Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Aha, este nieco:
Inštalácia závesných optických káblov na nosný systém trakčných vedení Dopravného podniku.

Inštalovanie závesných optických káblov na nosný systém trakčných vedení dopravných podnikov pre potreby metropolitnej optickej siete je na Slovensku novinkou. Po zvážení rozhodujúcich faktorov ovplyvňujúcich rýchlosť výstavby, bezpečnosť prevádzky a potrebnú údržbu sme sa rozhodli pre alternatívu budovania závesných optických káblov.

Inštaláciu realizujeme dvoma základnými spôsobmi. V prvom prípade sú káble inštalované priamo na nosné stĺpy. V prípadoch, kde to neumožňujú najmä stromy, sú káble inštalované na prevesy priamo nad vozovkou. V oboch prípadoch inštalujeme optické káble minimálne 80 cm nad existujúce trakčné vedenia, čo zaručuje najvyššiu možnú mieru bezpečnosti. Jednotlivé armatúry uchytenia optických káblov na stĺpy alebo na prevesy sú konštruované tak, aby sa v prípade porúch trakčného vedenia alebo nosného systému minimalizovala možnosť porušenia samotného optického kábla. Na rozdiel od pokládky káblov do zeme, kde miesta prepojenia vlákien v exteriéri sú v skriniach umiestnených obvykle na chodníku, pri závesných kábloch využívame aj možnosť umiestnenia spojok v hornej časti stĺpov.

Tento spôsob inštalácie nám umožňuje realizovať výstavbu jednotlivých úsekov podľa konkrétnych požiadaviek klientov veľmi rýchlo a ekonomicky efektívne.
Hehehe!!!!!!!

Optická sieť je dizajnovaná ako jeden chrbticový okruh v zemi a dve oddelené prístupové siete, ktoré podporujú hlavný chrbticový okruh. Prvá prístupová sieť sa skladá z niekoľkých podzemných okruhov, ktoré vyúsťujú a sú napojené na hlavnú chrbticovú sieť. Druhú prístupovú sieť predstavuje okruh optických káblov zavesených na trakčnom vedení Dopravného podniku Bratislava.

[www.quadia.sk]
www.dpb.sk [meta refresh -> www.imhd.sk/ba] 🙂
Reakcia na: si #19215:
tak opravujem, vyzera to tak ze dpb aspon co sa webhostingu tyka presiel k spolocnosti quadia, nazor nech si kazdy spravi sam...

nslookup www.dpb.sk
Non-authoritative answer:
Name: www.dpb.sk
Address: 81.88.128.28

host 81.88.128.28
28.128.88.81.in-addr.arpa domain name pointer nedu.quadia.sk.

nslookup -query=MX dpb.sk
Non-authoritative answer:
dpb.sk mail exchanger = 10 mail1.dpb.sk.
dpb.sk mail exchanger = 20 mail2.dpb.sk.

Authoritative answers can be found from:
dpb.sk nameserver = ns2.dpb.sk.
dpb.sk nameserver = ns1.dpb.sk.
mail1.dpb.sk internet address = 81.88.129.2
mail2.dpb.sk internet address = 81.88.128.28
ns1.dpb.sk internet address = 81.88.129.2
ns2.dpb.sk internet address = 81.88.128.28
Reakcia na: Ike #19214:
akurat ze od szm nemozu cakat ziadnu spolahlivost a taktiez ani sluzby ohladne mailov a pod; ak sa nemylim tak dpb ma hosting ako sluzbu v ramci pripojenia k netu od nextry, avsak to co im teraz nejde sa tyka registracie domen a nie hostingu ako takeho (pokial ti tvoj DNS server prelozi dpb.sk na tu spravnu IP tak predpokladam ze stranky sa ti zobrazia ok)
Reakcia na: si #19210:

hehe to by bola jaka haluzz 😛 si predstav tu adresu potom aku by vymysleli
www.idpb.sk
www.dopravnypodnikbratislava.sk
www.dpb1.sk

btw, ved ich stranky by teoreticky mohli bezat zadarmo na szm. ved tam nic nemaju a aj to nic je robene len v HTMLku
Reakcia na: Smidy #19211:
He, presne ako ja. Ja som tiež dlho len tak čítal (cca.rok), až potom som začal občas pridávať aj dáke príspevky. Hoci, výpravu som ešte nerobil, nechce sa mi niekoľko hodín stáť na jednom mieste.
Reakcia na: matoa #19200:
Ty kokso! To si sa inak snazil. Take nieco by sa mi nikdy neposarilo, takze pochvala 🙂
Re: COLOR nemas zac casom mozno toho bude viac ... Dost dlho som vas len tak pasivne cital a tak som si povedal ze aj ja raz pridam niaku info (aj ked nie uplnu ale niak sa zacat musi ) :->
Reakcia na: galiyosha #19204:
som zvedavy (a skoda ze to neuvidim) aky pruser a kto z toho bude mat, ked pridu na to ze im ani maily (z vonka) nechodia 😃
pokial si toho ale nahodou nevsimnu, tak domena bude volna 29.2. a rozmyslam ze potom pre tu srandu tych 714 Sk obetujem a domenu im obsadim 😃 (domena je v stave HELD od 29.1. a pokial sa nic neudeje tak je po 28 dnoch dana do stavu DELETED [ https://www.sk-nic.sk/documents/stavy_domen.html ])
Uz som na safku : L11 7937+38 casom sa mozno zlepsim a dam mozno niake poradie atd.
Zdravim toto bude moja premiera tak pardon ak tam budu nedostatky ... 7078 bola ako zv asi pred +-15 min na L11 zastavila na zastavke pri vozovni krasnany a museli sme vypakovat o par metrou dalej cakala dalsia L11 cislo dam ked vystupim na safku asi za 3min
Reakcia na: galiyosha #19204:
Tak to vyzerá... 😉
Reakcia na: frenky #19199:

