Z piatka:
Kuriozna udalost POSKODENIA autobusu 2512 na linke 83/10:
- o 9.15 h. vypadol, pretoze pri odchode zo zastavky Zatevna (smer Dubravka) spadol na autobus zastavkovy oznacnik (bol iba sporadicky podoprety) a rozbil prave okno medzi 3. a 4. dverami hned pri stvrtych dverach. Ale musim pochvalit ludi, ktorym sa podarilo pocas poludnajsej prestavky okno vymenit a tak na popoludnajsiu spicku sa vratil.
- 2305 rano ako ZV na linke 21 (i. frenky)
- 2926 od 9.23 h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2618
- 2811 pred 10. h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2606
- 2829 okolo 12. h. docasne vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil ZV 2305
- 1302 kratko popoludni vypadol asi pre poruchu (odstaveny na Patrónke) (i. frenky)
- 2303 v rannej spicke bol na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2407
- 2010 o 16.20 h. odisiel do vozovne z linky 53/1 pre poruchu vozidla, hned ho nahradil ZV 2006
- 2627 okolo 18. h. docasne odisiel z linky 83/2 na plnicku, nahradil ho ZV 2820
- 2515 od 18.30 h. docasne vypadol na linke 34/3 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), bez ZV
Z vypravy:
20: 1015, 1010, 1022, 1001
22: 1009, 1011, 1101
26: 1820
27: 1021, S 1002
34: 2823, 2927, 2515, 2812, 2827, 2208, S 2304, /8- nemam
35: 3625, S 3619
53: 2010, 2014, 2008, 2009, MAN , 2019 M: ZV 2006/1
54: 3512, S 3513
57: 1123, S 1105, VN mal by byt 1002
58: 3525
83: 2926, 2627, 2830, 2514, 2938, 2944, 2829, 2811, S N 2814, 2512, 2625, 2820, 2303 M: ZV 2305/7; ZV 2606/8; ZV 2618/1; ZV 2820/2; 2407/13
504: 1802
507: 2814
518: ako kazdy pracovny den 3516
Medzi zastavkami Pri krizi - OD Saratov su na kolajach smerom z Dubravky nastriekane znacky asi po nehode; asi tu nejaka elektricka zrazila chodca (iba moj predpoklad)
Pridavam sa... Bola to vazna DN, spravanie vodica bolo uplne na miete, poskytol okamzite prvu pomoc, zabezpecil miesto nehody, proste zvladol to na jednicku.
Hovori o zapadke
tagy mam povolene aj ja, a absolutne neviem, naco by mi boli. Zvyraznovat svoje prispevky nechcem, pretoze vzdy kazia dizajn stranky. To je v zaujme iMHD..
koleso volne polozene pod sedackou? to si kde videl? naco by tam pre boha ziveho bolo? a este by som ta chcel vidiet ako smaris to koleso do okna! Mas predstavu kolko asi vazi? A ake je velke snad tiez vies?!
pokial je mne zname, ta preferencia by mala byt najprv na celej zapadnej a vychodnej radiale (teda defacto na trati L5) a az potom by sa mala dostat do celeho mesta.
inak ja osobne som za to aby tam kladivka ostavali...
lebo naozaj sa moze stat hocijaka nehoda, a ked autbus nabura a je panika, tak je kladivko najidealnejsie riesenie...
To ako keby ste autu zobrali bezpec. pasy, ved ajtak sa raz pokazia...
a tiez mi... (ale to radsej nebudem hovorit nahlas)... lebo este by som nieco pokaslal
V krízovej situácii zoberieš hasiaci prístroj alebo kovovú západku pod koleso(niektoré busy to majú len tak voľné položené pod sedačkou) a šmaríš to do okna...
No je to jednoduche, ten "semafor" je umiestneny vzdy za zastavkou, za ktorou nasleduje svetelna signalizacia. Ked elektricka prejde okolo tohoto "semafora" da sa signal pre svetelnu signalizaciu, ktora umozni elektricke po prichode k tymto svetlam plynuly prechod. Takze vysledkom by mal byt fakt, ze elektricka pojde plynule bez zastavenia na semaforoch (mala by mat vzdy zelenu). Je to laicky povedane, ale snad si to pochopil. Lepsie to vysvetlit neviem. Cielom je urychlenie elektrickovej dopravy.
Inak to by som sa fakt pozrel ako rozbijete bezpečnostné skla len tak nohou alebo rukou hej.. Myslím si osobne že este aj s kladivkom by to bol docela problém...
Re: #19412 Andy: Lenže tým kladivkom sa dá len vyrezať v okne diera a tú potom treba vykopnúť nie je to jednoduchšie spravit jedným kopom nohou alebo lakťom? A čo sa týka malých detí pochybujem že sa stane situácia ked budú sami v autobuse, vždy tam bude njaky dospelí ktorý to v prípade nehody spraví....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BM