
Z 12. januara aj trosku inak:
- 2811 okolo 9.30 h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2830
- 2814 okolo 11.30 h. docasne vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil ZV 2011
- 2304 v rannej spicke bol na linke 83/13, ale prve kolo v popoludnajsej spicke ho hradil ZV 2628 a napokon ho nahradil 2918
- 4951 vynechal prvy odchod v popoludnajsej spicke na po 14. h. na linke 96/1
- 2405 popoludni vypadol na linke (59 ak si dobre pamatam)
- 1310 po 14.40. h. docasne vypadol pre poruchu na linke 21/2 (odstaveny na zastavke Kooperativa)
- 2627 okolo 14. h. docasne odsiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2628
- 2409 okolo 16. h. vypadol na linke 83/12, az do konca sluzby bez nahrady
- 2918 okolo 16.30 h. vypadol na linke 83/13, az do konca sluzby bez nahrady
- 2813 okolo 17. h. docasne vypadol na linke 83/4, bez ZV
Z vypravy:
35/1 - 3198
38: 3505
43: 3613
83: 2812, 2811, 2627, 2813, 2921, 2820, 2814, 2826, S N 2309, 2403, 2944, 2409, 2304
M: ZV 2011/7; ZV 2628/3 a 13; ZV 2830/2; 2918/13504: 1810
Info pomohla doplnit aj Z

Prepacte, ale musim:
COLOR
- stala sa okolo 13:30 - 13:40, lebo 11/2 mala mat prichod 13:35
- priebeh bol nasledujuci: kolizia s dochodkynou, brzdna draha asi 10 metrov (vlak stal 10 metrov za prechodom, je logicke, ze brzdil skor), prichod hasicov-technickej pomoci-nejakej hasicskej karosy so zeriavom, sanitiek, vyprostovanie osoby dakde spod klatov na prvom podvozku (bleeee) sposobom nadvihneme, vytiahneme, pustime - preto ked som prisiel bol voz vykolajeny (to sa mi zdalo tutovo divne, aby sa vykolajil pri brzdeni alebo na osobe).
- odchadzali dve sanitky s majakmi, netusim ci v jednej zachranovali vrchnu polovicu tela a v druhej druhu, iste je, ze pani prisla o nohy
- nakolajovacie prace zacali okolo 14:30, skoncili ako som pisal o 15:40
- 7943 ma zarazeny pravy reflektor hlbsie a dve praskliny na cele, ktore vznikli pri naraze
- Vodicom bol RF, nie JV
- Ta nehoda bola dost blba, nechcel by som byt na mieste vodica, ani tej pani
- po nehode este na mieste zostali nejake vnutornosti, nechcelo sa mi ich prilis obhliadat. Ked som prisiel, krv uz bola pozotierana, len ludia si sepkali ze to prave zotierali. Po mieste nehody zostali rozhadzane este injekcna striekacka, niekolko parov chirurgickych rukavic, dajake sacky od zdravotakov a tak podobne.
- ND: L59 brala len sem-tam nejaka, asi kazda stvrta az piata, co je dost smutne. Transparenty (za jedine spravne povazujem linky 3, 5, 7, 11, X3, X5, X7, X11 a ciele Vazovova a Vozovna Krasnany) boli na zaplakanie. Ked som isiel 4807, ktora nemala cislo linky (co je dost blbe, ak bezite zozadu, resp. nechapete o co ide, co je u nasich cestujucich/vlcakov veeeelmi pravdepodobne - uz na Vazovovej zostala stvrtina zastavky cakat na elektricku, hoci tam predtym stal a cakal na odchod), vystupil som na Racku a asi 6-7 minut som mu vysvetloval ze si ma nahodit linku 703 (X3), no co ten chalan stvaral s tym BUSEckom...
Vyprava ND:
1134 AAAAHHHH!!!
2827 z 83?/6
3616 uz negativne spomenuta 89/4
4821 z 94/9
2014
3604
4807
59: 4849, ktory rad ukazoval na zastavkach prostrednik a isiel dalej,
2410, 2625/11 kraaasa voz!!!
---
fobust: JV=Janko V****
---
Beus diky za doplnenie ale toto sa mi uz nechce mazat. Moze to byt taka suma sumarum.
---
No to je v ****, preco ma natocila Markiza??? ;-P Kua, zevraj zvedavec!!! Taku im **** Ale vazne - keby toto spravili v USA, tak maju po chlebe, tam su na to dost citlivi ludia... WWWRRROOOOAAAHHHHH!!!