No, ten Ketelec??? tam skor najdes ciernych pasazierov.... a to je este vecsia rit ako Horna Dolna... ;-p
Reakcia na: Andy #19186:
LOL, DPB si nezaplatilo za domenu? 😃
4807 na 90/? s Liazkou na zastavke Znievska smer Budatinska.
Reakcia na: frenky #19201:
Je to mozne, videl som ju az o 21:20 ist do vozovne aj to len z dialky ...vdaka za opravu:-)
Reakcia na: matoa #19200:
pekne, akurat, ze na 21/1. nebola 1403, ale 1410 😉 a ano vecernu 25 robi 21/6. rannu a poobednu robi 21/1. 🙂
Malickosti z piatocnej vypravy:
25: 1308
50: 3601/6, 3614/7, 3631/13
70: 2138/2, 2148/5, 2152/3 (tolko netradicnych zbernych surovin pokope tu uz davno nebolo...)
78: 2621
85: 1316/9
89: 3610/1, 3612/2, 3183/4
X50: 3515
202: 6636/2, 6608/4, 6629/6, 6621/9, 6620, 6637, 6617
206: 6287/1, 6292/2, 6298/3, 6228/4, 6310/5
208: 6268/1, 6229/3, 6299/6, 6293/8, 6288, 6300, 6280
210: 6232/1, 6313/2, 6303/2

Vcerajsia:
1: 7805/7806, 7781/7782
2: 7767/7768
4: 7793/7794, 7763/7764/6, 7723/7724
8: 7109
9: 7795/7796/5, 7905/7906
11: 7929/7930, 7909/7910, 7913/7914
12: 7828/7827/1, 7829/7830
14: 7077/2, 7103
21: 1403/1, 1804/2, 1209/3, 1823/4, 1509/6(to bola vecerna L25, myslimze ju hradi 21/6)
30: 3518/1, 3521/2, 3618/3
37: 1024/2, 1005/3, 1008/4
39: 1305/2, 1515/3, 1815/4
50: 3614/1, 3610/3, 3635/5, 3636/6, 3606/7, 3626/8
53: 2009
61: 2610, 2614
70: 2703/1, 2705/2, 2709/3, 2707/4, 2153/5, 2010/6, 2001/7
74: 2609, 2611, 2621
80: 3605
81: 4836
83: 2825, 2814
86: 1809/1
89: 3183/1
90: 4846/1, 4848/3
95: 4950/1, 4508/4
X50: 3501
ZV: 1067, 4829, 6299
201: 6621, 6622, 6636
202: 6610, 6637, 6624/5, 6635/6, 6605/8
204: 6231, 6308
205: 6259/3, 6277/4
206: 6292/1, 6235/2
208: 6268/1, 6280/2, 6310/3, 6240/4, 6241/5
209: 6236, 6230/6
210: 6246/1, 6301/2, 6229/3(o 14:50 bola tahana z Niv na tyci vraj pre vaznu poruchu elektromotoru, ZV-6299 vraj jazdil vo vytrzeni, plieskal dverami na kabine a zabudal prehadzovat vyhybky...:-( , neskor nahradeny 6293)
213: 6628/12

Dneska:
1: 7815/7816
21: 1807/1(to bola poludnajsia L25, myslimze ju hradi 21/1), 1306/2, 1806/3, 1402/4, 1827/6
25: 1807
39: 1511/2
50: 3610/1, 3618/2, 3616/9
X50: 3630
63: 1015/2
70: 2008/2, 2702/3, 2146/4, 2141/6
74: 2621/2
81: 4846, 4849/4
83: 2811
89: 3185/1, 3626/2
93: 4840
201: 6635/2, 6624/3
202: 6612/1, 6621/2, 6637/3, 6625/5, 6628/8
204: 6278
206: 6310/1, 6241/2
208: 6268/1, 6230/2, 6313/3, 6312/4, 6232/5
210: 6237/1, 6255/2, 6299/3
212: 6613/3, 6610/5
Vynimocne som si vyprazdnil hlavu uz v nedelu...:-)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.