potiaží. 15 metrové vozidlo sa natáčalo i do pomerne obtiažnych pravouhlých uličiek starého Prievozu bez potiaží (tu treba mať na mysli, že tam, kde sa 18metrový kĺbák "zlomí", tam si musí 15 metrové sólo nadbiehať v inom uhle; MAN i túto výzvu zvládol skvele, bez toho, žeby mu zadné nápravy vybehli na chodník!!!). Celkový chod autobusu i v tejto úprave diferenciálu resp. základnej úpravy bol ľahký a plynulý; autobus citlivo reagoval na všetky podnety vodiča. Palubná doska jednoducho a prehľadne usporiadaná, výhľad do spätných zrkadiel vynikajúci. Cestujúci si chválili ľahký nástup a výstup, hlavne s detským kočíkom. Autobus má tichý chod a celkovo zapadá do bratislavských pomerov. Samozrejmou prednosťou je ekologická prevádzka (pohon zemným plynom), nie je však nutnou prioritou, iba výhodou.
68 beriem, 74 tiez, ale zasa tieto linky su take, kde nizkopodlazak velmi netreba. 90 a 96 su na to vhodnejsie, ale tam som skor za klobasu (teda na 90 urcite, lebo NP vozy maju nizsiu obsaditelnost).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy